להשראה תובנות. פתגמים. השראות. שתפו!

מצב
הנושא נעול.

ygy

משתמש מקצוען
1607154502994.png
 

ygy

משתמש מקצוען
היה אחד שאמר לי שהוא עכשיו עומד לראות סרטים כל החיים כדי שבעולם העליון הוא יוכל לראות את כל הסרטים האלו שוב, בלית ברירה עניתי לו: שמע, לא בעולם העליון אתה לא תזכה לראות את כל הסרטים שראית בימי חייך, אלא תראה את עצמך יושב שעות מול משהו מואר (מסך) עם פה פעור.... זה באמת יהיה משעמם... בואו נדאג שהחיים שלנו יהיו מעניינים ומלאי עשייה כדי שבעולם העליון יהיה מעניין (ללא בושות ממלאכים וכו' וד"ל) ולא משעמם כאותו מסכן.
 

ygy

משתמש מקצוען
אל תתפללו לחיים קלים יותר, וודאו שאתם נעשים חזקים יותר

ג'ים רון
 

ygy

משתמש מקצוען
יותר מכל פלאי תבל, הדבר המפליא ביותר, הוא יכולתם של בני אדם להתעלם מהפלא ולהתמקד בשלילי
 

ygy

משתמש מקצוען
החליטו לגרום למישהו לחייך בכל יום, אך לעולם אל תשכחו שאתם זה גם מישהו
 

ygy

משתמש מקצוען
יש יומיים בשנה שבהם אי אפשר לעשות כלום. אחד מהם נקרא אתמול והשני נקרא מחר. היום הוא היום הנכון להאמין, לעשות ובעיקר לחיות
 

ygy

משתמש מקצוען
אם אתה חושב שאתה קטן מידי כדי ליצור שינוי, נסה להירדם עם יתושים בחדר
 

ygy

משתמש מקצוען
משמעות אינה דבר שעלינו לחפש וגם לא ניתן למצוא אותה, עלינו ליצור משמעות
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה