EPaP
מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
•
יום אחד, שמרגיש כמו מזמן אבל הוא לא באמת ככה, יצאנו @מ. י. פרצמן ואני לנשום אוויר בין מים לשמיים.
מול גלים ובינות להמוני גרגירי חול היא החליטה על אתגר משותף לשתינו, כי הרי עבודה זה לא הכל וצריך לעשות משהו גם בשביל התרפיה. אני, שבאתי לבהות בקצף ולחלום קצת - לא יכולתי להישאר אדישה. נסחפתי עם האמביציה שלה, או שאולי זה היה הנאום המשכנע שהתגלגל לי באוזניים במרץ? הגברת יודעת להשתמש במילים, אין מה לומר. בכל אופן קיבלתי על עצמי לכתוב משהו שהוא לא שיווקי ולא ספרותי: ידיעה או כתבה.
מפה לשם אני כותבת סדרה קצרה על עסקים בזמן מלחמה.
הכתבה הראשונה עלתה, ואשמח לחו"ד שלכם.
מחמאות על התוכן - בקישור,
הערות על הכתיבה כאן.
*
קצת מאחורי הקלעים:
זמן עבודה כולל של 3 שעות מאז שפתחתי מסמך ריק.
2:45 ש' של כתיבה תוך כדי איסוף ציטוטים ונתונים, 15 דקות של הלוך-חזור עם העורך וחיפוש תמונות.
חיפשתי להטמיע כמה שיותר דימויים בשפה הקשורה למלחמה, תעדכנו אם הצלחתי.
בתחילה שם הסדרה היה "דוקטרינת האלטרנטיבות המלחמתיות"
העורך טען שהיא חייבת שינוי משמעותי היות וזה "כרגע זה מאמר אקדמי שאף אחד לא יקליק עליו". מסכימה עם זה לחלוטין.
הוא בחר שם ופסקת פתיחה שלדעתי עשו טוב לכתבה הזו.
בנוסף, בחלק הראשון שני הפסקאות העליונות היו התחתונות. השינוי גרם לתוכן להיות רלוונטי יותר ופחות 'מאמרי'.
הכתבה הבאה בסדרה בימים הקרובים בעז"ה
אשמח להערות והארות
מול גלים ובינות להמוני גרגירי חול היא החליטה על אתגר משותף לשתינו, כי הרי עבודה זה לא הכל וצריך לעשות משהו גם בשביל התרפיה. אני, שבאתי לבהות בקצף ולחלום קצת - לא יכולתי להישאר אדישה. נסחפתי עם האמביציה שלה, או שאולי זה היה הנאום המשכנע שהתגלגל לי באוזניים במרץ? הגברת יודעת להשתמש במילים, אין מה לומר. בכל אופן קיבלתי על עצמי לכתוב משהו שהוא לא שיווקי ולא ספרותי: ידיעה או כתבה.
מפה לשם אני כותבת סדרה קצרה על עסקים בזמן מלחמה.
הכתבה הראשונה עלתה, ואשמח לחו"ד שלכם.
עסקים בצל הלחימה: מדיה ופרסום תחת אש || פרק 1 - ביזנעס
בכל עיתוי שמנער את אבק השגרה ומטלטל את המערכות הביטחוניות והאזרחיות - יש את המרוויחים, המפסידים, מנצלי ההזדמנויות וגם את אלה שלא תמיד יודעים אם להגיב, וכיצד לעשות זאת נכון | ויש גם מפרסמים שמנסים לפתור עבור לקוחותיהם את חידת ההישרדות בחירום-מתמשך | סדרה על מלחמה ופרסום, מדיה ועסקים, שמנסה, ואולי...
bizzness.net
מחמאות על התוכן - בקישור,
הערות על הכתיבה כאן.
*
קצת מאחורי הקלעים:
זמן עבודה כולל של 3 שעות מאז שפתחתי מסמך ריק.
2:45 ש' של כתיבה תוך כדי איסוף ציטוטים ונתונים, 15 דקות של הלוך-חזור עם העורך וחיפוש תמונות.
חיפשתי להטמיע כמה שיותר דימויים בשפה הקשורה למלחמה, תעדכנו אם הצלחתי.
בתחילה שם הסדרה היה "דוקטרינת האלטרנטיבות המלחמתיות"
העורך טען שהיא חייבת שינוי משמעותי היות וזה "כרגע זה מאמר אקדמי שאף אחד לא יקליק עליו". מסכימה עם זה לחלוטין.
הוא בחר שם ופסקת פתיחה שלדעתי עשו טוב לכתבה הזו.
בנוסף, בחלק הראשון שני הפסקאות העליונות היו התחתונות. השינוי גרם לתוכן להיות רלוונטי יותר ופחות 'מאמרי'.
הכתבה הבאה בסדרה בימים הקרובים בעז"ה
אשמח להערות והארות