שיש גרניט- מומלץ?

ציפופוק

משתמש רשום
הגרניט יפה מאוד בעיני (וגם יקר..)
השאלה היא אם זה איכותי, פרקטי, עמיד לשנים?

תודה למומחים/יות
 

רותי וינברג

מנהלת פורום אדריכלות ועיצוב פנים
מנהל
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
הגרניט היא אבן שיש טבעית ומכך נובע מחירה היקר.
השיש עמיד לאורך שנים, איכותי ומלכותי,
ייתכנו שינויי גוונים בין לוח אחד למשנהו היות וזהו חומר גלם טבעי, כך שאין טקסטורה שחוזרת על עצמה פעמיים.
יש לו רמת ספיגה מסויימת לכתמים אך לא יותר מהחומרים המחקים אותו (אבן קיסר ודומיו)
אם התחברת למראה והוא עומד בתקציב- מומלץ מאד!!
 

sarigold5

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
יש הרבה סוגים של גרניט, חלק ממש זולים.
 

ציפופוק

משתמש רשום
נכתב ע"י sarigold5;1785391:
יש הרבה סוגים של גרניט, חלק ממש זולים.

זולים ואיכותיים? או שלפי רמת המחיר זה האיכות?!
כיצד ניתן לוודא שהחתיכה שהזמנתי היא סוג א'
 

sarigold5

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אני לא יודעת אם זה לפי איכות, לדעתי זה לפי דגמים אבל אני לא מבינה בזה.
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
מתוך האתר "מדרג":


חיר שיש גרניט – בכל הנוגע לגרניט למטבח, מדובר בשוק פרוץ. מכיוון שכל לוח גרניט הוא ייחודי, כל קבלן שיש יכול לקבוע מחיר מופרז ללא תחרות – ברגע שהלקוח אהב את העיצוב הייחודי, הוא הרי לא ימצא אותו בשום מקום אחר בעולם. מחירי שיש גרניט מתחילים בכ - 1000 ₪ למ"ר ויכולים להגיע גם ל- 20,000 ש"ח למ"ר.
אם הפרוטה מצויה בכיסכם, והחלטתם ללכת על גרניט למטבח, חשוב שתדעו שיש שני סוגים של שיש גרניט למטבח – בהיר וכהה. השיש הבהיר סופג הרבה כתמים - למשל אם אתם מבשלים וטיפות שמן ניתזות לכל עבר, הן יספגו במשטח. לכן, אם כבר השקעתם כל כך הרבה כסף ובחרתם בשיש גרניט למטבח שלכם, כדאי ללכת על הגרניט הכהה. מצד שני..אם יש לכם כל כך הרבה כסף להשקיע בשיש למטבח – מקסימום תחליפו את היש
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
ועוד כמה דברים שכתובים שם, שיכולים להועיל לך:


שיטות של חאפרים

לא משנה באיזה שיש בחרתם למטבח שלכם, ההתקנה שלו היא שתקבע את העמידות והיציבות שלו לאורך השנים. יש מספר שיטות של מתקיני שיש חאפרים שכדאי להיזהר מהן:

התקנת שיש על מטבח לא מפולס
היציבות של השיש תלוי בארונות המטבח עליהם הוא עומד. אם הארונות או הקיר התומך עקומים, השיש יחליק וישקע עם הזמן ויש סכנה לשברים ונפילה של השיש. קבלני שיש חאפרים יוותרו על העבודה של פילוס ויישור המטבח ויעדיפו לדחוף מתחת לשיש חתיכות עץ או קרטון, שעם השנים ישחקו ויגרמו לשיש שלכם לשקוע. וודאו כי המטבח שעליו יותקן השיש מפולס ויישר – כך הוא יחזיק את השיש לאורך שנים.

מפעל השיש מגיע למטבח שלך
קבלן שיש מקצועי ייקח מידות של המטבח שלכם, ואז יחזור וייקח אותן שוב, ולעיתים אף בפעם השלישית – הכל בכדי לבצע את חיתוך לוחות השיש בצורה המדויקת ביותר במפעל! השאיפה של כל קבלן שיש מקצועי היא להגיע למטבח עם לוחות שיש מושלמים. ברגע שהמטבח שלכם הופך למפעל לחיתוך שיש – ככל הנראה שהמידות שנלקחו היו מוטעות, והקבלן לא מיומן מספיק.

לא כולל התקנה, הרכבה וקנט
מחיר זול מידי לשיש למטבח צריך להדליק לכם נורה אדומה. לא מעט קבלני שיש חאפרים יציעו מחיר זול למטר שיש, ואז כשיגיעו להתקין אותו תגלו שהמחיר לא כולל התקנה, הדבקה, את הקנט ועוד. וודאו עם קבלן השיש מה בדיוק כולל המחיר למטר של שיש.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

תגובות
6
צפיות
741

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה