דרוש מידע תכנת שליטה מרחוק

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
חינמית עבור שימוש חד פעמי
יש למשהו המלצה+קישור להורדה?
טימוויאר קצר מידי.
 

תן חיוך!

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אני השתמשתי בזה
upload_2018-12-18_18-43-30.png

ובזה
upload_2018-12-18_18-43-53.png

מעולה לנשלט.

אולי תתקיני טים וויואר חדש?
 

davidnead

משתמש צעיר
D I G I T A L
טים וויאור זו תוכנה מעולה, אבל לפעמים היא באמת עושה בעיות. לפעמים היא סוגרת סשן אחרי 5 דקות בתואנה של חשד לשימוש מסחרי, ולפעמים יש בעיית תאימות עם הגרסאות של הנשלט. בכל הבעיות הללו לא נתקלתי בanyDesk - התקנה פשוטה ונוחה, ושימוש פשוט ונוח.
החסרון היחיד - הגבלה מסוימת בשליטה. לא אותה רמה כמו טיוויואר, יש דברים מהסוג שצריך הפעלה כמנהל - אתה לא יכול ללחוץ עם העכבר וצריך שהנשלט ילחץ.
לא מצאתי את החיסרון הזה כמעכב כלל.

עוד משהו נוח שם - מספיק מזהה ולא צריך סיסמה, הנשלט לוחץ על אישור ומאשר לך להיכנס.

והיות שנראה שיש שזה לא ברור להם - אותה תוכנה משתמש גם לשלוט וגם ליהשלט. להבדיל מגרסאות מוקטנות של טימוויאור ייעודיות לנשלט שחברות שרוצות לשלוט (לצורך תמיכה) בלקחוחותיהן מספקים להם. תוכנה רגילה בגרסה רגילה (כולל טיוויאור ואנידסק) מויעדת הן לשלוט והן להישלט.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה