תבנית וורדפרס חדשה מבית pojo

  • פותח הנושא Shia
  • פורסם בתאריך

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
http://pojo.me/products/everest/

לדעתי התבנית הכי יפה מבין אלה שיצאו בינתיים.
והיא מוכנה לWooCommerce!
מדהים.
 

גרפיקנער

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
המוכנות ל-WooCommerce היא אכן דבר מדהים. מהיום יהיה הרבה יותר קל להקים חנויות ברשת.

אני עובד כבר שבועיים עם תבנית של pojo וזה פשוט מדהים. כמי שיצא לו לתרגם ולעשות ריטול לכמה תבניות פרימיום של וורדפרס, התוצאות אף פעם לא מאה אחוז. לפעמים כבר מתחשק לך לכתוב את כל ה-css מחדש, אבל אז חבל לך על הכסף שהשקעת בתבנית...

בתבנית של פוג'ו אתה מקבל תבנית פרימיום שנבנתה במיוחד לעברית, והכל זורם חלק.

עוד מעלה - רספונסיביות.

הפיצ'ר הכי חזק והכי חוסך זמן, לדעתי - זה הפייג' בילדר. כל מי שניסה אי פעם לבנות אתרים מותאמים אישית בוורדפרס, יודע שזה אחד החלקים הכי מעצבנים ליישום. אבל בתבניות של פוג'ו - כאן אתה יכול לבנות דף מותאים אישית בשניות. נניח שאתה רוצה לבנות אתר חדשות, שבדף הבית מוצגים החדשות האחרונות מכל קטגוריה, כאשר יש קטגוריות שתופסות מקום מרכזי יותר, על רוחב כל העמוד, ויש קטגוריות שתופסות מקום קטן יותר, שליש או חצי עמוד. עם הפייג' בילדר אתה בונה דף כזה תוך חמש דקות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה