תסביר לו שזה לטובתו, שזה יגדיל את מספר הפונים דרך האתר.
שוב, אין צורך לוותר על חומר. רק להגדיר סדרי עדיפויות.
העיקרון הראשון בשיווק באינטרנט אומר, שלכל דף צריכה להיות מטרה אחת ברורה.
אין דפים שהם "אינפורמטיביים" או דפים שמטרתם "שהלקוח ירגיש כך-וכך" הכל מכוון מטרה.
בסוף דף אודותינו, צריך להיות לינק, "
לחץ כדי ללמוד למה הכי כדאי לטפל באקנה ביורוקוסמטיק" (לינק לטיפולים
בסוף דף הטיפולים צריך להיות לינק "
טפל בבעיות העור שלך עוד היום! לחץ לקבלת מחיר מיוחד למבקרי האתר" (לינק לצור קשר
באתר כזה, אנחנו רוצים שהמשתמש יעבור 3-4 דפים וייצור קשר. ככל שהתפריט העליון יהיה בנוי יותר סביב מטרה זו, מספר הפונים יגדל. - לא אני המצאתי את זה.
גם מגוף דף הבית צריך להיות לינק בולט עם פיתוי וקריאה לפעולה (רצוי בלשון ציווי עם פירוט הזמן
>
מבקרי האתר זוכים ל15% הנחה בטיפול ראשון!
שלח את פרטיך עכשיו!
אתר עם המון חומר, תמונות, סרטונים, מאמרים, תפריטים ועוד, אולי יוצר רושם טוב, אבל לא בהכרח מניע את המבקרים לפעולה.