עזרה תמחור מיתוג אירועים

R.H.7

משתמש רשום
צילום מקצועי
איך הולך נושא תמחור מיתוג אירועים? לפי מה מתמחרים- לפי מוצרים או עבודה כללית?
עם או בלי הדפסה?
לא מדובר בהפקה אלא במיתוג אירוע
 

ATARA-BN

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אמליץ מניסיוני בתחום הזה, ובחתומים נושקים (כמו: שבתות התאחדות, מחנות לסמינרים וכדו')
כשאני ניגשת לתמחר אירוע כשיודעים לומר לי: זה מתחיל בלוגו, הזמנה, תוכניה ולא יודעים איפה זה ייגמר
בפרט כשלפעמים יש הרבה הלוך ושוב שיודעים לשגע את השכל... ובמקרים הללו לא כ"כ יעזור שיש כמות של סבב תיקונים, כי אירוע זה אירוע והוא מחייב תוצרים מושלמים.
אז השיטה שלי היא לתמחר את המוצרים הבסיסים ולהקציב אותם בשעות, ברגע שזה עובר את השעות התמחור הוא לפי שעה, כך שיוצא שאני לעולם לא אצא מופסדת מלעבוד על אירועים.
ואדגים:
אני מתמחרת את המוצרים הבסיסיים, כלומר:
קונספט, לוגו, שפה עיצובית, תוכניה הזמנה ועוד מה שיודעים לפרט לי נניח יוצא 3000 ש"ח (לגמרי זרקתי מחיר)
ואז אני אומרת שאני מגבילה את זה ב25 שעות. ומעבר ל25 שעות העלות לשעה נוספת היא 100 ש"ח.
כלומר: אני סופרת את שעות העבודה שלי (פחות או יותר)
וברגע שזה עובר את ההגבלה של ה25 שעות (כמובן שאם נשאר פריט או שניים בשעתיים עבודה לא אקח על זה... אבל לפעמים זה רק נועד בשביל להעמיד את המפיקים על המקום שיפסיקו להשתגע על כל פיפס...)
אני כותבת: היי, כמו שסיכמנו, עברנו את ה25 שעות.
אני נותנת לנו עוד שעתיים בכיף ובשמחה, אבל מאז נעבור לתמחור לפי שעה, בעלות של 100 ש"ח.
בד"כ לא עוברים את השעתיים נוספות...

בהצלחה רבה
 

R.H.7

משתמש רשום
צילום מקצועי
אמליץ מניסיוני בתחום הזה, ובחתומים נושקים (כמו: שבתות התאחדות, מחנות לסמינרים וכדו')
כשאני ניגשת לתמחר אירוע כשיודעים לומר לי: זה מתחיל בלוגו, הזמנה, תוכניה ולא יודעים איפה זה ייגמר
בפרט כשלפעמים יש הרבה הלוך ושוב שיודעים לשגע את השכל... ובמקרים הללו לא כ"כ יעזור שיש כמות של סבב תיקונים, כי אירוע זה אירוע והוא מחייב תוצרים מושלמים.
אז השיטה שלי היא לתמחר את המוצרים הבסיסים ולהקציב אותם בשעות, ברגע שזה עובר את השעות התמחור הוא לפי שעה, כך שיוצא שאני לעולם לא אצא מופסדת מלעבוד על אירועים.
ואדגים:
אני מתמחרת את המוצרים הבסיסיים, כלומר:
קונספט, לוגו, שפה עיצובית, תוכניה הזמנה ועוד מה שיודעים לפרט לי נניח יוצא 3000 ש"ח (לגמרי זרקתי מחיר)
ואז אני אומרת שאני מגבילה את זה ב25 שעות. ומעבר ל25 שעות העלות לשעה נוספת היא 100 ש"ח.
כלומר: אני סופרת את שעות העבודה שלי (פחות או יותר)
וברגע שזה עובר את ההגבלה של ה25 שעות (כמובן שאם נשאר פריט או שניים בשעתיים עבודה לא אקח על זה... אבל לפעמים זה רק נועד בשביל להעמיד את המפיקים על המקום שיפסיקו להשתגע על כל פיפס...)
אני כותבת: היי, כמו שסיכמנו, עברנו את ה25 שעות.
אני נותנת לנו עוד שעתיים בכיף ובשמחה, אבל מאז נעבור לתמחור לפי שעה, בעלות של 100 ש"ח.
בד"כ לא עוברים את השעתיים נוספות...

בהצלחה רבה
@ATARA-BN תודה רבה על ההסבר המפורט!
 

R.H.7

משתמש רשום
צילום מקצועי
אם זה מיתוג לא לפרויקט גדול אלא לאירוע קטן כמו מיתוג לשבת חתן או בר מצווה, איך הולך התמחור? ומה בערך טווח המחירים?
 

The artist

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
את יכולה לפי שעות עבודה או לפי הלוגו הבסיס ואז תוספת לכול מוצר
לא כולל הדפסה
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  37  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה