דרוש מידע תחנה תפעולית חניון 4/9

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
האריכו בפורים את קווים: 54, 89, ועוד קו לא זוכר כרגע את מספרו - ישירות לתוך המסוף החדש
מסופקני האם המגיבים כאן מכירים את המצב לאשורו.
כיום (כמעט) כל האוטובוסים של הפריפריה הקרובה והרחוקה פורקים וטוענים בהר חוצבים,
כדי להתחיל לנוע לכיוון שכונות הצפון נדרש לעבור כמה כבישים מסוכנים, ולחכות לאוטובוסים בתדירות מאוד נמוכה, וכשהם מגיעים הם מפוצצים, כל זה בערבי ומוצאי שבתות רגילים.
רק תחשבו מה קורה במוצאי פורים כשצריך לשנע ציבור ענק כל כך עם שאטלים לכיוון המסוף החדש בפרק זמן קצר יחסית, כאן המבחן הגדול, האם חברות התחבורה ייקחו ברצינות את הנושא הזה ויעמדו במבחן,
אם יעמידו מספר מספק של שאטלים, ובתדירות גבוהה.
והלוואי שיצליח.

ומילה אחת נוספת לגבי "האשמות המגזריות",
אני לא מעוניין להאריך בזה, אבל שחור ע"ג לבן,
בדיבורים מאוד מאוד ברורים מדברים אותם עסקנים עם "אומץ לא לשמוע להם" שהאומץ שלהם מתפוגג כשזה נוגע למגזר מאוד מסויים, ולכן מי שאמר ש"לעשות את המהלך בצורה הרמטית ואז לא היו תלונות", לא מבין על מה הוא מדבר.

ע"כ.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ומילה אחת נוספת לגבי "האשמות המגזריות",
אני לא מעוניין להאריך בזה, אבל שחור ע"ג לבן,
פשוט זה יגרום לחסימת האשכול זה הכל
אגב יש כאן אשכול מקביל שכל נושא התחבורה בשושן פורים נידון בו עיין שם ומצא נחת יש שם כמה חברים שמסכימים איתך
 

הדסההה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מסופקני האם המגיבים כאן מכירים את המצב לאשורו.
כיום (כמעט) כל האוטובוסים של הפריפריה הקרובה והרחוקה פורקים וטוענים בהר חוצבים,
כדי להתחיל לנוע לכיוון שכונות הצפון נדרש לעבור כמה כבישים מסוכנים, ולחכות לאוטובוסים בתדירות מאוד נמוכה, וכשהם מגיעים הם מפוצצים, כל זה בערבי ומוצאי שבתות רגילים.
רק תחשבו מה קורה במוצאי פורים כשצריך לשנע ציבור ענק כל כך עם שאטלים לכיוון המסוף החדש בפרק זמן קצר יחסית, כאן המבחן הגדול, האם חברות התחבורה ייקחו ברצינות את הנושא הזה ויעמדו במבחן,
אם יעמידו מספר מספק של שאטלים, ובתדירות גבוהה.
והלוואי שיצליח.

ומילה אחת נוספת לגבי "האשמות המגזריות",
אני לא מעוניין להאריך בזה, אבל שחור ע"ג לבן,
בדיבורים מאוד מאוד ברורים מדברים אותם עסקנים עם "אומץ לא לשמוע להם" שהאומץ שלהם מתפוגג כשזה נוגע למגזר מאוד מסויים, ולכן מי שאמר ש"לעשות את המהלך בצורה הרמטית ואז לא היו תלונות", לא מבין על מה הוא מדבר.

ע"כ.
צודק בכל מילה
 

עטלף

משתמש פעיל
מסופקני האם המגיבים כאן מכירים את המצב לאשורו.
כיום (כמעט) כל האוטובוסים של הפריפריה הקרובה והרחוקה פורקים וטוענים בהר חוצבים,
כדי להתחיל לנוע לכיוון שכונות הצפון נדרש לעבור כמה כבישים מסוכנים, ולחכות לאוטובוסים בתדירות מאוד נמוכה, וכשהם מגיעים הם מפוצצים, כל זה בערבי ומוצאי שבתות רגילים.
רק תחשבו מה קורה במוצאי פורים כשצריך לשנע ציבור ענק כל כך עם שאטלים לכיוון המסוף החדש בפרק זמן קצר יחסית, כאן המבחן הגדול, האם חברות התחבורה ייקחו ברצינות את הנושא הזה ויעמדו במבחן,
אם יעמידו מספר מספק של שאטלים, ובתדירות גבוהה.
והלוואי שיצליח.

ומילה אחת נוספת לגבי "האשמות המגזריות",
אני לא מעוניין להאריך בזה, אבל שחור ע"ג לבן,
בדיבורים מאוד מאוד ברורים מדברים אותם עסקנים עם "אומץ לא לשמוע להם" שהאומץ שלהם מתפוגג כשזה נוגע למגזר מאוד מסויים, ולכן מי שאמר ש"לעשות את המהלך בצורה הרמטית ואז לא היו תלונות", לא מבין על מה הוא מדבר.

ע"כ.
צודק בכל מילה
האמת היא, שלא כל כך "מכירים את המצב לאשורו"
אבל הטענה שאם לא יכולים לפתור 100% מהבעיה אז לא נפתור אותה בכלל, אינה מתקבלת!!!
 

סתם מישהו 5

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
שכוייח ענק למשרד התחבורה ולכל העסקנים הנוגעים בדבר, על עוד 23 דק' הליכה מהר חוצבים, אין מילים להודות.
שימו לב איזה קוים דחקו והוציאו מחוץ לג' מחנות - - -
למעט עיר אחת בצפון, כל הערים בהם מתגוררים אנ"ש מאליטה מרפקית מסויימת לא נכנסו לקטגוריה זו,
בִּנְעָרֵינוּ וּבִזְקֵנֵינוּ נֵלֵךְ בְּבָנֵינוּ וּבִבְנוֹתֵנוּ בְּצֹאנֵנוּ וּבִבְקָרֵנוּ נֵלֵךְ כִּי חַג ה' לָנוּ.

צפה בקובץ המצורף 1603737
מי הולך את זה ברגל??
2 תחנות באוטובוס ונמצאים בצומת רמות
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כל הערים בהם מתגוררים אנ"ש מאליטה מרפקית מסויימת לא נכנסו לקטגוריה זו,
אנטישמיות מזוקקת, רק שכחתם לציין שהם נמצאים בלאו הכי באותה נקודה והכי קל לשנע אותם באלפיהם מהמקום שבו הם נמצאים, בשונה משאר המגזרים שיוצאים מאלפי נקודות מוצא ברחבי העיר
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
אנטישמיות מזוקקת, רק שכחתם לציין שהם נמצאים בלאו הכי באותה נקודה והכי קל לשנע אותם באלפיהם מהמקום שבו הם נמצאים, בשונה משאר המגזרים שיוצאים מאלפי נקודות מוצא ברחבי העיר
יש לי בטן מלאה לשפוך על הנושא, אני פשוט לא רוצה יותר להכאיב לעצמי יותר, כי כבר כאב לי המון,
דיברו והתחננו, מכתבים ופגישות ומה לא,
המשוואה פשוטה ביותר: יש ציבור שמגיע לו הכל, ויש ציבור שלא מגיע לו כלום, נקודה.

ואני האנטישמי המזוקק.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
יש לי בטן מלאה לשפוך על הנושא, אני פשוט לא רוצה יותר להכאיב לעצמי יותר, כי כבר כאב לי המון,
דיברו והתחננו, מכתבים ופגישות ומה לא,
המשוואה פשוטה ביותר: יש ציבור שמגיע לו הכל, ויש ציבור שלא מגיע לו כלום, נקודה.

ואני האנטישמי המזוקק.
שכחת משוואה פשוטה מאוד: תחנה מרכזית נועדה כדי לאסוף אנשים לנקודה אחת ולחסוך את הסיבוב והטיול ברחבי העיר. במקרה המדובר יש כבר במקום כמות אנשים שמקבילה לנקודת מוצא וחוסכת איסוף ברחבי העיר. לקחת אלפי איש שכבר נמצאים בנקודה אחת ולהפעיל עבורם תחבורה עירונית כדי להביא אותם למסוף אחר זה בזבוז משאבים ובזבוז זמן. אין בכל רחבי ירושלים מקרה מקביל לזה חוץ מבעלזא.
אדרבה, אתה מוזמן לציין נקודת מוצא שיש בה כמות אנשים מקבילה ואין ממנה מוקד יציאה
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
שכחת משוואה פשוטה מאוד: תחנה מרכזית נועדה כדי לאסוף אנשים לנקודה אחת ולחסוך את הסיבוב והטיול ברחבי העיר. במקרה המדובר יש כבר במקום כמות אנשים שמקבילה לנקודת מוצא וחוסכת איסוף ברחבי העיר. לקחת אלפי איש שכבר נמצאים בנקודה אחת ולהפעיל עבורם תחבורה עירונית כדי להביא אותם למסוף אחר זה בזבוז משאבים ובזבוז זמן. אין בכל רחבי ירושלים מקרה מקביל לזה חוץ מבעלזא.
אדרבה, אתה מוזמן לציין נקודת מוצא שיש בה כמות אנשים מקבילה ואין ממנה מוקד יציאה
התפתלות יפהפייה להסביר למה הדם שלהם סמוק יותר משל אחרים.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
התפתלות יפהפייה להסביר למה הדם שלהם סמוק יותר משל אחרים.
יש כאן משוואה פשוטה מאוד, אתם יכולים לומר "לא הבנתי" ולא קרה כלום...

רק תענו על השאלה -
אדרבה, אתה מוזמן לציין נקודת מוצא שיש בה כמות אנשים מקבילה ואין ממנה מוקד יציאה
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
יש כאן משוואה פשוטה מאוד, אתם יכולים לומר "לא הבנתי" ולא קרה כלום...

רק תענו על השאלה -
היא אשר אמרתי, המשוואה שהוצגה כאן אומרת במילים פשוטות יותר: כמות = כח,
כח = אני ואפסי עוד.

🏳️🏳️🏳️
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
היא אשר אמרתי, המשוואה שהוצגה כאן אומרת במילים פשוטות יותר: כמות = כח,
כופרים במשוואה הזו?
זה אומר שאתם רוצים מוקד יציאה עבור כל עשרים איש?
די ברור למה דחו אתכם במשרד התחבורה...
כל המטרה של הקמת מוקד יציאה היא לרכז אלפי איש בנקודה אחת ולשנע אותם משם בתחבורה בינעירונית

כל שאר ה"טיעונים" שהצגתם עונים להגדרה
אני האנטישמי המזוקק

רק מזכיר שלא ענית עדיין על השאלה -
אדרבה, אתה מוזמן לציין נקודת מוצא שיש בה כמות אנשים מקבילה ואין ממנה מוקד יציאה
 

מומושש

משתמש רשום
שכוייח ענק למשרד התחבורה ולכל העסקנים הנוגעים בדבר, על עוד 23 דק' הליכה מהר חוצבים, אין מילים להודות.
שימו לב איזה קוים דחקו והוציאו מחוץ לג' מחנות - - -
למעט עיר אחת בצפון, כל הערים בהם מתגוררים אנ"ש מאליטה מרפקית מסויימת לא נכנסו לקטגוריה זו,
בִּנְעָרֵינוּ וּבִזְקֵנֵינוּ נֵלֵךְ בְּבָנֵינוּ וּבִבְנוֹתֵנוּ בְּצֹאנֵנוּ וּבִבְקָרֵנוּ נֵלֵךְ כִּי חַג ה' לָנוּ.
מה זאת אומרת?
אני מבין שאת/ה גר/ה או עובד/ת באזור הר חוצבים. אבל יש כאלה (!) שגרים ברמות/רכס/גבעת זאב, ולהם זה הרבה יותר נוח.
 

מאפינס

משתמש פעיל
למה שלא יעשו כמה נקודות איסוף?
למה כולם צריכים להגרר עד המסוף הנ"ל מכל העיר ירושלים?
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
כופרים במשוואה הזו?
זה אומר שאתם רוצים מוקד יציאה עבור כל עשרים איש?
די ברור למה דחו אתכם במשרד התחבורה...
כל המטרה של הקמת מוקד יציאה היא לרכז אלפי איש בנקודה אחת ולשנע אותם משם בתחבורה בינעירונית

כל שאר ה"טיעונים" שהצגתם עונים להגדרה


רק מזכיר שלא ענית עדיין על השאלה -
עכשיו אני אענה על השאלה מערב פורים,

יחד עם מאות משפחות נוספות חיכינו מעל שעה בתחנות ברב שפע/שמגר והלאה לאוטובוסים לכיוון מסוף הארזים, קו 54 ו-54 א' פשוט לא הגיע

למוקדי היציאה שהוקמו על ציר ירמיהו-בר אילן העמוס היה חלק נכבד מאוד בעיכוב התגבור המשמעותי למסוף ארזיפ שמשרד התחבורה הבטיח.

אם הוחלט שמוקדי היציאה הם הגורמים לאנרכיה התחבורתית במוצאי פורים בתוך העיר והוחלט לחלק את העומס ולהוציא אותם למוקדים המרוחקים, באה ההחלטה השגויה הזאת שהושגה בלחץ של גורמים מסוימים של השארת מס' קוים על ציר בר אילן-ירמיהו והוכיחה לעין כל שלפעמים שיקולים אינטרסנטיים מסוימים עדיפים על פני טובת הציבור.

וכל מילה מיותרת.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
עכשיו אני אענה על השאלה מערב פורים,

יחד עם מאות משפחות נוספות חיכינו מעל שעה בתחנות ברב שפע/שמגר והלאה לאוטובוסים לכיוון מסוף הארזים, קו 54 ו-54 א' פשוט לא הגיע

למוקדי היציאה שהוקמו על ציר ירמיהו-בר אילן העמוס היה חלק נכבד מאוד בעיכוב התגבור המשמעותי למסוף ארזיפ שמשרד התחבורה הבטיח.

אם הוחלט שמוקדי היציאה הם הגורמים לאנרכיה התחבורתית במוצאי פורים בתוך העיר והוחלט לחלק את העומס ולהוציא אותם למוקדים המרוחקים, באה ההחלטה השגויה הזאת שהושגה בלחץ של גורמים מסוימים של השארת מס' קוים על ציר בר אילן-ירמיהו והוכיחה לעין כל שלפעמים שיקולים אינטרסנטיים מסוימים עדיפים על פני טובת הציבור.

וכל מילה מיותרת.
מיותר להגיב, אבל כל אחד יכול לפתוח מפה ולראות שקו 54 וגם קו 54א' כלל לא עוברים ברחוב ירמיהו

הייתי במקום בשעת האיסוף ולא היה כל עומס בפניה מכיוון שמגר לירמיהו, כך שהנסיון לתלות את הדברים אחד בשני הוא שקרי

כבר כתבתי למעלה - האינטרס בהפעלת מוקד יציאה לערד בציר ירמיהו הוא אינטרס של משרד התחבורה יותר מאשר אינטרס של הנוסעים, מכיוון שבאותה שעה יוצאים כ-6000 חסידים מה'טיש' של האדמו"ר, כאשר כמה אלפים מתוכם נוסעים מנקודה א' לנקודה ב'. מזכיר שעדיין לא עניתם על הנושא הזה
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
גם אינטרסים של משרד התחבורה יכולים להתברר כשגויים, ולצערי הם התבררו במהלך השנה האחרונות כקריסות גדולות בזו אחר זו,
היא הנותנת, יציאת 6000 חסידים על ציר מרכזי במיוחד והעמדת עשרות אוטובוסים בציר זה, גוררת אחריה השפעה עצומה על כל הסביבה,
בהצלחה.
 

הטעם המושלם

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
גם אינטרסים של משרד התחבורה יכולים להתברר כשגויים, ולצערי הם התבררו במהלך השנה האחרונות כקריסות גדולות בזו אחר זו,
היא הנותנת, יציאת 6000 חסידים על ציר מרכזי במיוחד והעמדת עשרות אוטובוסים בציר זה, גוררת אחריה השפעה עצומה על כל הסביבה,
בהצלחה.
אפשר לשאול שאלת תם? למה יציאת 5000 אברכי ישיבת מיר באזור פי כמה פקוק כל יום לא גורמת לעשירית מהבלאגאן? תשובה- כי יש להם אוטובוסים נפרדים! זה הפתרון!!!!!!!!!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  0  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה