שיתוף קבצים לנוקיה c2-01

מצב
הנושא נעול.

זבון וזבין

משתמש מקצוען
לא ידוע לי.
‏(ספציפית לגבי יישום זה [שהיישום אינו נמצא בתפריט עצמו אלא בתת-תפריט] משא"כ ביישום אחר [לדוגמא ‏‎[whatsapp‏ זה אפשרי).
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
יש לי נסיון ממכשיר כשר בלבד (יכול להיות שבתומך זה לא יעבוד).
‏1. להכניס באיש קשר את הנתיב של היישום החדש ולהוריד אך שימו לב שפעולה זו מוחקת את היישום האורגינלי לגמרי ולכן לעשות זאת רק על יישום שאינכם צריכים (אני אישית עשיתי זאת על לוח עברי-כי ייצרתי יישום שהיה בו גם ‏BlueFTP‏ וגם משניות עם רע"ב וגם לוח עברי ומולד וסידור באותו יישום [דהיינו כשאני פותח את היישום נפתח תפריט של כמה יישומים שונים] ולכן לא הייתי צריך את האורגינלי ) ככה"נ בתומך זה לא יעבוד כי א"א לדרוס אותו.
‏2. דרך לא מספיק בטוחה ולא בטיחותית (אני הגעתי לזה ע"י משחק בטעות)-והיא לעשות שיחזור הכל ואחרי כחצי דקה להוציא את הסוללה.
 

זליג פוקס

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
המשתמש נחסם
יש מצב שאתה מסביר לי איך עושים את היישום שפותח כמה יישומים?
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
יש מצב שאתה מסביר לי איך עושים את היישום שפותח כמה יישומים?

תפתח את הזיפים של היישומים שאותם אתה רוצה לחבר וחלץ את כל הקבצים כל יישום לתיקיה שונה,
תבדוק אם יש קבצי ‏class‏ באותם שמות (שלצערי זה מצוי מאוד שנותנים ‏a.class b.class‏ וכו' ) אם כן תוותר על א' מהם (אתה צריך לוודא שאם תעביר את הכל לתיקיה אחת לא יידרסו קבצים-וכן שינוי שם הclass‏ פוגמת היישום ) ואז תפתח את המניפסט ותראה שיש שמה שורה:
midlet-1:‎
אחרי זה תוסיף שורה:
midlet-2:‎
וכן הלאה לפי כמות היישומים שאתה רוצה לדחוס,
אח"כ תפתח את המניפסט של היישום השני ותעתיק את ההמשך של ‏midlet-1‎‏ ותדביק ל ‏midlet-2‎‏ וכן הלאה אח"כ כווץ את כל הקבצים של כל היישומים ואם לא היה שגיאה בעריכה יש לך יישום שפותח כמה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה