תכירו את אלמנטור - פייג בילדר חדש מבית פוג'ו

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
שחררנו אתמול את אלמנטור בגרסת אלפא, כדי שתוכלו להיות הראשונים לשחק בכלי המדהים הזה ולעזור לנו לשפר אותו ולהבין מה בדיוק אתם צריכים כדי שהוא יהפוך להיות כלי העיצוב האולטמטיבי שלכם.

הפוקוס שלנו בפיתוח היה על אפס מהירות תגובה, וכל שינוי שנעשה קורה באותה שניה בדיוק מבלי להמתין לקריאות שרת וכדו. ובנוסף שמנו דגש משמעותי על בניית לייאאוט מושלם ושליטה מלאה על כל אלמנט ברמת התוכן והעיצוב.

קחו בחשבון שמדובר בגרסה ראשונית, שכרגע עובדת באנגלית בלבד עם מספר וידג'טים מאד מוגבל (עוד כמה מגניבים יעלו בהקדם). בשבועות הקרובים אנחנו נוציא עדכונים נוספים מידי כמה ימים, אז תתחשבו, אבל אל תהססו לכתוב לנו בפידבק את כל מה שאתם מרגישים :)

אתם מוזמנים להכנס ולהרגיש אותו בלייב, אנחנו צריכים את העזרה שלכם כדי להבין טוב יותר מה אתם רוצים ומחפשים שיהיה בו.

קישור להתנסות: http://elementor.getpojo.com/

נשמח לשמוע עוד ממכם לאחר ההתנסות: http://pojo.me/go/elementor-feedback

תהנו!
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
הוא כבר זמין להורדה ושימוש בתבניות שלכם?
מאיפה מורידים להתקנה?
 

דינקיס

משתמש פעיל
D I G I T A L
כרגע זה רק גרסת אלפא סגורה, בימים הקרובים נשחרר גרסת בטא למאגר הרשמי של WP והיהי ניתן לעבוד עם אלמנטור על כל תבנית, נעדכן על כך כמובן :)

בכל מקרה נשמח לקבל פידבק על השימוש במוצר, אנחנו עושים המון שינויים לפני השחרור כתוצאה מפידבק טוב של משתמשים: http://pojo.co.il/go/elementor-feedback/
 

תמנתי ווב דיזיין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
עוד לא הספקתי לבדוק אבל מהיכרותי עמכם אני בטוחה שזה מוצר סוג א'
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה