תמחור עריכת גליון + כתיבת מאמר

פראדי אנגלרד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
רציתי לשאול
הוצע לי עריכת גליון תורני דו חודשי [8/12 עמ']
הכולל עריכת מאמר הלכה ומנהג וליקוטי אגדה
אודה אם תוכלו לעזור לי בתמחור העבודה
[בנפרד לפי עריכה ראשית, ועריכת המאמרים הנ"ל בסגנון הנ"ל]
אודה מאוד לכל העונים
 

פראדי אנגלרד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
בכל זאת יש מישהו שיכול לענות לי
זה די דחוף
תודה
 

אשר לב

סופר, עורך וקופירייטר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אולי תתמחר לפי תווים?
 

מנחם מלוין

משתמש רשום
ידידי מר "אופק רחב" הציע לתמחר לפי תווים. אמנם תווים משקפים את כמות הנכתב באופן הרבה יותר מדוייק מאשר מספר העמודים, שהרי יש עמודים גדולים ויש קטנים, יש כתב צפוף ויש מרווח, יש תמונות ויש כותרות בכתב גדול, אך בכ"ז תמחור לפי תווים לא שייך לדעתי, שהרי מה שמעניין את העובד הוא כמות העבודה שהוא צריך להשקיע.
אם יש הרבה טעויות או שהמאמר עדיין לא מגובש, או שהוא שונה באופן קיצוני מסגנון שאר העלון, יהיה צורך בהרבה עבודה. דרך אגב גם על תמונות יש לעורך מה להגיד, וזמן שמשקיעים ראוי לתמחור בכסף, ומומחיות בוודאי שווה כסף.
אני מציע שעל הפעם הראשונה (או על תקופה ראשונית מתוחמת היטב מראש), תקח מחיר ללא התחייבות להמשך. המו"ל בעצמו לא יודע איך יהיה אח"כ, אולי הוא יקבל הרבה מאמרים לפירסום ואולי הרבה מודעות (שלא צריכות הגהה. דרך אגב אתה חייב להדגיש זאת מול המו"ל). אח"כ תחליט לפי כדאיות הזמן שלך.
כמובן יש הבדלים גדולים בין כתיבת מאמר לבין עריכה. לא אפרט עתה.
אולי כדאי לך לרדת קצת במחיר תמורת זאת שהמו"ל יסכים לכתוב את שימך בעלון באופן מכובד. תוכל לקבל מכך הרבה קליינטים נוספים ושם טוב, כמובן בתנאי שאתה נותן עבודה מקצועית.
לפעמים כדאי להוסיף הערת עורך או מאמר מהעורך כדי להגדיל את מעורבותך ותרומתך לעלון.

הכי חשוב לעשות הסכם ברור, אך גמיש לשינויים שיווצרו בהמשך. יש לכלול בהסכם החלטה מראש מי יהיה בורר מוסכם מראש לכל מקרה של ויכוח.

לגופו של ענין, איך תחליט כמה לבקש? זה מאוד אישי, תחשוב כמה אתה צריך להתפרנס, כמה שעה שלך שווה, כמה חשוב שהצעתך תתקבל, האם יש מתמודדים אחרים וכמה הם מבקשים. אתה יכול לחשוב כמה יש למו"ל לתת וכמה הוא יפסיד אם לא תגיה ותערוך את העלון, אך (לפי מה שאני קולט את אישיותך) יותר חשוב שתחשוב על הדברים מנקודת ראותך.
במחוזות בהם יושר אינו מטיב חיים, ושם שמיים לא שגור, מקובל לבקש 'את המחיר הכי גבוה שתוכל לקבל'. זה לא אסור, אך זה עלול לגרום לך להכנס למסלול שבו אתה מרוכז רק בעצמך ובשאיפה לסחוף הכל לעצמך. הרווח הכי גדול מעבודה הוא פיתוח האישיות, הידיעות, ומעל לכל: תיקון עולם.
בהצלחה. מנחם. "אוהב ספר". עריכה. הגהה. תרגום.
אם יש שאלות אישיות שלח למייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

קבצים מצורפים

  • לוגו אוהב ספר.jpg
    KB 116.2 · צפיות: 8

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה