אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
תוכנית לשינוי הקווים שחשבתי עליה:
(נא להעיר על נקודות מסוימות והוספת הצעות, לא להיכנס לויכוחים שיכולים לגרום לסגירת האשכול)

קו 4: כמתכונתו, עם שיפורים בד'2

קו 6: יוריד את הסיבוב המיותר בנעימי וייסע ישר עד להרצוג (כמו קו 16 ו13) או יסתובב מסביב לקריה (לוי אשכול פינת בן זאב ייכנס כמו קו 11, ויפנה שמאלה לרחוב רש"י, עד לצומת רסידו שם יפנה לנהר הדן)
בשדרות האמוראים ימשיך עד סוף השדרה (ד'3)

קו 11: ימשיך לתוך רמה ג' עד למסוף האוטובוסים בזכריה הנביא (11 יסתובב קצת ואולי אפילו ברחוב עובדיה, 11א ייסע כמו ה16 עד למסוף)

קו 12: יישאר כמו היום

קו 13: ימשיך עד לאליהו הנביא, שם יפנה שמאלה וייכנס לרמה ה'

קו 16: ייכנס לתוך שדרות האמוראים (כולל ד'3) וחזרה למסוף

קו 14, 15: יעברו מנהר הירדן לנהר הדן או לכביש 10 (חרדים כמעט לא משתמשים בהם) וכך יפחית מעומס האוטובוסים בנהר הירדן, וימהר את זמן נסיעתם

קו 17: יתבטל, במקומו יתוגברו קווים: 6, 11, 16, 19

קו 19 (בוטל): יחזור לפעול, ייצא מלוי אשכול דרך נעימי לצומת רסידו משם לכביש 10 ומשקפיים, בצומת מתחת רמה ה', רמה א' ורמה ג'

קו חדש: מהיר מרמה ב' לרמה ד', יתחיל או מחפציבה כמו 16,6 או מלמטה ביפה נוף, יעלה את נהר הירדן עד למעלה בנהר הירדן נהר הירקון שם ימשיך ישר באליהו הנביא ויסתובב את כל שדרות האמוראים (מד'3 לד'1, או כדי שכל הקווים לאותו כיוון יהיו באותה תחנה, ימשיך בזכריה הנביא, ויסתובב את שדרות האמוראים מהצד השני).
[קו 17 /20]

כך כולם ייהנו מאוטובוס מהיר וללא צורך בהחלפת אוטובוסים, כאשר שום מסלול קיים לא יתארך רק בסוף המסלולים יוסיפו עוד תחנות.


ישנם שינויים ודברים שאני גם הייתי היום מנסח אחרת.
שכל אחד יוסיף את שלו.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
@פסיפלורה למה כועס?
אם אתה חושב שלא צריך שום שינוי, מילא.
אם אתה חושב שצריך שינויים אחרים, אתה מוזמן להציע אותם.
 

טיגריס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
אוטבוס ישיר מרמה ד' לרמה ב' בפנים.!
אוטבוסים בכל שדרות האמוראים.
בין עירוני -
אוטבוס ישיר מרמה ד' ג' לבני ברק
אוטבוס יומי בוקר וערב למירון וצפת.
ולחלק את כל התחבורה שלא יצטרכו לעבור את כל העיר
 

יהלומים

פתרונות תעסוקה יצירתיים
מנוי פרימיום
כמה חוסר תכנון יש בקווים העירונים
מי ששם לב בנהר הירדן לפעמים עולה ויורד שיירת הקווים ביחד שאם אחד פספס אחת האוטובוסים הלך עליו ומחכה עוד 20 דקות מינימום
זה
למה כל האוטובוסים יוצאים כולם באותו השעה אחת ל 15-20 דקות?
אם היו מפזרים - ומה אכפת להם בעצם
היו מגיעים לתדירות של כל 3 דקות!
 

שייקי ליכטר

משתמש פעיל
מה שאני חושב שצריכים לעשות זה לעשות מכל שכונה לכל שכונה קו נפרד ועוד שתים שלש קוים שחוצים את כל העיר
 

Libby-design

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
@אור אורות
סיכמת מאד יפה את הקווים, הערה:
לכל אחד יש קווים שבהם הוא נוסע הרבה, ולכן לעולם אל תבקשו לבטל קווים לפני שתעשו מכרז מי מעונים בהם :)
קו 17- אחד הקווים הכי שימושיים בעבורי (בחזור מנעימי- כל יום הלוך וחזור לעבודה)
קו 14,15- הם הקווים היחידים שנכנסים לרחוב דולב- מתנ"ס. באופן אישי אני משתמשת בהם הרבה, ואני מעידה שהם ממש לא מלאים רק בחילונים
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
@אור אורות
סיכמת מאד יפה את הקווים, הערה:
לכל אחד יש קווים שבהם הוא נוסע הרבה, ולכן לעולם אל תבקשו לבטל קווים לפני שתעשו מכרז מי מעונים בהם :)
קו 17- אחד הקווים הכי שימושיים בעבורי (בחזור מנעימי- כל יום הלוך וחזור לעבודה)
קו 14,15- הם הקווים היחידים שנכנסים לרחוב דולב- מתנ"ס. באופן אישי אני משתמשת בהם הרבה, ואני מעידה שהם ממש לא מלאים רק בחילונים
במקור (באשכול הקודם) הצעתי את זה כדי לשמוע במה אני טועה, זה גלש, וכו'
אני חושב שעם קווים נכונים הצורך במעבר של לפחות חלק מקווים אלה בנהר הירדן, כבר לא יהיה, יתכן ואני טועה.
מה שהביא אותי לכתוב את זה, היא הטענה שמשרד התחבורה ענה לכל פניה שלי שבנהר הירדן יש עומס באוטובוסים וגם אוטובוסים נחוצים אי אפשר להכניס.
 

יהלומים

פתרונות תעסוקה יצירתיים
מנוי פרימיום
וגם התחבורה הפנימית מזעזעת למשל קו 11 יוצא רק פעם ב20\30דקות ויש לקו הזה ביקוש מאד גדול
קו 11 ו 11א יוצאים בהפרשים של רבע שעה
אחרי שה11 גמר את כל הסיבובים שלו וה11א הגיע לשם בקצרה
ומה שיוצא זה שבסוף המסלול הם מגיעים ביחד בהפרש של כחצי שעה
 

קליקים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קו 6: יוריד את הסיבוב המיותר בנעימי וייסע ישר עד להרצוג (כמו קו 16 ו13) או יסתובב מסביב לקריה (לוי אשכול פינת בן זאב ייכנס כמו קו 11, ויפנה שמאלה לרחוב רש"י, עד לצומת רסידו שם יפנה לנהר הדן)
בשדרות האמוראים ימשיך עד סוף השדרה (ד'3)
הכניסה לנעימי לא מיותרת בכלל!!! זה דחוף ביותר, אין שום דרך אחרת להגיע מחפציבה לנעימי, וזה שימושי מאד!
 

פלפל שחור

משתמש רשום
אין אף אחד שצריך גם נסיעות מידי פעם למודיעין עלית? או לפ"ת?
כי מי שנסע פעם את המסלולים שלהם מרמה ג' וד' לא חוזר על הטעות הזו שוב
3 אוטובוסים,
שיהיה פחות סיבוב בבית שמש ויכנסו גם קצת לשכונה במודיעין עלית יש תחנה רק במסוף, ובפ"ת רק בגני הדר.
וכן התדירות שלהם מאוד מאוד נמוכה
 

פסיפלורה

משתמש רשום
עיצוב גרפי
@פסיפלורה למה כועס?
אם אתה חושב שלא צריך שום שינוי, מילא.
אם אתה חושב שצריך שינויים אחרים, אתה מוזמן להציע אותם.
אין ספק שמצב התחבורה בבית שמש הוא גרוע מאד ודורש תיקון יסודי...
אבל ההתעקשות הזו - על קו 6 שיעקוף את נעימי כדי לקצר את הנסיעה שלכם בכמה דקות - מכעיסה מאד!
מתוך היכרות והזדהות עם כשלי התחבורה בבית שמש, הייתי מצפה להבנה והתחשבות מינימלית באלפי תושבי חפציבה הסובלים לא פחות מכם.
מדובר באוטובוס "הצלה" המאפשר לראשונה לאחר כעשר שנים גישה קלה וחיונית לחנויות יסוד, לרבות אושר-עד, בנין העירייה, סופר-פארם, וקופות חולים, ועוד.
זה משרת מאות אנשים ביום ומקל על החיים של תושבי חפציבה.
מה לא ברור בזה?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
מה שאני חושב שצריכים לעשות זה לעשות מכל שכונה לכל שכונה קו נפרד ועוד שתים שלש קוים שחוצים את כל העיר
אני חושב שמידי הרבה קווים עושה סתם באלאגן, צריך כמה קווים שעונים על הצרכים ועם תדירות גבוהה, ושיהיה קווים מהירים שלא נכנסים לשכונות, וקווים מאספים שכן נכנסים לשכונות, בגלל שצפון בית שמש בנוי כמו קו ארוך (או 3 קווים מקבילים) חפציבה (או תחנת רכבת) דרך הקריה לרמה ב' ורמה א' (מצידי הקריה יפה נוף ונעימי, ובמקום נהר הירדן נהר הדן וכביש 10), אפשר לבנות מערך של קווים מהירים וקו או 2 מאספים, בדרום קצת יותר מסובך אבל גם אפשרי.
(קו מכל שכונה לכל שכונה לדעתי יגרום להרבה מעברים, תדירות נמוכה, ועומס. יתכן ולא, אבל ככה נראה לי)
חוץ מזה קו 11 זה מסללול מדי ארוך צריכים לעשות קו נפרד לאלו שגרים בשכונת יפה נוף
מה שצריך לדעתי זה קו חדש שיתחיל ביפה נוף (או בכביש 10 ליד התחנת דלק) יסע את כל נהר הירדן, נהר הירקון, אליהו הנביא, שדרות האמוראים.
קו כזה יחבר את רמה ב' לשכונות החדשות במהירות האפשרית, ישרת את תושבי יפה נוף, ויהיה קו מהיר ראשון שנוסע לאורך רחוב אליהו הנביא (ליד רמה ה', ג')
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אין ספק שמצב התחבורה בבית שמש הוא גרוע מאד ודורש תיקון יסודי...
אבל ההתעקשות הזו - על קו 6 שיעקוף את נעימי כדי לקצר את הנסיעה שלכם בכמה דקות - מכעיסה מאד!
מתוך היכרות והזדהות עם כשלי התחבורה בבית שמש, הייתי מצפה להבנה והתחשבות מינימלית באלפי תושבי חפציבה הסובלים לא פחות מכם.
מדובר באוטובוס "הצלה" המאפשר לראשונה לאחר כעשר שנים גישה קלה וחיונית לחנויות יסוד, לרבות אושר-עד, בנין העירייה, סופר-פארם, וקופות חולים, ועוד.
זה משרת מאות אנשים ביום ומקל על החיים של תושבי חפציבה.
מה לא ברור בזה?
יש לי הרבה מה לענות, אבל זה יגרר לויכוחים שיסיטו את הנושא, וחבל.
תברר אצל תושבי חפציבה את הסיבות,
ושוב, זה רק ביחד עם זה שיחזירו את קו 19, (ואולי גם יאריכו קצת את המסלול שלו)
גילוי נאות: אני מסתובב בחפציבה הרבה יותר מאשר ברמה ב'
 

riki mark

משתמש חדש
אני הרבה נוסעת בתחבורה פנימית בבית שמש ואני נהנת מכל דקת נסיעה וזה מהמם בהשוואה לבני ברק שנוראי שם
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אני הרבה נוסעת בתחבורה פנימית בבית שמש ואני נהנת מכל דקת נסיעה וזה מהמם בהשוואה לבני ברק שנוראי שם
אם אתה נהנה טוב מאד.
האשכול מיועד למי שחושב שצריך לשפר.
ושבבני ברק נוראי לא אומר שבבית שמש צריך להיות גרוע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  45  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה