מידע שימושי תעסוקה לילדים ולכל המשפחה

תמנון רב זרועות

משתמש מקצוען
אוטומציה עסקית
בשל המצב הבטחוני אתר בריינפופ פתוח לכל ילדי ישראל
שם משתמש: בריינפופ23
סיסמה: בריינפופ23



בשל המצב הבטחוני אתר ג'ינג'ים פתוח לכל ילדי ישראל
שם משתמש: למידה בחרום
סיסמה: 2023
www.gingim.net
 

מצפה למשיח

משתמש מקצוען
אפשר לעשות לילדים מבצע של אמירת פרקי תהלים לישועת עם ישראל. אפילו ילדים קטנים אם יש מישהו גדול שאומר איתם את שירי המעלות במנגינה הם יצליחו. אם יש חברים או בני דודים זה יהיה מוצלח שיגידו ביחד. אפשר גם להבטיח פרסים קטנים. אין ערוך למעלת תפילתם של תינוקות של בית רבן.
 

סול נואר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai

חרדים

משתמש חדש
כדאי להזמין משחקים מיוחדים יותר ממה שיש ביום יום ולעשות משלוח מהיר
שימו לב למשל שכאן ממליצים רק על מוצרים עם מעל 100 רכישות ומעל ניקוד של 4.7 כוכבים
 

חזקי רייך

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
קיבלתי בקשות למשחק משפחתי
כזה שיעסיק את הילדים שבבית ובממ"ד
ויספק הפוגה קצרה והסחת הדעת מהחדשות.

בעז''ה הערב ב 19:00 נקיים
משחק טריוויה חינמי לכל המשפחה בשידור חי
באווירה אופטימית, מאחדת, מחזקת ומגבשת

כניסת מייל מהירה: https://did.li/S7YNf
כניסה ללא התחברות: https://did.li/HElIw
או בכניסה לאתר https://milchemet-mochot.com/#/login
עם קוד משחק: 105874599
 

שיבת ציון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מצרפת כמה פוסטים שכתבתי אי אז בזמן הקורונה, ורלוונטים גם לעכשיו...

בס''ד

פעילויות לילדים בתוך הבית:

יש כל מה שצריך בבית? יש! אז קדימה!​

  • מרוץ שליחים- יש לכם בבית דף עבודה זנוח? כמה ספרים שלא הצליחו לעצור את הפזמון הקבוע ''משעמם לי!''? בלגן נואש של משחקים מפוזרים על הרצפה? זה בדיוק הזמן למרוץ שליחים נחמד! תנו לילדים מספר משימות, לדוגמא: להכניס את כל הלגו לקופסא, למין קבוצת ספרים לפי הצבע השולט בכריכה, להשלים חלק מסוים מדף העבודה, ולאגוד את כל הטושים הזכורים משעת היצירה של אתמול בערב לפינה אחת של השולחן. אבל, כמו לכל משחק גם לזה יש חוקים, הם צריכים לסיים את כל זה ב-3 וחצי דקות בלבד, וזה לא הכל! אסור להם לעבוד באותו זמן! הם עומדים בפינה אחת של החדר, הראשון יוצא לדרך עם משימה אחת בודדת, רק כשהוא מגיע בחזרה לפינה השני יכול לצאת להשלים את משימתו שלו, וכו'. כל ילד גם יכול לצאת מספר פעמים, אבל לא רצוף! לפי מתכונת מסודרת!
  • מחפשים עבודה!- יש לכם ניסיון בטייסות? עברתם קורס מלצרות מתקדם? הוצאתם תעודה לעיצוב כרזות? זכיתם בתואר: ''המדען המוצלח ביותר''? גם אם לא, זה לא מונע מכם להתנסות בעבודות השונות! הילדים יכולים להיות כל מה שירצו לטובת בני הבית! יכולים להיות טייסים, למתוח את הידיים, לפקוח את העיניים, לשדר למתצפתים על יעד הטיסה, לבקש מהנוסעים לחגור חגורות, ולהמריא. אם יש גם דיילים ומחלקות, זה אפילו עוד יותר נחמד! רוצים להקים מסעדה בבית הפרטי שלכם? גם זה אפשרי! הילדים שיכולים לאפות ולבשל יחגרו סינרים ויכינו ארוחות מדושנות וקינוחים מפוארים. שאר צוות המסעדה (אלו לא חייבים להיות כל בני הבית, מומלץ שיהיו גם לקוחות שהתפריט יהיה חדש להם, ומיוחד כמו במסעדה...) יכתבו תפריט מושקע ויקשטו אותו באיורים ומדבקות, עדיף כמה תפריטים. חשוב שלמסעדה שלכם יהיה שם המכבד את מעמדה, ולוגו יוקרתי... אפשר גם להיכנס למעבדה ולהתנסות בניסויים לפי רמות הגיל, ועוד כפי יד הדמיון הטובה עליכם...
  • בית הספר של החופש- זה בטח נשמע לכם כמו נאום מאורגן על חשיבות סדר היום, אז לא, אני בהחלט בעד סדר יום, אבל חיבים אוירה תואמת שתקל לעמוד בו! אז למה לא להקים בית ספר אמיתי, עם מערכת, שיעורים וצלצולים? באווירה של בית ספר, קל הרבה יותר לשמור על סדר יום. הילדים הגדולים או ההורים, יכולים להיות מורים. אפשר להפעיל צלצולים לשיעורים ולהפסקות, להכין שלט כניסה לבית הספר, כמובן לתת לבית הספר שם, המורים יכינו מערכי שיעור מושקעים, ויתלו מערכת שעות מסודרת, אפשר להכין חוברות עבודה או דפים בודדים להדביק במחברת. בקיצור, תשקיעו! מאחלת שיצא לכם בית ספר מיוחד במינו!
  • על מילים וכדורים- יש לכם אוצר מילים רחב? אוהבים לשחק בכדור? קדימה! כולם עומדים במעגל ומחליטים על נושא, לדוגמא: פרות וירקות, מילים נרדפות וכדומה. הראשון לוקח את הכדור, אומר מילה לדוגמא: שמש, וזורק למישהו אחר מהמעגל שצריך להגיד מילה נרדפת, לדוגמא: חמה. שהנושא יותר צפוי, כמו פרות וירקות אז אפשר פחות או יותר לתכנן מראש (למרות שאם אמרו את המילה לפניך, אתה לא יכול להגיד אותה...) אבל כך או כך מומלץ להקציב זמן לאמירת המילה, או להחליט שאם זה לוקח יותר מדי זמן אז מתחילים לספור. בהנאה!
  • לפי הסדר- מושיבים את הילדים בשורה ומחלקים קלפי משימות מהסוג להלן: ''כשיתחיל המשחק, קום לכבות את האור'', ''כשיכבו את האור, קום ותמחא כפיים חמש פעמים'', ''כשמישהו ימחא כפיים חמש פעמים, קום להדליק את האור'', ''כשידליקו את האור...'' וכן הלאה. מומלץ להסריט את זה, ולהסביר לילדים על חשיבות המעשים הקטנים שלנו, ועל חשיבות כל דבר קטן בעולמו של ה' יתברך, כי אנו איננו רואים את התמונה השלימה, אלא רק את החלק שה' בחר לנו, ועלינו לבצע את התפקיד שלנו בשלמות!
  • כישרונות צעירים- הכריזו על תחרות כישרונות צעירים! כל ילד בוחר כישרון שהוא מעונין להציג, מכין, מתאמן, תולה כרזות על המופע המתקרב, מתכונן. אפשר לעשות סקר בין בני הבית, לראות מה הם יותר מעדיפים כדי לנתב את הכישרון למקום המועדף, אפשר להכין נאומים, תלבושות, ולשדרג ככל העולה על רוחכם! בסוף המופע כל אחד מכניס פתק או שניים לתיבה, הקולות נספרים, והמנצח מוזמן להכין מופע שלם של הכשרון שהוא הציג, לקבוע מועד, ולהראות לקהל הנרגש!
בהצלחה ובהנאה!​
 

שיבת ציון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
בס''ד

הכנת ''חדר בריחה'' אמיתי לילדים בתוך הבית:



שלום לכם, היום החלטתי לפתור תעלומה מרתקת במיוחד ושדורשת להפעיל את הדמיון! הבעיה היחידה היא שאין לי כזאת... אז למה בעצם לא לעשות כזאת? לי זה נראה רעיון מצוין! אז קדימה! על מנת ליצור חדר בריחה מרתק, מחכים ואיכותי לילדים בתוך הבית ישנם מספר דברים הכרחיים שידרשו ממנו- המארגנים, להפעיל את הדמיון:​

  • סיפור רקע- יש אומרים שזה לא חובה, אבל אם רוצים ליצור אווירה שמאפיינת ''חדר בריחה'' ולא שרשרת חידות פשוטה בסגנון ''חפש את המטמון'', מוכרחים סיפור רקע. לדוגמא: ארץ החלומות, ספינה בלב ים, חדר האוצרות, מסעדה, אולם תאטרון, ספריה, ומקומות ככל העולה על רוחכם. עכשיו, מי אתם? ספנים, מבקרים בארץ הקסומה, זוכים בביקור בחדר האוצרות המלכותי, טבחים וכו'. פרטי הסיפור: לאיזו תעלומה נקלעתם? מה עליכם לפצח? מה היא המשימה העומדת על הפרק ודורשת מכם להשקיע את כל כוחכם בה? זו יכולה להיות סערה בלב ים, פורץ אלמוני שהתגנב לספריה, או דברים יותר נחמדים כגון: יציאה ממבוך חלומי, אסיפת אוצרות מלכותיים, או לנסות להביא ללקוחות את מבוקשם בזמן קצוב. חשוב להשקיע היטב בפרטים ובהתחלה לרשום על פתק שיינתן עם החידה הראשונה את הסיפור ההתחלתי, לדוגמא: אם בחרתם חנות עתיקות ובתור מטרה למצוא בעבור הלקוח את החפץ האבוד המבוקש תוכלו לכתוב: ''אתם מוכרים בחנות העתיקות המפורסמת ביותר בכל העולם, הבוקר נכנס לקוח מכובד והזמין פעמון עתיק ויקר ערך שאמור להגיע תוך חצי שעה לביתו, נגשתם לכספת להוציא את הפעמון, אך אבוי! בעל החנות החליף את מיקום הפעמון! החנות מאד גדולה ועליכם למצוא את הפעמון ולהניחו ליד בית הלקוח. מהרו! נותרו 30 דקות עד שהפעמון צריך להגיע אליו! בהצלחה!'' בחידות גם יש לזכור ולהזכיר את סיפור הרקע, ואפילו להוסיף פרטים על נבכי החנות ותפקידם של המוכרים החשובים.
  • חידות- אפשר להכין חידות רגילות כמו ב''חפש את המטמון'', אני ממליצה לקשר אותן באופן הדוק לסיפור. לדוגמא: נמשיך עם הסיפור של חנות העתיקות. חידה ראשונה: אחד המוצרים הנחשבים בחנות הנו מחזיק מפתחות עתיק שעבר בירושה שנים במשפחתו של בעל החנות. מחזיק מפתחות זה הוא לתצוגה בלבד, משובצים בו יהלומים יקרים ובעל החנות החליט שהכספת היא המקום הבטוח ביותר עבורו, מצאו את הקוד ובדקו, אולי לשם הוא הכניס גם את הפעמון?'' לא, אל תיבהלו, אני לא מתכוונת שתשיגו קודן או כספת קטנה, אתם בהחלט יכולים לקחת קופסא, להכניס אליה מחזיק מפתחות כל שהוא ואת פתק החידה הבאה, להדביק עליה עם ניר דבק דף קטן, ועליו לרשום את הרמז לקוד יחד עם המקום לכתיבת המספרים. כאן אתם יכולים לשלוח אותם לאסיפת רמזים על הקוד מרחבי החנות, או לרשום על הכספת כתב חידה מעניין, אפשר גם לעשות את הקוד קל לפיצוח, אם אתם מעדיפים להתמקד בחידות המספרות את הסיפור שהשחקנים הולכים לגמור...
  • תפאורה מתאימה- אני לא מתכוונת שתתחילו להוציא כספים על בובות קרטון ומדבקות קיר, ממש לא! תפאורה של חדר בריחה זה מאד פשוט! נניח שהקצבתם לחדר בריחה את הסלון. פרסו מפה שאתם לא פורסים בדרך כלל על השולחן, והניחו בפינתו מכשירי כתיבה, וכל הדברים שהילדים יזדקקו להם במהלך פתרון החידות. פזרו לאורך הקירות את הקופסאות והחפצים הקשורים לתהליך פתרון התעלומה, אם יש לכם חפצים קטנים המשתלבים בסיפור כגון: לקקנים, כפות, מזלגות, קערות וכו'- לטבחים, מחזיקי מפתחות, פעמונים, כדים וכו'- לחנות העתיקות, ועוד כהנה וכהנה, הניחו גם מהם על השולחן, ופזרו על הקופסאות ובתוכן, וכן ברחבי הסלון. העיקר לתת תחושה לא שגרתית ומעניינת שתעודד את השחקנים לחפש תעלומות בהתלהבות.
  • קו מנחה- יש לנו סדר בהשתלשלות העניינים, איזו חידה קודמת לאיזו חידה. מתי כל קופסא אמורה להיפתח, ולמה התכוונו ברמזים המפוזרים בחדר הבריחה המיוחד שלנו. זה בדיוק למה, שמאד מומלץ לצרף את אחד ההורים או אח/אחות גדולים שהוכשרו מראש לתפקיד- להוביל את המשחק, להודיע אם הקוד נכון או שמא עדיין לא ניתן לפתוח את הכספת, לוודא שהרמזים והמשימות הובנו והכל הולך על פי הקו המנחה שיצרנו. כדאי ומועדף שהמלווה יתחפש ויציג עצמו כמישהו מתוך המשחק, רב החובל באוניה, אחראי כספות בחנות העתיקות, שומר חדר האוצרות, טבח ראשי, או כל תפקיד במשרה מעט יותר גבוהה מהמשרה של השחקנים על מנת שיוכל להדריך מתוך התפקיד שלו במשחק! בהנאה!
 

שיבת ציון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
בס''ד

לימודים בתוך הבית:

התקופה של החינוך הביתי החלה! למרות השמועות על פתיחת הלימודים מחדש, אני בטוחה שיש הורים שבכל זאת לא ישלחו את ילדיהם ללימודים. בטוח שצריך ללמוד, נכון? אבל אני, לדוגמא, יותר אוהבת משחקים! אז למה לא לשלב את שניהם? בואו נתחיל!​

  • גאוגרפיה- בדיוק בשביל זה יש מונופול ביתי, ואפילו משודרג! גזרו שטרות, ציירו כרטיסי הפתעות ומשימות, הכינו את הלוח ו- קדימה! על כרטיסי הארצות/יבשות/ערים (תלוי במה אתם מתמקדים) בצד אחד יהיה מידע על אותה יבשת/ארץ/עיר, ובצד השני, של דמי השכירות, יהיו מחירים (בהתאם לדרגות בית 1, 2, 3, 4, צימר, מלון) ולצד המכירים שאלות בהתאם לאותן דרגות קושי. לעוצרים במקום ששייך לשחקן, ישנן 90 שניות לקרוא את המידע על המקום ואז נשאלים בשאלה המתאימה, אם יודעים את התשובה- משלמים חצי מהסכום, לא יודעים- משלמים את הסכום המלא. מי שנמצא בכלא יכול בכל תור להטיל את הקובייה ולהישאל מספר שאלות תואם את המספר שהופיע על הקובייה או מהסוף (הדרגות הגבוהות) או מההתחלה (הדרגות הנמוכות) (תלוי במספר תורות המאסר שנגזרו עליו...) מכרטיס שנמצא עדיין בקופה (אם כל הכרטיסים אצל שחקנים, אז את הכרטיס של המקום שהוא עבר בו הכי פחות פעמים) בלי לקרוא את המידע שבכרטיס! אם הצליח בכל השאלות- השתחרר, אם לא- יכול לנסות שוב בתור הבא... כל שאר הכללים- כמו במשחק הרגיל. ניתן לקרוא את הכרטיסים לפני המשחק!
  • אנגלית- להלן קישור לתשבץ חמוד של הצבעים באנגלית, כולל: צבעוני, זהב, כסף, ועוד...
    http://www.etze.co.il/images/storie...hebrew_to_english_colors/colors_crossword.pdf
  • התשבץ יהיה המבחן הסופי. לפניו, על מנת ללמוד את המילים, אני ממליצה להכין משחק זיכרון: על קלף אחד לרשום את שם הצבע באנגלית, ועל זוגו את התרגום בעברית, עם הזמן ניתן להוסיף עוד קבוצות מילים, לדוגמא: חיות, מספרים, כלי תחבורה, וכדומה... בסוף בעזרת ה' יהיה לכם משחק זיכרון ענק ומהנה!
  • חשבון- מכירים את המשל על האב שרצה להעסיק את בנו? הוא נתן לו להרכיב את מפת העולם שהייתה קרועה להמוני חלקים, אך בשונה ממה שחשב האב, תוך מספר דקות סיים הבן את מלאכתו המורכבת. ''כיצד חברת במהירות כזו מפה כל כך גדולה ומסועפת?'' תמה האב. ''מאחורי המפה היית מצולמת תמונה של בן אדם''... נזכרתי במשל הזה כשקראתי על המשחק הבא: ישנו דף מחולק לריבועים שעליהם תרגילי כפל שונים, על דף נוסף מחולק אף הוא לריבועים, כתובות התוצאות של התרגילים מהדף הקודם. על הדף השלישי יש תמונה. מדביקים את התמונה לגב של דף התוצאות, וגוזרים את הריבועים שעליו (בדף התוצאות). עכשיו פותרים את התרגילים ומדביקים את התוצאות, כשהתמונה כלפי מעלה, בסוף מתקבלת התמונה שהורכבה מתרגילי חשבון... להלן קישור למשחק עם תמונת פרפר: http://www.etze.co.il/images/stories/maarechet/yosrim/lehadpasa/kefel/kefel_parpar.pdf
  • מדעים- בשיעורי מדעים בבתי הספר מפעם לפעם עושים ניסויים. עם מתכות, וחומרים, ותרכובות, ועוד כל מיני דברים שאם הבית שלכם או חלק ממנו הוא לא מעבדה, רב הסיכויים שלא ימצאו בבתיכם. אז כשלומדים בבית, כיצד נעשה ניסויים? מחומרים שיש בבית!
נייר יש לכם?

מים יש לכם?

אז- קדימה!

הנייר שאינו נרטב- https://www.madatech.org.il/home-expriments-infants-magic-dry-paper

פרחים נפתחים- https://www.madatech.org.il/home-expriments-infants-flowers-in-water

גשר עשוי נייר- https://www.madatech.org.il/home-expriments-infants-magic-paper-bridge

(הניסויים באדיבות "מדעטק")

המשך בעזרת ה'- בפעם הבאה!



 

שיבת ציון

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
בס''ד

לימודים בתוך הבית- חלק ב:​

  • דקדוק- מכירים את הפעילות ''סיפור בהמשכים''? בפעילות הזאת כל ילד כותב משפט בסיפור, ומסתיר את המשפט הקודם על ידי קיפול וכך הלאה. בסוף יוצא סיפור שמאד נחמד לקרוא בו ולזהות את הפניות החדות שלו, במרחק משפט בודד בין פניה אחת למשנה. בשביל הפעילות המיוחדת שלנו לשיעור דקדוק, בנוסף לכללים הרגילים במשחק, צריך להכין גם כרטיסים מראש: על כל כרטיס יש הוראה דקדוקית לכתיבה במשפט. לדוגמא: ''השתמש באותיות ב.ג.ד.כ.פ.ת בראש מילה לפחות שלוש מילים במשפט שלך'', ''כתוב את המשפט שלך בזמן עתיד'', ''השתמש במשפט שלך בביטוי סמיכות''. (את ההוראות יש לכתוב בהתאם לגילאים...). עם הכרטיסים משחקים את המשחק המיוחד, והנה, מלבד תפניות בעלילה יש גם תפניות דקדוקיות...
  • היסטוריה- המון פעמים במבחנים בהיסטוריה כותבים מאורעות שקרו במשפטים קצרים, ומבקשים מהתלמיד לסדר אותם בסדר כרונולוגי, כלומר: לפי הסדר בהם קרו. כל ילד מקבל מדבקה (אפשר גם פתק) שעליה כתוב מאורע שקרה. הילד צריך לזכור את המאורע ולהדביק את המדבקה על חולצתו. אחר כך הילדים מסתדרים בטור לפי ציר הזמן כשהראשון מקדימה, וכל ילד בתורו אומר לקהל הנכבד (ההורים... אפשר גם להסריט) את האירוע כשהמדבקה על חולצתו מציגה את דבריו, והולך לסוף הטור. כך הילדים מציגים את המאורעות לפי הסדר בהם קרו.
  • חינוך גופני- השיעור: ''חינוך גופני'' הוא בהחלט שיעור חשוב! מומלץ מאד לבצע עם הילדים מדי פעם תרגילים מחזקים. ומכיוון שלקפוץ ולנתר זה חלק די הכרחי ונחמד בהתעמלות, ומכיוון שאחד ממשחקי הקפיצה הנפוצים הוא: ''ים- יבשה'', החלטתי להציג כאן משחק: ''ים- יבשה'' משודרג! זה פשוט מאד, מוסיפים עוד כמה מושגים נניח: בית, גינה, פרדס. ועוד כלל נחמד: כלל השעון! כשאתם אומרים: ''שעון!'' על הילדים לקפוץ במעגלים: ים, יבשה, בית, גינה, פרדס וחוזר חלילה עד שתגידו: ''עצור!'' ואז יצטרכו לעמוד דום במקום בו נעצרו. אתם יכולים גם להגיד: ''להסתובב סביב השעון __ פעמים!'' אתם כמובן יכולים להוסיף ולשכלל עוד כאוות רצונכם, רק שימו לב כמה זמן אתם יכולים לקפוץ...
  • חברה- נכון, אתם כל היום בבית. נכון, יש לכם ה-מ-ו-ן זמן לשחק וליהנות. אבל בכל זאת חשוב מאד להשקיע זמן מה ביום לפעילות משפחתית. מתוכננת. הנה מספר רעיונות לפעילויות משפחתיות מגבשות:
  • משחק זיכרון- אתם מספר זוגי במשפחה? נהדר! שניים יוצאים החוצה. האחרים מתחלקים לזוגות. כל זוג מחליט על תנועה משותפת, לדוגמא: מחיאת כף, פתיחת ידיים, נפנוף לשלום וכו'. אחר כך מתיישבים בסדר מעורבב (לא ליד הזוג) וקוראים לשניים להכנס. מכאן זה מתנהל כמשחק זכרון רגיל לכל דבר! במקום להרים קלפים, קוראים בשמותם של בני המשפחה. במקום לקחת את הקלפים, הקלפים קמים מעצמם ועומדים מאחורי השחקן שמצא אותם.
  • אתם מספר אי- זוגי במשפחה? נהדר! אחד יהיה בלי זוג ותפקידו יהיה לבלבל את השחקנים, הוא יבחר תנועה משלו וינהג כאחד הקלפים. הוא יכול להיות קלף ג'וקר ולעשות את אותה תנועה של זה שנאמר לפניו, או שזה שנאמר אחריו יחקה אותו, ה''קלף'' שזוגו נלקח עם הג'וקר, הופך להיות ג'וקר בעצמו. בהנאה!
  • כמה שיותר יותר טוב- לפעילות זו צריך בעיקרון כדורים, אך אם אין מספיק אפשר להשתמש גם בכריות. נעמדים במעגל. אחד הילדים מחזיק כדור/ כרית וזורק לאחד אחר. השני זורק אף הוא למי שהוא רוצה וכן הלאה (בסוף צריך להשלים סיבוב, כך שבכל סיבוב כל אחד יכול לקבל את הכדור רק מאחד. ולכן אסור לזרוק למי שכבר זרק). בסיבוב השני מוסיפים עוד כדור/ כרית. הראשון זורק לשני שזורק לשלישי, ובינתיים הראשון זורק לשני שוב, והשני לשלישי שבדיוק זרק לרביעי וכן הלאה (כל אחד זורק את הכדור/ הכרית למי שהוא זרק בסיבוב הראשון!). בסיבוב השלישי מוסיפים עוד כדור/ כרית וכך עד שיש כדורים/ כריות כמספר המשתתפים וכל אחד צריך לזרוק ולתפוס בו זמנית. מי שלא תופס שלוש פעמים או שמצטברים אצלו שלושה כדורים- נפסל ויוצא מהמעגל. בהצלחה...
 

efrats

משתמש רשום
יצירת מידברות- https://www.hidabroot.org/magazine/category/56890?page=49
מצאתי 2 שאולי יכולות להתאים...
בעז"ה שנבשר בבשורות טובות אמן!
בהצלחה!!
 

המטבח של סימא

משתמש מקצוען

דבורה חזקיה

משתמש מקצוען
ראשית תודה רבה! לחלק מוצר שהוא הפרנסה שלך זה חסד ענק. אשמח להסבר איך טכנית מורידים כמה דפים מהאתר.
את בוחרת את המוצרים שאת רוצה - ע"י לחיצה על הוספה לסל.
אח"כ עוברת לקופה
ממלאה פרטים - מה שחשוב שתהיה כתובת מייל אמיתית ולא פיקטיבית.
מסיימת את ההזמנה ומקבלת למייל את הקבצים.
בהצלחה!
 

המטבח של סימא

משתמש מקצוען
את בוחרת את המוצרים שאת רוצה - ע"י לחיצה על הוספה לסל.
אח"כ עוברת לקופה
ממלאה פרטים - מה שחשוב שתהיה כתובת מייל אמיתית ולא פיקטיבית.
מסיימת את ההזמנה ומקבלת למייל את הקבצים.
בהצלחה!
הבנתי, ותודה ענקית! הילדים יגיעו נפעל לפי ההוראות.
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
כאן המקום להעלות כל רעיון להעסיק את הילדים והמבוגרים חוץ ממה שקשור למצב המלחמה- להעסיק את הראש בדברים אחרים
ציור לפי נושא
טריוויה משפחתית
כל אחד מכין דף מחמאות למישהו אחר מגזרי עיתון
הכנת משלוחים לחיילים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  33  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה