דרוש מידע תמת- אני כבר 03:13:45 שעות מחכה על הקו, לנתק?

היועץ=

משתמש פעיל
ותמיד אפשר לפנות למבקר המדינה
זה מזרז תהליכים באורח פלאי ממש
שנה שעברה פנינו ותוך כמה ימים הסתדר

אבל!!!!
דרשתי ממבקר המדינה (עו"ד אחת חייגה אלינו) והיא טענה שעד 14 ימי המתנה זה בסדר גמור לטיפול ראשונהי ואחר כך להשלמת מסמכים עד חודש נוסף זה בסדר.

הווי אומר שמבחינתם הם לא חורגים מהנורמל הנורמאלי
ציטוט מדוח המבקר (מצורף המלא)
בשנת 2022 בחנה נציבות תלונות הציבור במבט רחב את התלונות שהתקבלו על האגף לעידוד תעסוקת הורים במשרד הכלכלה והתעשייה. על האגף התקבלו באותה שנה 1,193 מכתבי תלונה. זוהי עלייה ניכרת - של פי 7.7 - במספר מכתבי התלונה שהתקבלו על האגף, לעומת שנת 2021 )שבה התקבלו על האגף 155 מכתבי תלונה(. 80% מהתלונות על האגף לעידוד תעסוקת הורים בנושא השירות לציבור נמצאו מוצדקות או שעניינן בא על תיקונו. זהו שיעור הגדול במידה ניכרת מהשיעור הכללי של התלונות המוצדקות והתלונות שבאו על תיקונן בשנת 2022 )44%

676מהתלונות על האגף היו על המוקד החיצוני שהוא מפעיל. 81% מהתלונות על המוקד החיצוני נמצאו מוצדקות או שבאו על תיקונן. אני רואה חשיבות רבה בתיקון הליקויים שנמצאו בדרך פעולתו של האגף, כדי שאוכלוסיית ההורים הנזקקת לשירותיו תקבל ממנו את הסיוע שהיא זכאית לו.
 

קבצים מצורפים

  • תלונות הציבור.pdf
    6.2 MB · צפיות: 166

בהמתנה

משתמש פעיל
אני פניתי בצ'אט וסדרו לי את הדרגה.
רק חבל שלא עדכנו על טיפול בבקשה, סתם נכנסתי אחרי יומיים המתנה לראות אולי הנס קרה ומסתבר שזה טופל מבלי להודיע לי
 

לא כמו כולם

משתמש מקצוען
שנה שעברה פנינו ותוך כמה ימים הסתדר

אבל!!!!
דרשתי ממבקר המדינה (עו"ד אחת חייגה אלינו) והיא טענה שעד 14 ימי המתנה זה בסדר גמור לטיפול ראשונהי ואחר כך להשלמת מסמכים עד חודש נוסף זה בסדר.

הווי אומר שמבחינתם הם לא חורגים מהנורמל הנורמאלי
ציטוט מדוח המבקר (מצורף המלא)
בשנת 2022 בחנה נציבות תלונות הציבור במבט רחב את התלונות שהתקבלו על האגף לעידוד תעסוקת הורים במשרד הכלכלה והתעשייה. על האגף התקבלו באותה שנה 1,193 מכתבי תלונה. זוהי עלייה ניכרת - של פי 7.7 - במספר מכתבי התלונה שהתקבלו על האגף, לעומת שנת 2021 )שבה התקבלו על האגף 155 מכתבי תלונה(. 80% מהתלונות על האגף לעידוד תעסוקת הורים בנושא השירות לציבור נמצאו מוצדקות או שעניינן בא על תיקונו. זהו שיעור הגדול במידה ניכרת מהשיעור הכללי של התלונות המוצדקות והתלונות שבאו על תיקונן בשנת 2022 )44%

676מהתלונות על האגף היו על המוקד החיצוני שהוא מפעיל. 81% מהתלונות על המוקד החיצוני נמצאו מוצדקות או שבאו על תיקונן. אני רואה חשיבות רבה בתיקון הליקויים שנמצאו בדרך פעולתו של האגף, כדי שאוכלוסיית ההורים הנזקקת לשירותיו תקבל ממנו את הסיוע שהיא זכאית לו.
מהציטוטים כאן נראה שהרבה מתלוננים והרבה מטופלים שזה מצויין.
ואולי זה סביר להמתין 14 יום לטיפול ראשוני,
אבל לא סביר להמתין 3 שעות ויותר למענה טלפוני. יש גבול.

אני שלחתי תלונה אחרי שכמה ימים ניסיתי לתפוס אותם ללא מענה
ושלחתי פניה דרך האתר ולא הייתה התייחסות
ושבוע אחרי שפניתי למבקר המדינה קיבלתי דרגה.

וסתם בשביל הסיכום- חודש אח"כ חזרו אלי מהתמ"ת לגבי הפניה ששלחתי
ושאלו איך אפשר לעזור ...
אמרתי להם שתודה רבה אבל הילד כמעט בכיתה א'.
 

חנו

משתמש חדש
משהי יודעת להגיד לי איך הם מחשבים את הדרגה.
מה שאני יודעת זה שהם לוקחים שכר ברוטו ממוצע של 3 חודשים של האם,
וכנ"ל של האבא,
ומחלקים במספר הנפשות שבבית.

האם אכן כך מחשבים?
האם השנה יש דרך חדשה ושונה לחישוב?

אני שואלת כיוון שבסימולטור לחישוב דרגה שעשיתי לפני חודש-חודשיים יצא לי דרגה 4
והיום באותם נתונים יוצא לי דרגה 3
אני ממש לא מבינה למה??

מי שתוכל להשיב לי, יעזור לי מאוד!!!!!!!!
 

היועץ=

משתמש פעיל
בדיוק,
  • במקרה שהתמ"ת לוקחים את הנתונים שהתקבלו מביטוח לאומי, הם מחשבים לפי חצי שנה (חודשים 1-6).
  • במקרה שאתם בוחרים לשלוח תלושים, יש לשלוח 3 תלושים רצופים (מתוך 1-6).
 

חנו

משתמש חדש
זה נכון שלא מחשבים בדרגה את גובה המלגה של האבא במקרה שלומד בכולל?
 
  • תודה
Reactions: d&t

חנו

משתמש חדש
זה נכון שלא מחשבים בדרגה את גובה המלגה של האבא במקרה שלומד בכולל?
 

התותח

משתמש פעיל
הנדסת תוכנה
ינון מה המצב? שמע קטע:

אני אבא ל-2 בנות קטנות(3 ו-1.5) שמתחילות שנה בקרוב. בעקבות תחילת שנה יש עומס על המענה הטלפוני של התמ"ת בגלל הטפסים שצריכים להגיש לקבל הנחה למעונות וכו', כרגיל.

עכשיו מה זה עומס? אני מדבר על שעתיים המתנה בטלפון ולפעמים אפילו יכולים לנתק את השיחה פתאום באמצע ההמתנה, משהו הזוי, כדאי מאוד לא להצטרך אותם בזמן הזה, כאב ראש אמיתי. אנשים מחכים פשוט ימים כדי לתקשר איתם כי אין להם זמן לכל העינוי הזה של ההמתנה.

פתאום אשתי הגאונה אומרת לי להתקשר אליהם ולהקיש "2" לשפה הערבית במקום "1" לעברית, באמת זה מה שעשיתי. הפלא ופלא, ענו לי תוך *20* ד ק ו ת ! ! ! אשכרה 20 דקות במענה הערבי, בזמן שכל עם ישראל פשוט מתייבש בזמני המתנה לא נורמליים!

וזה לא סוף הסיפור בכלל. מי עונה לי? מישהי בשם "שיראל" עם מבטא ישראלי לגמרי! אם היא יודעת ערבית אני צנצנת! איך יכול להיות שקורה כזה דבר? פשוט הזיה! גזענות, אין מילה אחרת.

סיפרתי את זה לחברים שלי, הם ניסו, בדיוק אותו דבר, מענה תוך 20-30 דקות.

קיצור ינון, אם אתה יכול להעלות את זה למודעות איכשהו בפוסט או משהו אשמח, גם כדי שעם ישראל ידע וגם כדי לנער אותם שם למעלה, זה בטח קורה בעוד הרבה מענים טלפונים של הרבה מוקדים ממשלתיים.

תודה רבה,
ירין
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
ינון מה המצב? שמע קטע:

אני אבא ל-2 בנות קטנות(3 ו-1.5) שמתחילות שנה בקרוב. בעקבות תחילת שנה יש עומס על המענה הטלפוני של התמ"ת בגלל הטפסים שצריכים להגיש לקבל הנחה למעונות וכו', כרגיל.

עכשיו מה זה עומס? אני מדבר על שעתיים המתנה בטלפון ולפעמים אפילו יכולים לנתק את השיחה פתאום באמצע ההמתנה, משהו הזוי, כדאי מאוד לא להצטרך אותם בזמן הזה, כאב ראש אמיתי. אנשים מחכים פשוט ימים כדי לתקשר איתם כי אין להם זמן לכל העינוי הזה של ההמתנה.

פתאום אשתי הגאונה אומרת לי להתקשר אליהם ולהקיש "2" לשפה הערבית במקום "1" לעברית, באמת זה מה שעשיתי. הפלא ופלא, ענו לי תוך *20* ד ק ו ת ! ! ! אשכרה 20 דקות במענה הערבי, בזמן שכל עם ישראל פשוט מתייבש בזמני המתנה לא נורמליים!

וזה לא סוף הסיפור בכלל. מי עונה לי? מישהי בשם "שיראל" עם מבטא ישראלי לגמרי! אם היא יודעת ערבית אני צנצנת! איך יכול להיות שקורה כזה דבר? פשוט הזיה! גזענות, אין מילה אחרת.

סיפרתי את זה לחברים שלי, הם ניסו, בדיוק אותו דבר, מענה תוך 20-30 דקות.

קיצור ינון, אם אתה יכול להעלות את זה למודעות איכשהו בפוסט או משהו אשמח, גם כדי שעם ישראל ידע וגם כדי לנער אותם שם למעלה, זה בטח קורה בעוד הרבה מענים טלפונים של הרבה מוקדים ממשלתיים.

תודה רבה,
ירין
הסיפור הזה חייב לרוץ בכל ערוצי התקשורת
ואם יש תיעוד של שתי טלפונים מקבילים שמוכיח את זה
זה יהיה בכלל סצנה ענקית!!
 

ללדת אחרת

משתמש פעיל
ינון מה המצב? שמע קטע:

אני אבא ל-2 בנות קטנות(3 ו-1.5) שמתחילות שנה בקרוב. בעקבות תחילת שנה יש עומס על המענה הטלפוני של התמ"ת בגלל הטפסים שצריכים להגיש לקבל הנחה למעונות וכו', כרגיל.

עכשיו מה זה עומס? אני מדבר על שעתיים המתנה בטלפון ולפעמים אפילו יכולים לנתק את השיחה פתאום באמצע ההמתנה, משהו הזוי, כדאי מאוד לא להצטרך אותם בזמן הזה, כאב ראש אמיתי. אנשים מחכים פשוט ימים כדי לתקשר איתם כי אין להם זמן לכל העינוי הזה של ההמתנה.

פתאום אשתי הגאונה אומרת לי להתקשר אליהם ולהקיש "2" לשפה הערבית במקום "1" לעברית, באמת זה מה שעשיתי. הפלא ופלא, ענו לי תוך *20* ד ק ו ת ! ! ! אשכרה 20 דקות במענה הערבי, בזמן שכל עם ישראל פשוט מתייבש בזמני המתנה לא נורמליים!

וזה לא סוף הסיפור בכלל. מי עונה לי? מישהי בשם "שיראל" עם מבטא ישראלי לגמרי! אם היא יודעת ערבית אני צנצנת! איך יכול להיות שקורה כזה דבר? פשוט הזיה! גזענות, אין מילה אחרת.

סיפרתי את זה לחברים שלי, הם ניסו, בדיוק אותו דבר, מענה תוך 20-30 דקות.

קיצור ינון, אם אתה יכול להעלות את זה למודעות איכשהו בפוסט או משהו אשמח, גם כדי שעם ישראל ידע וגם כדי לנער אותם שם למעלה, זה בטח קורה בעוד הרבה מענים טלפונים של הרבה מוקדים ממשלתיים.

תודה רבה,
ירין
מזכיר משהו דומה מתקופת הקורונה זכרונה ל...: :):) קחו לכם אתנחתא קומית מהטלפונים....

תמלול שיחה ממס הכנסה - מוקדש לבעלות עסקים - מבקשות המענקים
נציגה: שלום! אני מדברת עם יאיר אורבך?
אני: כן
נציגה: מדברת איילת ממס הכנסה, אתה המנכ"ל של תהנו מלא בע"מ?
אני: תהנו קצת בע"מ, תקופת קורונה וזה, נהנים פחות
נציגה: רשום לי כאן תהנו מלא בע"מ. שינית את השם של החברה?
אני:
נציגה:
אני: כן, תהנו מלא. לא משנה
נציגה: טוב, בדקנו את הנתונים שלך וראינו שקיבלת מענק על חודשים מאי יוני ועכשיו אתה צריך להחזיר אותו
אני: למה להחזיר? הייתה לי ירידה בחודשים האלה של 40% בהכנסות
נציגה: 39.8% למען האמת
אני: לא יכול להיות, אני בדקתי טוב לפני שהגשתי, זה הסתדר לי בול
נציגה: הייתה לך חשבונית אחת ביוני 2019 על סך 150 ₪ שהוצאת עבורה זיכוי בסוף החודש ב 31 ליוני
אני: אין דבר כזה בכלל 31 ליוני
נציגה: בחשבונית יש
אני: אבל ביקום אין
נציגה: אין מה לעשות, זה נחשב לך כמו ה 30 ביוני
אני: למה שזה לא יחשב לראשון ביולי?
נציגה: ככה
אני: ככה זו לא תשובה
נציגה: זו כן תשובה אם אתה עובד במס הכנסה
אני: אבל שאני אבין, אפילו אם זה נכון, בגלל 0.2% אתם דורשים ממני להחזיר לכם את המענק?
נציגה: עם ריבית והצמדה למדד
אני: המדד ירד ב 0.7% השנה
נציגה: אוקיי אז אולי נוותר לך על ההצמדה
אני:
נציגה:
אני: טוב, תגישו בקשה להחזר מענק ונבדוק את זה
נציגה: בקשה להחזר מענק?
אני: כן, צריך לבדוק שאתם עומדים בקריטריונים
נציגה: איזה קריטריונים?
אני: צריך לבדוק למשל אם הייתה לכם ירידה בהכנסות לעומת החודשים האלה בשנה שעברה
נציגה: ברור שתהיה, עסקים הרוויחו פחות
אני: את זה נראה, את הירידה בהכנסות נחשב על פי חודשים מאי יוני 2019, חלקי שתיים כפול המחזור החודשי הממוצע ואם נראה שאחרי נגזרת והוצאת וקטורים ההכנסה עדיין שלילית אז נמשיך לשלב הבא
נציגה: על מה אתה מדבר, אני ממס הכנסה
אני: אבל כמה הכנסה? אם את בין 18,000 ל 300,000 זה סיווג אחד, אם הכנסת יותר מ 100 מיליון את זכאית לתספורת ואם הכנסת מתחת ל 18,000 בשנה את זכאית לתספורת אצל ספר
נציגה: נורא מצחיק הכללים שהמצאת
אני: כמעט כמו שלכם
נציגה:
אני:
נציגה: טוב חלאס עם ההמצאות האלה תחזיר כבר את המענק
אני: זה לא המצאות, אלה הכללים שקבעו בחברה, אם יש בעיה את יכולה לדבר עם הדירקטוריון
נציגה: רשום לי שאתה יו"ר הדירקטוריון
אני: נכון
נציגה: אז אני מדברת איתך
אני: לא, את מדברת עם יאיר אורבך המנכ"ל של תהנו מלא, אם את רוצה לדבר עם יאיר אורבך יו"ר הדירקטוריון את צריכה להתקשר ל 058-7855666 או להיכנס לאתר שלנו לקבל יוזר, סיסמה זמנית, סיסמה קבועה, סיסמה נצחית וסיסמה אינסופית ואז תוכלי להגיש בקשה. מאוד פשוט. אפשר גם לשלוח לנו מייל, אנחנו חוזרים תוך שלוש שנות עסקים
נציגה: אני צריכה לבדוק
אני: וחשוב להדגיש שאם וכאשר יאושר לכם החזר המענק צריך לנכות ממנו מיסים ודמי טיפול וכל זה כמובן צמוד למדד העצמאי שנטחן
נציגה: בסדר הבנתי
אני: רוצה שנדבר גם על החזר המענק של ספטמבר אוקטובר?
נציגה: ביי
 

Jane Rubinson

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
ינון מה המצב? שמע קטע:

אני אבא ל-2 בנות קטנות(3 ו-1.5) שמתחילות שנה בקרוב. בעקבות תחילת שנה יש עומס על המענה הטלפוני של התמ"ת בגלל הטפסים שצריכים להגיש לקבל הנחה למעונות וכו', כרגיל.

עכשיו מה זה עומס? אני מדבר על שעתיים המתנה בטלפון ולפעמים אפילו יכולים לנתק את השיחה פתאום באמצע ההמתנה, משהו הזוי, כדאי מאוד לא להצטרך אותם בזמן הזה, כאב ראש אמיתי. אנשים מחכים פשוט ימים כדי לתקשר איתם כי אין להם זמן לכל העינוי הזה של ההמתנה.

פתאום אשתי הגאונה אומרת לי להתקשר אליהם ולהקיש "2" לשפה הערבית במקום "1" לעברית, באמת זה מה שעשיתי. הפלא ופלא, ענו לי תוך *20* ד ק ו ת ! ! ! אשכרה 20 דקות במענה הערבי, בזמן שכל עם ישראל פשוט מתייבש בזמני המתנה לא נורמליים!

וזה לא סוף הסיפור בכלל. מי עונה לי? מישהי בשם "שיראל" עם מבטא ישראלי לגמרי! אם היא יודעת ערבית אני צנצנת! איך יכול להיות שקורה כזה דבר? פשוט הזיה! גזענות, אין מילה אחרת.

סיפרתי את זה לחברים שלי, הם ניסו, בדיוק אותו דבר, מענה תוך 20-30 דקות.

קיצור ינון, אם אתה יכול להעלות את זה למודעות איכשהו בפוסט או משהו אשמח, גם כדי שעם ישראל ידע וגם כדי לנער אותם שם למעלה, זה בטח קורה בעוד הרבה מענים טלפונים של הרבה מוקדים ממשלתיים.

תודה רבה,
ירין
ידוע ידוע
גם ככה במשרד הפנים זה עובד
עונים ערבים ומדברים עברית
 

אחד משלנו

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מוגזם ביותר זמן ההמתנה
שהם צריכם כסף הם יודעים איך לקחת
אבל שהם צריכים לתת הם מלמדים אותנו מהי סבלנות
בעיקרון רצו לעשות חוק בעבר שיהיה הגבלה לזמן ההמתנה ושיהיו חייבים לחזור ללקוח תוך זמן מסויים
אבל משום מה זה לא קודם או שלא מומש
כי צריך כוח אנוש יותר גדול לזה או שיש הסבר אחר
והמקור מובא בתהילים "תָּשֵׁב אֱנוֹשׁ עַד דַּכָּא וַתֹּאמֶר שׁוּבוּ בְנֵי אָדָם"
פירוש תָּשֵׁב אֱנוֹשׁ עַד דַּכָּא תחכה שיענו לך תוך דקה וַתֹּאמֶר שׁוּבוּ בְנֵי אָדָם ואם לא ענו לך יהיו חייבים לחזור אליך
 

צחית

משתמש מקצוען
מוגזם ביותר זמן ההמתנה
שהם צריכם כסף הם יודעים איך לקחת
אבל שהם צריכים לתת הם מלמדים אותנו מהי סבלנות
בעיקרון רצו לעשות חוק בעבר שיהיה הגבלה לזמן ההמתנה ושיהיו חייבים לחזור ללקוח תוך זמן מסויים
אבל משום מה זה לא קודם או שלא מומש
כי צריך כוח אנוש יותר גדול לזה או שיש הסבר אחר
והמקור מובא בתהילים "תָּשֵׁב אֱנוֹשׁ עַד דַּכָּא וַתֹּאמֶר שׁוּבוּ בְנֵי אָדָם"
פירוש תָּשֵׁב אֱנוֹשׁ עַד דַּכָּא תחכה שיענו לך תוך דקה וַתֹּאמֶר שׁוּבוּ בְנֵי אָדָם ואם לא ענו לך יהיו חייבים לחזור אליך
נראה לי החוק לא כולל חברות ממשלתיות
 

ניאגרה

משתמש פעיל
זמן הזה, כאב ראש אמיתי. אנשים מחכים פשוט ימים כדי לתקשר איתם כי אין להם זמן לכל העינוי הזה של ההמתנה.

פתאום אשתי הגאונה אומרת לי להתקשר אליהם ולהקיש "2" לשפה הערבית במקום "1" לעברית, באמת זה מה שעשיתי. הפלא ופלא, ענו לי תוך *20* ד ק ו ת ! ! ! אשכרה 20 דקות במענה הערבי, בזמן שכל עם ישראל פשוט מתייבש בזמני המתנה לא נורמליים!

וזה לא סוף הסיפור בכלל. מי עונה לי? מישהי בשם "שיראל" עם מבטא ישראלי לגמרי! אם היא יודעת ערבית אני צנצנת! איך יכול להיות שקורה כזה דבר? פשוט הזיה! גזענות, אין מילה אחרת.
אם היא לא יודעת ערבית, איזה שירות זה לערבים?
הם יתחילו את השיחה ולא באמת ינתן להם מענה..
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה