שיר חדש שהקלטתי באולפן. לחוות דעתכם...

SmarTune

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י מנחם הלוי;672294:
טעות! אין מה להשוות לטובת הWaves, לא הקיובייס, מכיוון שאפקטים אלו פועלים גם בכל שאר התוכנות תומכות VST...

מדיה פלייר רק הייתה דוגמה... מה שבאמת חיפשתי זה את זה רק שלא ידעתי איך קוראים לזה...

חוששני שכבודו לא הבין את התשובה. אמרתי שאין מה להשוות את הגרף שמייצר המדייה פלייר לגרף שמייצר אנאלייזר של תוכנת אודיו שזו המטרה שלה ולא משנה איזו תוכנה זו.
 

מנדי אור

משתמש צעיר
צילום מקצועי
נכתב ע"י Cubase Less;672301:
חוששני שכבודו לא הבין את התשובה. אמרתי שאין מה להשוות את הגרף שמייצר המדייה פלייר לגרף שמייצר אנאלייזר של תוכנת אודיו שזו המטרה שלה ולא משנה איזו תוכנה זו.

מסתבר שגם אתה לא הבנת את תגובתי :D
 

אלפא ביתא

משתמש צעיר
נכתב ע"י מנחם הלוי;670594:
על הנגינה: הקלידן שרוליק פריד (הבן של דוד, אחיין של שוע), באמצעות Ketron X1 בלבד...
על הלחן והשירה: 'ביק הפקות' (החפץ בעילום שמו).
עיבוד קולי שלי, כשמצטרף אלי אותו 'ביק'.
וכמובן מיקס והקלטה שלי.

הערות לגבי הבאלאנס בפלייבק לא יתקבלו, מכיוון שהקליטו אותו במקום אחר והביאו לי בקובץ סטריאו בודד.

במה השתמשתי טכנית? קונדנסר של חברת סנטרוניקס דרך מיקסר של ימהה (זה מה יש...), כרטיס קול פוקוסרייט ספייר 6, תוכנה עיקרית: קיובייס 5, תוכנה ל'עריכה דיגיטאלית' (המרכאות בכוונה): Adobe Audition. אפקטים: מרקורי של וויבס, מתוכם על השירה והמקהלה: Rvox, איקולייזר פרמטרי, וRverb.
על הקובץ הסופי (באודישן): L2.



יופי שמישהו העלה את זה.
איך מכוונים את האפקט Rverb?
וכן את הקומפרסור Rvox?
תודה רבה!
 

פופקו

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
מכוונים לפי הצורך.
 

מנדי אור

משתמש צעיר
צילום מקצועי
לא נכון פופקו... נתקלתי כבר במישהו שעושה סאונד בצורה הזו... פעם אחת אמרו לו תעלה תסלייד עד לכאן ובאיקולייזר תעשה טיפה לכאן וטיפה לכאן ואל תיגע... והוא עשה כך במשך שנים... וד״ל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה