תוכנות לימוד לילד

אחת מאלף

משתמש רשום
מחפשת עבור ילד בן תשע, חולה מאד, תוכנה למחשב ללימוד - בעיקר חשבון אבל לאו דווקא, לצורך השהות הממושכת בתורים בבתי חולים. מישהו יודע היכן משיגים?
 

qwerrrewq

משתמש מקצוען
אוי איזה עצוב.
דבר ראשון רפואה שלמה.
דבר שני לא ידוע לי אבל אני אחפש, אם שכחתי אנא הקפיצי...
 

עוגת בוקר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אוטומציה עסקית
רפו"ש בקרוב ממש.
 

qwerrrewq

משתמש מקצוען
אז ככה, ככל שהעולם מתקדם והשימוש בדיסקים פוחת מה שהצלחתי למצוא הם שתי אתרים רציניים המאפשרים לימוד חומרי חשבון לגילו של הילד המדובר וגם מעבר, להלן קישור, אני מניח שבשלב מסויים יש עניין בתשלום אבל אני מניח שהתמורה משתלמת, יש אפשרות לתקופת ניסיון, בכל בית חולים יש רשת אלחוטית חינמית כך שעניין הרשת לא אמור להיות בעיה.

http://mybag.ebag.cet.ac.il/
www.matific.com

תבחנו את הדברים.

אם אוכל לעזור במשהו נוסף אנא אמרי לי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ו

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי:ג חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי:ד וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד (ואת) וְאַתָּה יְהוָה עַד מָתָי:ה שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ:ו כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ:ז יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה:ח עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי:ט סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי:י שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח:יא יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע:
נקרא  35  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה