תלמיד שבר לי טלפון!!! מה עושים??

אהרןB

משתמש חדש
אני מורה שמלמדת בחינוך מיוחד(אוטיזם). העניין הוא כזה, במהלך אינטראקציה עם תלמיד אוטיסט שמתפרע קשות, הוא השליך את הטלפון חזק על הריצפה והמכשיר הושבת. אמרו לי להגיש בקשה בפורטל משרד החינוך. השאלה אם אכן מגיע לי החזר מהמשרד ואם כן איך אפשר לקצר תהליכים ביעילות? אשמח אם יש למישהו מידע שימושי שיכול לעזור לי
תודה רבה.
 

אתיס

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
תלוי דרך מי את עובדת, למה שלא תפני להנהלה?
אצלי היה מקרה דומה (אני עובדת בעמותה מוכר שאינו רשמי) וקיבלתי החזר מלא.
לגיטימי ביותר שתקבלי החזר על הפלאפון, אבל פחות נראה לי שיש לך מה לפנות לפורטל:( דרכו דברים לא כ"כ זזים
 

(חיה)

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
את יכולה להתייאש מראש
 

אהרןB

משתמש חדש
אני עובדת דרך משרד החינוך, והאמת שדווקא המנהלת אמרה לי לכתוב בפורטל כי זה לא דרכה.
ולמרבה הפלא הם החזירו לי תשובה במייל- קישור לתקנון על נזקי רכוש של עו"ה...כמובן בלה בלה בלה- אחרי שהחזרתי להם מייל נזעם ביותר הם הפנו אותי לכתובת מייל של אחראית כלשהי כדי לשלוח לה פרטי מקרה, חתימת מנהל וחשבונית על קניית מכשיר חדש. האם זה אומר שהם באמת יחזירו או שזה עוד סוג של סחבת??
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה