קורונה תמלול הראיון המטלטל שלא ישאיר אתכם אדישים, ויוציא לכם את החשק להדבקה מכוונת ול'חסינות עדר'

מפרוג'נת

משתמש צעיר
קבלתי במייל:

גמר חתימה טובה לכל אחי ואחיותי האהובים והיקרים!
אממה הכתר הזה נמצא בידינו!!! ואנחנו יכולים לעצור את הכתר הזה. אני יודע שרובינו באמת מקפידים על ההוראות אבל חבל שיש מעטים שלא והם אלו שמעבירים את המגפה. איפה כל אלו ששולחים הודעות על המאצי'נג


מר מוטי היקר, אולי תספר לנו את הסוד, איך עוצרים את הכתר הזה? כי מאות פלונים ואלמונים נזהרו עד קצה העפעפיים, והם יותר מידי מתביישים להודות שזה הגיע אליהם ישר מן השמים, לא על ידי מלאך ולא עלי ידי שרף, אלא מהקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
לפני 18 שנה נולד התינוק שלי והתכווץ מיד לאחר הלידה. הוא הוכנס לטיפול נמרץ וקיבל תרופות נגד התכווצות. הרופאים האחיות, אפילו בעלי, כולם היו היסטריים.
רק אני לא, ראיתי את התינוק והוא היה נראה מאה אחוז. הרופאים לא הפסיקו לחזור על "אנחנו לא יודעים איזה נזק נגרם לו למוח, את זה לא תמיד אפשר לדעת, רק כעבור שנים" (כמה צחקתי בליבי עליהם; הם לא מוצאים נזק מוחי כעת, אז הם רוצים להפחיד אותי על העתיד...) אמרתי לכולם תודה רבה, וכעבור שלשה שבועות רק שוחרר התינוק המתוק והחמוד שכבר כמעט והיה לגבר...
אז עכשיו התינוק עבר קורונה ב"ה בהצלחה רבה. מה דעתכם? לקבל את הנו נו נו של הרופאים כעת על ההשלכות המרחיקות לכת שהם רואים ויודעים שיקרה כתוצאה מהקורונה המסכנה שעוד לא מלאה לה שנה?
אף אחד לא מנסה להפחיד אף אחד,
הרופאים מדברים מנסיון של שנים, וזה שאצלכם זה לא קרה זה לא מחייב שזה לא היה יכול לקרות ח"ו.
יש הרבה אנשים שהיו גם כן רגועים ש"לי זה לא יקרה" וזה כן קרה.
 

ממממממ

משתמש מקצוען
מאת הקב"ה ששלח את שליחיו וזה ממש לא נזקף להם לזכות. מגלגלים חובה ע"י חייב...
גם אבא ששכח את ילדו ברכב יודע שזה מאת ה' אבל הוא היה השליח וזה כווווואאאב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה