עזרה תושבי נווה יעקב - גנבו לכם תחנה!

איששלוש

משתמש רשום
תושבי נווה יעקב שימו לב!
בימים האחרונים בעקבות עבודות השיפוץ ברח' פרדס [לפני הפניה ללוץ] ביטלו את התחנה של קוי 25 ו45 שמול ביה"ס קליין, ולפי הבניה במקום זה נראה שאף לא אמורים להחזיר אותה [לא בנו במקום שום מפרץ לאוטובוסים כבשאר התחנות] וכל זה ללא הודעה מוקדמת וללא כל סיבה הנראית לעין. התחנה הזאת מלבד מה שמשמשת את כל תושבי האזור משמשת רבות גם את בנות בית הספר הנוסעות באוטובוסים, שכעת צריכות לנדוד לתחנה שאחרי רח' ליבנה.
נבקש מכל מי שבידו לפנות בענין לעיריה או למינהל או לכל גורם לרלוונטי אחר לפנות אליהם בהקדם לפני שהעוול יקובע ולא יהי' ניתן לשינוי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה