קורונה תמלול הראיון המטלטל שלא ישאיר אתכם אדישים, ויוציא לכם את החשק להדבקה מכוונת ול'חסינות עדר'

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
להלן תמלול דבריו של עו"ד מאיר רובין, מזכיר קבינט הקורונה האזרחי, שהוקם על ידי נפתלי בנט (ואפשר להבין שאין לו שום אינטרס להגן על פעולות הממשלה), בתיקונים קלים. מצוה להפיץ בכל דרך אפשרית.

מאיר רובין: יש לקורונה תופעה מדהימה. רופאים בניו יורק ראו אנשים בעלי סיטורציה בדם של פחות מתשעים אחוזים, שזה אומר שהם אמורים להיות מחוברים למכונת הנשמה, עומדים בחדר המיון ומשחקים בפלאפון. הם התחרפנו מזה. לא הבינו מה זה אמור להיות. רק אחרי שבועות התברר שבגלל שהקורונה פוגעת בריאות מאד מאד בהדרגה, אנשים שהגיעו לרמות מסכנות חיים של חמצן בדם לא ידעו מזה, והתנהלו כרגיל. קוראים לזה 'הפי היפוקסיה', או בעברית 'מחנק עליז'. וזה המצב של מדינת ישראל כרגע. בארבעת החודשים האחרונים התרגלנו לאט לאט למצב הזה שנהרגים פה אנשים כל יום, נהיים פה אנשים נכים כל יום, נדבקים פה אנשים במשהו שאין לנו מושג מה הוא עושה להם, ואנחנו במצב של 'מחנק עליז'. מצב שדורש הרדמה והנשמה מיד, אבל אנחנו לא מתייחסים לזה, אנחנו משחקים בפלאפון.

מראיין: אבל בא תסביר. אנחנו הרבה זמן עם הקורונה, הציבור הישראלי רואה שלמרות תחזיות האימים מהחודשים הקודמים על זה שבשלב הזה נהיה עם עשרות אלפי מתים ועוד יותר מזה חולים קשה, ומערכת הבריאות תקרוס, זה לא קרה.

מאיר רובין: יש מצב שאתה נותן תחזית, ובגלל שאנשים מגיבים לתחזית, אז לפעמים זה לא קורה. לדוגמא – חברות דירוג נותנות תחזית מאד קשה לחברה מסוימת. המנהלים מבינים שהמצב הוא 'על הפנים', עושים רפורמות גדולות, מוכרים נכסים, ובאמת התחזית לא מתממשת. זה שתחזית לא מתממשת לא אומר שהיא לא נכונה. התחזית של עשרות אלפי הרוגים בישראל, שלא ניתנה בצורה רשמית לציבור אלא היתה מיועדת לדיון פנימי, שהובא בו מודל עם הנחות יסוד מסוימות שלא פורסמו, התממשה במדינת ניו-יורק. יש שם עשרה מיליון תושבים, פחות או יותר כמו בישראל, ושלושים ושלושה אלף נפטרו!

0.29 אחוז מכלל האוכלוסיה מתו מקורונה! כן! יכולנו להגיע למעל לעשרת אלפים נפטרים בישראל.

יתירה מזו! כבר עברנו את הממוצע העולמי של נפטרים למליון נפש. עזבו את מספר הנדבקים, בדיקות, עם קורונה, בלי קורונה. יש מאתייים מדינות בעולם, יש ממוצע של כמה נפטרים למליון נפש יש במדינות האלו, בערך 117 נפטרים למליון נפש, עברו את זה בענק! ואנחנו עדיין רצים קדימה.

חוץ מזה הנפטרים והחולים קשה הם לא הסיפור כאן!

הסיפור הוא שיש בעולם סגר גודל של שלוש מאות אלף נגיפים שפוגעים ביונקים. רק 219 מתוכם הם נגיפים שאנחנו יודעים שהם פוגעים בבני אדם בצורה משמעותית, ואנחנו מגלים עוד שניים עד ארבעה חדשים כאלו בכל שנה.

מתוך הנגיפים הללו, עשרות בודדות הם קטלנים לבני אדם במידה משמעותית. ומתוך אלו – בודדים ממש הם שעוברים באוויר, ומתוך אלו יש נגיף אחד ויחיד שמוכר לאנושות, שהוא גם זואונוטי – מגיע מבעלי חיים, גם נישא באויר, גם קטלני וגם מחולל דלקת בכלי הדם, שהוא הקורונה.

אין לנו מושג מה דבר כזה עושה!

והוא הראשון! הראשון בהיסטוריה הרפואית המתועדת!

ולמה זה משנה?

כי כלי דם יש לנו בכל מקום!

אם יש נגיף שפוגע בכלי הנשימה, אנחנו מסתכלים על כלי הנשימה. פוגע המח – אנחנו מסתכלים על המח. אבל כשיש לנו נגיף שפוגע בכלי הדם – הרי יש לנו כלי דם בעיניים, במוח, באצבעות הרגליים, בלב, בכליות, בכל מקום! אם יש דלקת או השפעה מאד משמעותית על כלי הדם באיזורים נרחבים בגוף, הנזק יכול להיות אדיר בלי שתשים לב בכלל!

מראיין: עדיין יאמרו לך שאחוז גדול של אנשים נדבקו, הבריאו, והם בסדר!

מאיר רובין: לא נכון! אם HIV היה מופיע במקום נגיף הקורונה החדש, כל הששים והשמחים על אלו ש'זוהי מחלה קלה, בסך הכל מתים כמה אנשים', היו נותנים לכל העולם להדבק, כי עד היום – אם הוא היה מופיע בנובמבר 2019 לא היה ממנו אפילו מאושפז אחד! שום הרוג! מליונים היו נדבקים, אף אחד לא היה צריך בית חולים בכלל1 מחלת חום קלה, ואחרי כמה שבועות הנגיף נעלם. רק לאחר חמש שנים היה מופיע המקרה הראשון של איידס. רק לאחר עשר שנים היו מבינים שכנראה כל הנשאים של HIV הולכים לקבל איידס, ורק לאחר חמש עשרה שנים כל הנשאים היו חולים באיידס.

מראיין: מה אתה אומר, שכל האנשים שהחלימו, לא בהכרח שהם החלימו?

מאיר רובין: בדיוק! זה לא אני אומר, זה מרכז הידע והמידע הלאומי של אמ"ן, במסמך 156, שהם ממפים נכון לאמצע יולי 2020 את ההשפעות ארוכות הטווח של נשאות הקורונה, וכל מה שהם כותבים שם צריך לצלצל כמו פעמונים מכל הסוגים! ומאז עברו חודשיים! אני קורא את המחקרים הרפואיים – מעל חמישים אחוז מהנשאים המאומתים, הראו שינויים משמעותיים במוח בסריקת אמ.אר.איי שלושה חודשים לאחר שנדבקו! מעל שישים אחוזים הראו פגיעות בלב שלושה חודשים אחרי ההדבקה! אנחנו מדברים על מחקרים שהתפרסמו בכתבי העת הרפואיים הטובים בעולם, ובמחקרים מבוקרים!

אנחנו יודעים שיש מחלה PMIS לילדים. למי שלא יודע – נגיף הקורונה החלש גורם לפחות שתי מחלות שונות לחלוטין. האחת קוביד19, שיחסית אנחנו יודעים עליה, והשניה PMIS, שזו תסמונת שבארץ נפטר ממנה בחור צעיר בן 26, היא פוגעת בעיקר בילדים מגיל שנה ועד ארבע עשרה. והיא הורגת אותם אחרי שהם עברו שתי בדיקות שליליות, או כשהם לא יודעים בכלל שהם היו נשאי קורונה.

מראיין: מה שאתה אומר, מאיר רובין, וסליחה שבשעת בוקר כזו אנחנו מבהילים כך את המאזינים, הוא שיכול להיות שבעוד חמש או עשר שנים, כל האנשים האלה שחשבנו שהם עברו את זה בקלות, ימותו או יחלו במחלות קשות שבכלל לא חלמנו עליהם?

מאיר רובין: נכון מאד. למעשה זה קורה עכשיו בפועל. אם אתם מסתכלים תחפשו שנייה בטוויטר LONGCOVID#, קורונה כרונית או קורונה ארוכה, ואתם תגיעו לעשרות ומאות אלפי אנשים שקמו בבוקר, והתברר להם שהחיים שלהם נהרסו! הם מנסים לשבת על המחשב ולבדוק למה ואיך החיים שלהם נהרסו, והם לא יכולים להסתכל על מסך יותר מעשר דקות, או לחבר שני משפטים, כי המח שלהם נדפק! וכשהמח שלך נדפק זה לא "אתה חולה" – אתה לא אתה יותר! יש אנשים שהם בדכאון מטורף כתוצאה מההידבקות בקורונה וההשפעות שלה על המח! זו תופעה שכבר מתועדת! זו תופעה שמשרד הבריאות כבר מתייחס אליה בתור תסמין רשמי! אנחנו צריכים להבין את האירוע הזה, וכרגע אנחנו לא מבינים אותו!

מראיין: אם כן למה הבדיקות יוצאות שליליות?

מאיר רובין: נגיף יכול להכנס לגוף שלך ולהיעלם אחרי כמה זמן. לא צריך שהוא ישאר שם כדי שהוא יגרום את הנזק. מספיק שכשהוא בגוף הוא גורם נזק לאיזו מערכת חשובה. והרבה פעמים קשה לראות את הנזק הזה. והנזק הזה לאט לאט הולך ומצטבר, ואחרי כמה שנים תהיה לך מחלה כרונית קשה! תחשבו על צהבת נגיפית מסוג C. אתה חוטף את הנגיף, הוא נכנס לך לגוף, אתה מקבל מחלה ממש לא נעימה, ואז זה עובר. רק עשורים אחר כך פתאום מתברר שיש לך דלקת כבד כרונית חמורה שמשבשת לך את החיים למוות, ושעשרות אחוזים של אנשים עם הדלקת הזו צריכים השתלת כבד!

מראיין: לאן זה לוקח אותנו כל זה?

מאיר רובין: זה לוקח אותנו לזה שכשיש סיכון שאנחנו יודעים להעריך, וסיכון שאנחנו לא יודעים להעריך, והוא נראה ממש ממש גרוע, אנחנו צריכים להתנהל באחריות. גם אם תסתכל על השיקול הכלכלי נטו, ככל שמדינות הגיבו מהר יותר וצמצמו את כמות הנדבקים, לא הרוגים, לא חולים קשה, כמות הנדבקים - הנזק הכלכלי שנגרם היה קטן יותר, ודאגת לאזרחים שלך טוב יותר.

אם בירדן נדבקו פחות מאלפיים איש ונפטרו פחות מעשרים איש, גם ישראל יכלה! אנחנו פשוט החלטנו להתחכם! ואסור להתחכם עם משהו שאתה לא מבין אותו! ואנחנו לא מסוגלים להיות מתוחכמים! בא ההוא ואומר שצריך לפתוח את מערכת החינוך בתאריך הזה ולא משנה מה, וההוא רוצה את המסעדה שלו, וההיא רוצה את ההפגנה, וההוא רוצה את המלון. אי אפשר ככה! אנחנו לא יודעים לנהל את הנגיף, וכרגע הוא מנהל אותנו!

היה לנו מרווח בטחון אדיר במאי, היה לנו גם ביוני וטיפה ביולי. עכשיו אפס מרווח בטחון. היום נדבקים האנשים שיגרמו לאי-ספיקה במערכת הבריאות בעוד עשרה ימים. וכשנעבור את הקו הזה – שום דבר שנעשה לא ימנע את אי הספיקה שבמערכת הבריאות. שום דבר! כי אנשים כבר נדבקו! זה בלתי הפיך! מי שנדבק אי אפשר פתאום להוציא לו את הנגיף!

אנשים מעל גיל שבעים ימותו בעשרות אחוזים! כשיקרוס הסכר של 'מגן ישראל,' ולפי המנהל של 'מגן ישראל' הוא עומד לקרוס בכל רגע, ידבקו פה בבתי אבות בכמויות, יקרה פה מה שקרה בשבדיה כשהם נדבקו בבתי אבות בכמויות! אנשים מתו – למרות שהיה אפשר להציל אותם במדינות אחרות.

מראיין: מאיר רובין, אנחנו נצטרך לעצור בזה, כי יש גבול לרמת הדכאון שנוכל להכנס אליה את המאזינים.

מאיר רובין: רק בקשה אחרונה מהציבור. לא משנה מה הכללים שהממשלה קובעת. תפקיד הממשלה הוא לקבוע כללים שמאפשרים מינימום פגיעה בחיים השוטפים. אבל אתם יודעים יותר טוב מהממשלה מה ממש חשוב לכם ומה לא. אם משהו שמותר הוא לא ממש חשוב לכם – קחו אחריות אישית ותצמצמו אותו. אם לא היית באירוע – קטעת שרשרת הדבקה. אם הילד שלך לא הלך לבית ספר, כי אתה יכול להרשות לעצמך להשאיר אותו בבית – הקטנת את הסיכון לכל הילדים האחרים. אתה יכול להסתדר בעבודה עם עובד אחד פחות – תעשה אותה רק עם אחד! תקטינו את החשיפה הלאומית!
 

דורש ומבקש

משתמש מקצוען
אני רוצה להפחיד עוד יותר.

לא לקחת את החיסון נגד הקורונה כי אי אפשר לדעת מה יקרה עוד 10 שנים,
החיסון מכניס את הנגיף לגוף בצורה מוחלשת, בעתיד יהיו לכך השלכות קשות
לכן גם אין חיסון ל-HIV כי נגיפים מוחלשים של HIV מזיקים באותה מידה לאחר תקופה ארוכה


אם עזרתי קצת בקמפיין ההפחדה, והיה זה שכרי.
 

מטעמים

משתמש מקצוען
גם להתעסק עם הסכנה יותר מדי זה ממש לא בריא.

1600168017089.png


הגאון רבי מ"ש קליין שליט"א

מצורף הקובץ המלא:
לחץ כאן להורדה
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

Goldidea

משתמש מקצוען
בואו וניקח את הדברים בפורפורציה המתאימה, אבל לקחת, כי אדם מצווה על שמירת גופו. וכבר אמר מי שאמר שבמגיפה הבאה שתבוא על הסינים והיפנים, יתכן וגם בוגרי הקורונה יוגדרו כנמצאים בקבוצת סיכון.
 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אמר רבא אחר שברא הקב"ה רפואה למכה דאמר ר"ל אין הקב"ה מכה את ישראל אא"כ בורא להם רפואה תחילה שנאמר כְּרָפְאִי לְיִשְׂרָאֵל וְנִגְלָה עֲוֹן אֶפְרַיִם (הושע ז, פסוק א) אבל אומות העולם אינו כן מכה אותן ואח"כ בורא להם רפואה שנאמר וְנָגַף יהוה אֶת-מִצְרַיִם נָגֹף וְרָפוֹא
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אם לא הייתי נשמרת זה היה גורם לי להשמר יותר
וכמוך כל אלו שלוקחים את העניין הזה ברצינות תהומית [איני מזלזל. אופי.] כבר זהירים.

ונכון, באמת אם הם לא היו זהירים זה היה מועיל להם. אבל אל דאגה, הם כבר זהירים...
 

אני וביתי

משתמש מקצוען

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אין לי מושג האם זה נכון או לא אבל וזה אבל גדול
מאיר רובין הוא עורך דין הוא לא רופא ולא נושא שום תואר שקשור לרפואה הוא מדבר סה״כ על סמך מחקרים שהוא קורא באינטרנט!!
לפני זה:
כאיש של בנט יש לו אינטרסים, אואה איזה אינטרסים...
 

רפ

משתמש סופר מקצוען
אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי, כי אני באמת לא מבינה:

מה ההשוואה לצהבת C או לHIV?
הרי שני הנגיפים האלו נשארים בגוף ולאחר זמן רב ואף שנים שהאדם נשא שלהם, הם פוגעים בו בצורות שונות.
אבל נגיף הקורונה לא נשאר בגוף לאורך זמן. אחרי תקופה מסוימת גם בבדיקות הכי רגישות הוא כבר לא קיים.
אז איזו סיבה יש לו לחשוב שהקורונה תהיה שונה מנגיפים אחרים שנעלמים מהגוף?
או לחזות התנהגות של נזק שמתגלה פתאום לאחר שנים שבו הנגיף כבר לא קיים בגוף?

אולי פספסתי משהו.
אם יש מישהו שמבין טוב יותר אשמח לקבל הסבר.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אני מאד מעריכה את תמלול דברייו. ואני מניחה שאולי חלק זעיר באוכלוסיה זקוק להפחדה. כל השאר הפחדה מיותרת במיוחד שהיא מלווה בדמגוגיה. שימוש בכלים לא לוגיים. לא מדידים ובהקצנה על מנת להפחיד, או לשכנע.

