מידע שימושי תוכנה לניהול קורסים. הזדמנות שלא תחזור!

1. רקע כללי

קורסים טלפונים וקורסים דיגיטליים היו קיימים גם לפני תקופת הקורונה. אך אין ספק שבתקופה האחרונה ראינו זינוק במספר העסקים שמציעים את שירותיהם דרך קורס טלפוני ו/או דיגיטלי.

אמנם לכולם ברור, שבשתי הדרכים האלו יש חסרון גדול. החסרון הבולט בקורס הטלפוני הוא הקושי בשמיעת השיעורים כאשר אין משהו שרואים מול העינים, לא מרצה אנושי, לא כיתובים בצורת מצגת, ושום כלום. לאנשים קשה עם זה, וזה דבר ברור ומובן.

החסרון בקורס הדיגיטלי - הוא הציבור שלנו, הציבור החרדי, שב"ה לרבים ממנו אין גישה לאינטרנט, אלא למייל בלבד, וישנם כאלו שגם זה לא. אשריהם.

בדילמה הזו התחבטנו גם אנחנו. ניסינו את שני הדרכים בכדי להגיע לקהל היעד שלנו [הדרכות בשידוכים ושלום בית]. פתחנו קו טלפון בו ניתן להירשם ולשמוע את השיעורים שלנו, ובמקביל - גם קורס דיגיטלי [ניתן לראות כאן] בו ניתן לצפות בשיעורים. אך עדיין - הרגשנו שאנו יכולים להגיע לקהל יעד הרבה יותר גדול, אלא שאין בידינו את הדרך הנכונה לעשות זאת.

-------

2. הרעיון המהפכני.

לאחר מחשבה רבה ובסיעתא דשמיא גדולה, מתגבש לו כעת רעיון אדיר, שקורם עור וגידים מיום ליום, והוא: תוכנה לניהול קורסים!

הרעיון בקצרה הוא: בניית קורס בצורה עצמאית והפצתו כשהוא מוגן באמצעות קוד נגדי, כך שאין שום חשש להפיץ אותו בכל דרך אפשרית. כי אמנם כל אחד יוכל לפתוח את התוכנה - אבל בשביל לראות את התכנים שיש בה, הוא יצטרך לשלם, ולקבל קוד נגדי.

אנסה להרחיב כאן מעט מה כוללת בעצם התוכנה.

- ממשק ניהולי, בו אפשר לפתוח כמה קורסים / מסלולים [לדוגמא, לנו יש שמונה מסלולים כפי שניתן לראות כאן].

- בכל קורס אפשר להגדיר את מספר השיעורים שיהיו בו, לבחור את הסרטון שרוצים שיהיה באותו שיעור וכדו'.

- בסיום עריכת הקורס, ניתן לסגור אותו עם תוכנת הצפנה + הגנה.

- בכל עת ניתן לערוך את השיעורים, להוסיף, למחוק וכו'.

- ניתן להגדיר גם תוקף לקוד הנגדי, כך שיש למשתמש חודשיים לדוגמא לצפות בקורס, לאחר מכן הקורס נסגר.

-----

3. הזדמנות נדירה!

מדובר ברעיון נפלא, שנותן מענה מדוייק ומושלם להעברת קורסים לציבור החרדי בפריסה ארצית, כך שכל אחד יכול לצפות בביתו בקורס, ולא בשמיעה טלפונית - והכי חשוב: בלי צורך להתחבר לאינטרנט!

אך מכיון שמדובר בהשקעה גדולה, גם מהצד הכספי, שעלות פיתוח תוכנה כזו היא גבוהה מאד, וגם מההשקעה הנצרכת לבנות אותה בצורה נוחה שתהיה קלה ונוחה לתפעול, לכן רצינו לוודא שאכן ישנם בעלי עסקים נוספים שיודעים להעריך את הפוטנציאל האדיר הגלום בה, כך שבעלות חד פעמית של רכישת התוכנה, ניתן להפיץ אותה ללא הגבלה, ולקבל בע"ה רווחים נאים ללא מאמצים רבים.

כדי לתת 'אור ירוק' למתכנת להתחיל בפיתוח התוכנה, אני צריך 10 בעלי עסקים לפחות, שיתחייבו לקנות ממני את התוכנה הזו לאחר שיתסיים הפיתוח שלה.

>>> 10 בעלי העסקים הראשונים שירשמו - יוכלו לרכוש את התוכנה במחיר מיוחד. לנרשמים הנוספים, המחיר של התוכנה יהיה גבוה יותר.

מעניין אתכם? אתם מבינים את הרעיון האדיר שעומד מאחורי המילים כאן? רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו לי הודעה בפרטי, ואחזור אליכם בהקדם.

זכרו: מדובר בפריצת דרך בנושאי הקורסים. יש לך הזדמנות להיות מ'עשרה ראשונים' ולהרוויח בגדול! אל תפספסו!
 
שבוע טוב!

מכיון שאין לי גישה לפורומים המקצועיים, אודה מראש למי שיש לו גישה לשם, שיכניס לשם הודעה קצרה עם קישור לאשכול הנוכחי שפתחתי.
 
הרי גם אנשים שאין להם אינטרנט, בכל זאת מותקנים אצלם רשימה של תוכנות, שמגיעים אליהם בדרכים שונות...

לדוגמא:

אם יש לו מייל, וגם הג'מבו מייל פתוח אצלו - אז פשוט מעלים את התכנה לג'מבו ושולחים לו.

ואם אין לו מייל, או שהג'מבו מייל לא פתוח אצלו, אז הוא מביא כתובת דוא"ל של חבר / שכן וכדו' שאצלו זה כן פתוח, והוא מעביר לו את התוכנה.

ואם אין לו מייל, וגם אין לו שום חבר בסביבה עם מייל - אז שולחים לו את התוכנה בדואר כשהיא צרובה ע"ג דיסק או אונקי.
 

חיה וקיימת

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
ואיך התוכנה מתעדכנת אונליין?
או שצריך להעביר אותה שוב בדיסק על כל עידכון?
 
ואיך התוכנה מתעדכנת אונליין?
או שצריך להעביר אותה שוב בדיסק על כל עידכון?
אם יש ללקוח גישה אפילו באופן חד פעמי לאינטרנט, כגון חנות מחשבים ליד הבית או חבר, שכן וכדו', אז הוא יכול להוריד מלינק מסויים את התוכנה המעודכנת [הלינק יושב על השרת של המתכנת, הפתוח בכל הסינונים].

ואם לא - אז שולחים לו אותה בדואר. אין הרבה ברירות אחרות, הרי מדובר באנשים שאין להם גישה לאינטרנט [ואשריהם!]
 
משיחות עם אנשים שפנו אלי לקבלת פרטים, התברר שיש תועלת גדולה בתוכנה הזו גם למי שיש לו גישה לאינטרנט, וזאת משלשה סיבות:

א. בעיות בפתיחת הסרטונים בחברות הסינון השונות - הציבור החרדי משתמש בכמה סוגים של סינונים, כאשר אין אחדות ביניהם. יש סינון שיחסום את הגישה לחלוטין לכל הסרטונים של יוטיוב או וימאו, יש סינון שיפתח רק לאחר בדיקת כל סרטון, וגם זה עם נהלים מחמירים, כך שגם סרטון המכיל רק כיתובים לא יוכל תמיד לעבור את האישור שלהם. [שכמובן זה דבר חיוני לחסום סרטונים מסויימים כאשר הם מועלים למקום רחב כמו האינטרנט]. בסופו של דבר, כדי שאכן כולם יוכלו לצפות בסרטונים, צריך 'ליישר קו' עם כל הסינונים, דבר שקשה, ולא תמיד גם אפשרי.

ב. בעיות בעת הצפייה בסרטונים - הצפייה בסרטונים דרך האינטרנט לא תמיד היא בנוחות המירבית, לפעמים יש עומס על השרת וכדו', ואז הצפייה יותר איטית, או שנגרמים קשיים בצפייה. כמו כן אם רוצים לדלג קדימה, אפשר לעשות זאת כמה שניות קדימה, אך כאשר מדובר על כמה דקות, הרי שצריך להמתין מעט עד שהסרטון מגיע לשם. יתכן גם שקליטת האינטרנט לא תהיה טובה כך כך בשעת הצפייה.

ג. להמשיך מהמקום בו צפה הלקוח לאחרונה - לקוח צפה בסרטון, סגר את האתר, ולאחר יומיים הוא רוצה להמשיך. אך כאשר מדובר בצפייה דרך אתר מסויים, הרי שאין אפשרות [עד כמה שידוע לי] לחזור למקום האחרון בו הוא צפה, אלא הוא צריך לזכור את הסרטון, וגם כשהוא פותח אותו - הוא צריך לדלג קדימה ואחורה עד שהוא מוצא את המקום.

לעומת זאת, התוכנה הזו פותרת את כל הבעיות: כל אחד מכניס לתוכנה את הסרטונים שהוא מעוניין בהם בלי הגבלות. גם הצפייה אינה תלויה כלל בגישה לרשת, ולכן אין שום בעיות צפייה. וכן לגבי הבעיה השלישית - התוכנה זוכרת את המיקום האחרון בו הוא עצר, ובפעם הבאה היא מציעה לו להמשיך לצפות מאותו מקום בו הוא עצר.
 
זה יכול להיות עבור קורסים לנשים, שכמובן משווקים רק לנשים. אין שום הגבלה.

אך האמת שכרגע הפסקתי לקדם את זה.

ראיתי שזה לא מספיק הודעה בפרוג, בוודאי לא באיש את רעהו.

צריך שמישהו יקח את זה על עצמו, ממש לפרסם, להסביר וכו' וכו'.

לכן פיתחתי יחד עם המתכנת תוכנה שמתאימה רק לקורסים שלי, שהעלות שלו כמובן פחותה בהרבה מאשר פיתוח תוכנה שכל אחד יכול להכניס שם קורסים שלו. ניתן להוריד את התוכנה מכאן [זה שוקל 11 ג'יגה בערך]

אם זה מעניין אתכם, תוכלו אתם לקחת את זה על עצמכם. לקדם את הנושא במגוון דרכים, לרכוש את הזכויות מהמתכנת, ואחר כך למכור את התוכנה הזו.

עלות הפיתוח של התוכנה הזו בסביבות ה 60,000 ש"ח לפחות. אך אם מוצאים עשרה אנשים שמתחייבים לקנות את התוכנה, הרי שיש כבר כיסוי לזה.

בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה