תבדוק כי יתכן מאוד שזה רק נשמע לך התפריט הראשי כיון שהתפריט של אחרי ההמתנה הראשונה שאומר לך מיקומך בתור 345 או 123 הוא דומה לתפריט הבא אז תנסה לבחור שם ואז זה מגיע להאם סבסוד או רישום והאם לשנה או שנה קודמת וכדו' ואחרי זה עוד המתנה בערך רבע שעה ועונים בהצלחההיום המתנתי שעות על הקו בשביל לזרז אותם ועד שהגיע תורי זה חזר פעם אחר פעם לתפריט הראשי.
מעצבנים!!!
הם אומרים שם שיש איזה מייל שאפשר ליצור איתם קשר מישהו יודע מה כתובת המייל ואם זה אמור לעזור??
תודה רבה.