מאיר רובין: יש לקורונה תופעה מדהימה. רופאים בניו יורק ראו אנשים בעלי סיטורציה בדם של פחות מתשעים אחוזים, שזה אומר שהם אמורים להיות מחוברים למכונת הנשמה,
הקצנה לצורך הפחדה.
לא מחברים במקרים כאלו למכונת הנשמה.
אלא מעשירים בחמצן. הנשמה היא אקט חריף שנצרך במקרים הרבה יותר נדירים.

0.29 אחוז מכלל האוכלוסיה מתו מקורונה! כן! יכולנו להגיע למעל לעשרת אלפים נפטרים בישראל.
אבל לא הגענו למעל 10,000 נפטרים. למרות שהבטיחו אותם עד פסח.
ואנחנו ב"ה עדיין רחוקים מכך מאד.

מאיר רובין: לא נכון! אם HIV היה מופיע במקום נגיף הקורונה החדש, כל הששים והשמחים על אלו ש'זוהי מחלה קלה, בסך הכל מתים כמה אנשים', היו נותנים לכל העולם להדבק, כי עד היום – אם הוא היה מופיע בנובמבר 2019 לא היה ממנו אפילו מאושפז אחד! שום הרוג! מליונים היו נדבקים, אף אחד לא היה צריך בית חולים בכלל1 מחלת חום קלה, ואחרי כמה שבועות הנגיף נעלם. רק לאחר חמש שנים היה מופיע המקרה הראשון של איידס. רק לאחר עשר שנים היו מבינים שכנראה כל הנשאים של HIV הולכים לקבל איידס, ורק לאחר חמש עשרה שנים כל הנשאים היו חולים באיידס.

הקצנה ושימוש לקוי בהשוואה.
לקחת דוגמא מוירוס מאיים ולחבר אותו לקורונה כשהקשר ביניהם זה אי ההכרות עמם בתחילתם.
ניתן לזהות HIV גם בזמנים שהוא רדום, ומראש הפעילות שלו הינה על מערכת חיסונית. והתוצאה שלו היא כשל חיסוני.
בעוד שלא דווח על נשאות של הCOVID-19 לאחר החלמה.

מעל חמישים אחוז מהנשאים המאומתים, הראו שינויים משמעותיים במוח בסריקת אמ.אר.איי שלושה חודשים לאחר שנדבקו! מעל שישים אחוזים הראו פגיעות בלב שלושה חודשים אחרי ההדבקה!
הטעיה סטטיסטית.
כבר דובר על כך שהמחקר נערך בקרב חולים מאושפזים שהם מיעוט מכלל החולים.

אנחנו יודעים שיש מחלה PMIS לילדים. למי שלא יודע – נגיף הקורונה החלש גורם לפחות שתי מחלות שונות לחלוטין. האחת קוביד19, שיחסית אנחנו יודעים עליה, והשניה PMIS, שזו תסמונת שבארץ נפטר ממנה בחור צעיר בן 26, היא פוגעת בעיקר בילדים מגיל שנה ועד ארבע עשרה. והיא הורגת אותם אחרי שהם עברו שתי בדיקות שליליות, או כשהם לא יודעים בכלל שהם היו נשאי קורונה.

הגזמה והטעיה.
המחלה אומנם מסוכנת מאד, אך נדירה מאד. ויכולה להופיע אחרי זיהומים ויראליים שאינם דווקא COVID 19.

יש לו עוד כמה טעויות שם, הרעיון הובן.
מעבר לכך שהדובר הנכבד עם כל הכבוד להיותו קרוב אולי לנתונים. הוא חסר עד כמה שידוע לי הכשרה רפואית בכלל ואפדמיולוגית בפרט. (הכשרתו משפטית) כך שכל דבריו יכולים להילקח בפרופורציות הראויות.

לפני שתאשים אותי בהכחשת קורונה.
אני ממגזר ששומר מאד על הכללים. הולכות אצלי בבית כל שבוע 300 מסיכות כירורגיות. וכו' וכו'
אבל, עד הפחדות.

הבנו, יש כאן מחלה לא נעימה.
אולי עם השלכות יותר קשות ממה שחשבו בתחילה.
אפשר להמשיך לחיות.
די להפחדות! (והגזמות)
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה