תבנית WP לאתר לצלם אירועים

פוטו נוה יעקב

משתמש רשום
שאלה למומחים - על איזו תבנית WP אתם ממליצים עבור אתר לצלם אירועים חרדי (עם אפשרות לאלבומי תמונות לפי נושאים וגם כניסה עם סיסמה לאלבומים מסוימים)? ועוד שאלה - כמה שטח איחסון צריך? 75M נראה לי ממש קצת, השאלה אם 250 זה מספיק?
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
זו שאלה של טעם. אתה צריך לראות הרבה תבניות כדי שתמצא משהו כלבבך.
תראה אולי את זה.
לגבי סיסמה - זו לא שאלה של תבנית. בכל תבנית אתה יכול להתקין תוסף שינהל לך את הרשאות בצורה נוחה. ברמה פשוטה, ניתן להשיג את התוצאה הזו גם ללא כל תוסף.
לגבי שטח אחסון - זה תלוי כמה תמונות אתה רוצה למקם שם. עם מדובר בכמה עשרות תמונות בלבד - 75 מגה יכול להספיק. פשוט תראה כמה שוקלת כל תמונה. (חשוב מאוד שתשמור אותם לWEB בפוטושופ). כמובן גם המערכת עצמה צורכת כמה מגה בודדים בדרך כלל.
אבל איפה יש חבילות אחסון כאלה קטנות בכלל?
תבדוק בLIVEDNS, יש לך חבילה של 2 גיגה במשהו כמו 30 ש"ח.
 

s976

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
בשמחה.
עם תצטרך תמיכה מקצועית בהקמה, אתה מוזמן לפנות באישי.
 

member

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה