בקשה תפילת רבים לזש"ק בקברה של הכובסת

אידיאלי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הגברת מרים מזרחי נודעה בירושלים ככובסת ומיילדת, אך לא זכתה בפרי בטן משלה. כיוון שעבדה גם בביתו של רבי שלמה גולדמן, האדמו"ר מזוועהיל זיע"א, התייצבה בפניו יום אחד וביקשה את ברכתו לזרע של קיימא. למרות הבקשה, סירב הצדיק להעניק לה ברכה, אך הגברת מזרחי לא ויתרה והפצירה בו, בבכי ובתחנונים, כי יברך אותה בפרי בטן. הצדיק לא נענה לבקשת אך מירר בבכי עמה.

לאחר ששאלה אותו הגברת מזרחי, שוב ושוב, מדוע אינו מוכן לברך אותה בפרי בטן, השיב לה הצדיק כי אם תביא לעולם ילד, הוא ילך לעולמו כשיגיע לגיל מצוה, על כן הוא אינו מברכה. גברת מזרחי לא ויתרה על מבוקשה גם לאחר ששמעה את דברי הרב, והוא נעתר לבקשתה ובירך אותה בפרי בטן.

מספרים בירושלים כי כפי שחזה הרב, בהגיעו של הילד למצוות חלה ונפטר. ומרים, למרות האבל על מות בנה היחיד, הקדישה את חייה למעשי חסד. ואילו הרב, הפנה מאז את כל הפונים אליו לקבל ברכה לפרי בטן אל הצדקת, מרים הכובסת, באומרו כי ברכתה תעניק להם את מבוקשם.

בשנת תשכ"ו (1966) הלכה הצדקת לעולמה, והידיעות אודות צדיקותה וגמילות החסדים עברו מפה לאוזן ורבים החלו לפקוד את קברה. מפה לאוזן עברה השמועה כי מי שפוקדים את ציונה ומבקשים ברכה לפרי בטן, זוכים לקבל את מבוקשם.
https://forms.gle/zNfV5LsbVX7615mG6
 

קבצים מצורפים

  • כובסת.jpg
    כובסת.jpg
    KB 266.5 · צפיות: 45

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  26  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה