תח"צ שינוי מסלול קו 885 ממודיעין עילית לבית שמש

ofir123

משתמש צעיר
שני בעיות שמשתלבות יחד...
תחבורה בבית שמש ותחבורה בקרית ספר... זה התוצאות...
ההודעה שלך מזעזעת ומדהימה כאחת...
היא פשוט חושפת את ההתרגלות של האנשים...
בכל עיר נורמאלית כל הקוים מסתובבים בכל העיר (צירים מרכזיים)
רק רווים מיוחדים ולא שימושיים אוספים רק במסוף...
בית שמש עם כ-150000+תושבים זה לא כפר!!!!!!! מגיע לה שירות הולם...
אם בביתר היה קורה דבר כזה קווים הייתה עפה מזמן!
תראו איזה שירות מטורף יש בביתר...
יודעים להסביר בצורה ברורה את הדרישות....
וזה ללא נסיעה פנימית בקרית ספר..
הפתרון הכי טוב היה כמובן לפצל את הקו
אבל בשביל זה צריך שיהיו מספיק נוסעים (ונראה לי שיש, בכל אופן בשעות שאני נוסעת האוטובוס מלא לגמרי)
אולי באמת במקום להוציא כאן קיטור נפנה למשרד התחבורה
 

ערסל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בכל עיר נורמאלית כל הקוים מסתובבים בכל העיר (צירים מרכזיים)
כן? בירושלים קווים בין עירוניים מסתובבים בכל העיר?

כאחת שהקו הזה התרחק מביתה בכמה דק' הליכה
חושבת שזה הכי הגיוני בסופו של דבר

כשקניתי את דירתי (לפני עשור)
ובתחנה הצמודה לבניין שלי עצרו קווים מחוץ לעיר
היה ברור לי שזה לא ימשיך כך לעד
ויגיע שלב שהאוטובוסים הבין עירוניים יעברו אך רק ברחובות ראשיים בעיר, אולי בכלל מחוץ לשכונה
למרבה הפלא זה עדיין לא קרה
עדיין הגיוני לי שזה עוד יקרה יום אחד.

דיברתי על בית שמש
כן חושבת שהקו צריך לעשות פיזור בצירים מרכזיים בתוך מודיעין עילית.
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
וזה ללא נסיעה פנימית בקרית ספר..
הפתרון הכי טוב היה כמובן לפצל את הקו
אבל בשביל זה צריך שיהיו מספיק נוסעים (ונראה לי שיש, בכל אופן בשעות שאני נוסעת האוטובוס מלא לגמרי)
אולי באמת במקום להוציא כאן קיטור נפנה למשרד התחבורה
זה מה שעושים בלי סוף
צריך שראש העיר יתפוס אותם באוזניים
אגב כמו שהזכרתי ב"ש אינה ישוב מתחיל... יש בה הכול... היא ממש ענקית כיום!
אם רק תהיה תחבורה נאותה בין ב"ש לק"ס יהיו עוד הרבה נוסעים...
אנשים יראו שזה הגיוני לנסוע לעבודה כל בוקר וכדו'
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
כן? בירושלים קווים בין עירוניים מסתובבים בכל העיר?

כאחת שהקו הזה התרחק מביתה בכמה דק' הליכה
חושבת שזה הכי הגיוני בסופו של דבר

כשקניתי את דירתי (לפני עשור)
ובתחנה הצמודה לבניין שלי עצרו קווים מחוץ לעיר
היה ברור לי שזה לא ימשיך כך לעד
ויגיע שלב שהאוטובוסים הבין עירוניים יעברו אך רק ברחובות ראשיים בעיר, אולי בכלל מחוץ לשכונה
למרבה הפלא זה עדיין לא קרה
עדיין הגיוני לי שזה עוד יקרה יום אחד.

דיברתי על בית שמש
כן חושבת שהקו צריך לעשות פיזור בצירים מרכזיים בתוך מודיעין עילית.
בכל ב"ש יהיה רק אוטובוס אחד???
חייבים לפצל את זה ל:א', ג', ד', ה', משקפיים, וכדו' וקו נפרד ל:ב', קריה, חפציבה, ישנה, וכו'
וכמובן לעבור רק בצירים הראשיים כמו שכתבתי לפני כן
אבל לא לוותר על רוב האיזורים...
 

שמוא דו

משתמש רשום
שני בעיות שמשתלבות יחד...
תחבורה בבית שמש ותחבורה בקרית ספר... זה התוצאות...
ההודעה שלך מזעזעת ומדהימה כאחת...
היא פשוט חושפת את ההתרגלות של האנשים...
בכל עיר נורמאלית כל הקוים מסתובבים בכל העיר (צירים מרכזיים)
רק רווים מיוחדים ולא שימושיים אוספים רק במסוף...
בית שמש עם כ-150000+תושבים זה לא כפר!!!!!!! מגיע לה שירות הולם...
אם בביתר היה קורה דבר כזה קווים הייתה עפה מזמן!
תראו איזה שירות מטורף יש בביתר...
יודעים להסביר בצורה ברורה את הדרישות....
באיזה עיר גדולה הקווים הבין עירוניים עושים סיבוב בכל העיר?
בערים הגדולות בארץ יש תחנה מרכזית והכי הרבה יש כמה תחנות עד התחנה מרכזית
 

טיגריס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
באיזה עיר גדולה הקווים הבין עירוניים עושים סיבוב בכל העיר?
בערים הגדולות בארץ יש תחנה מרכזית והכי הרבה יש כמה תחנות עד התחנה מרכזית
בערים החרדיות משתמשים הרבה יותר בתח''צ מאשר החילוניות וזה ההבדל..
 

ערסל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בכל ב"ש יהיה רק אוטובוס אחד???
חייבים לפצל את זה ל:א', ג', ד', ה', משקפיים, וכדו' וקו נפרד ל:ב', קריה, חפציבה, ישנה, וכו'
וכמובן לעבור רק בצירים הראשיים כמו שכתבתי לפני כן
אבל לא לוותר על רוב האיזורים...
אם משווים לערים גדולות
אז כן
בד"כ קווים בין עירוניים עוברים רק בציר מרכזי אחד
או מתחנה מרכזית

ברגע שיפצלו את הקו לשכונות
זה בהכרח יגרום לירידה גדולה בתדירות

אי אפשר גם לפצל לשכונות
וגם לרצות אוטובוס כל שעה
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
באיזה עיר גדולה הקווים הבין עירוניים עושים סיבוב בכל העיר?
בערים הגדולות בארץ יש תחנה מרכזית והכי הרבה יש כמה תחנות עד התחנה מרכזית
שוב נכון... לא הבינו אותי...
בצירים מרכזיים בלבד!
רק ערים שמחולקים לשכונות מרוחקות ו/או ישנות שאין להם תשתית מותאמת לאוטובוסים יש רק תחנה מרכזית...
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
אם משווים לערים גדולות
אז כן
בד"כ קווים בין עירוניים עוברים רק בציר מרכזי אחד
או מתחנה מרכזית

ברגע שיפצלו את הקו לשכונות
זה בהכרח יגרום לירידה גדולה בתדירות

אי אפשר גם לפצל לשכונות
וגם לרצות אוטובוס כל שעה
כל שעה זה כלום!!!!!!
אנשים עדיין לא קלטו מה זה בית שמש...
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
שני בעיות שמשתלבות יחד...
תחבורה בבית שמש ותחבורה בקרית ספר... זה התוצאות...
ההודעה שלך מזעזעת ומדהימה כאחת...
היא פשוט חושפת את ההתרגלות של האנשים...
בכל עיר נורמאלית כל הקוים מסתובבים בכל העיר (צירים מרכזיים)
רק רווים מיוחדים ולא שימושיים אוספים רק במסוף...
בית שמש עם כ-150000+תושבים זה לא כפר!!!!!!! מגיע לה שירות הולם...
אם בביתר היה קורה דבר כזה קווים הייתה עפה מזמן!
תראו איזה שירות מטורף יש בביתר...
יודעים להסביר בצורה ברורה את הדרישות....
שכחתי... גם קרית ספר לא קטנה... 80000+ תושבים נראה לי
 

ערסל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כל שעה זה כלום!!!!!!
אנשים עדיין לא קלטו מה זה בית שמש...
עדיין עם כל הכבוד לבית שמש
מודיעין עילית היא לא עיר גדולה כמו ירושלים ובני ברק
ואי אפשר לצפות שגם יפצלו את הקווים וגם יגבירו תדירות בדומה לקווים של הערים האלו

והאמת סתם זרקתי שעה
הכוונה הייתה שאם מפצלים התדירות של כל קו בפני עצמו תרד, בטח שלא תוגבר
כאן אפשר לדון מה עדיף, תדירות גבוהה ותחנה פחות נגישה, או תחנה קרובה ותדירות נמוכה
 

די

משתמש סופר מקצוען
אם בביתר היה קורה דבר כזה קווים הייתה עפה מזמן!
קו 133 מביתר למודיעין עילית עובר רק ברחובות הראשיים בביתר (מוקדים).
חוץ מזה שאין שום קשר בין חברת התחבורה למסלולי האוטובוסים שנקבעים על ידי משרד התחבורה.
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
עדיין עם כל הכבוד לבית שמש
מודיעין עילית היא לא עיר גדולה כמו ירושלים ובני ברק
ואי אפשר לצפות שגם יפצלו את הקווים וגם יגבירו תדירות בדומה לקווים של הערים האלו

והאמת סתם זרקתי שעה
הכוונה הייתה שאם מפצלים התדירות של כל קו בפני עצמו תרד, בטח שלא תוגבר
בביתר 75000 תושבים בערך:
כל רבע שעה לבית שמש
כל כשלושת רבעי שעה ק"ס
כל כעשר דקות ירושלים
וכן הלאה...

כמובן, תלוי בשעות היום...

למה שק"ס וב"ש יקבלו שירות יותר גרוע מביתר???
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
קו 133 מביתר למודיעין עילית עובר רק ברחובות הראשיים בביתר (מוקדים).
זה אומר כעשרים תחנות (!) בממוצע מרחק של כ5 דק' הליכה מהבית!
אתה משווה את זה לקו שאמור לחבר בין שני ערים לא קטנות עם ציבור חרדי גדול וגם על הדרך מחבר עם מודיעין... ויש בו תחנה רק במסוף???
 

ערסל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בביתר 75000 תושבים בערך:
כל רבע שעה לבית שמש
כל כשלושת רבעי שעה ק"ס
כל כעשר דקות ירושלים
וכן הלאה...
למה שק"ס וב"ש יקבלו שירות יותר גרוע מביתר???
לא מכירה את ביתר בכלל
ואת התחבורה בה בפרט

כך שאין לי על מה לענות

עושה לי רושם שהתחבורה בה פועלת בצורה שונה מבכל עיר אחרת
 

מישמשית

משתמש מקצוען
בביתר 75000 תושבים בערך:
כל רבע שעה לבית שמש
כל כשלושת רבעי שעה ק"ס
באמת האוטובוסים מביתר לק"ס הלוך וחזור ריקים לגמרי
אף אחד לא מבין מי גרם לדבר הזה
אילו רק היו לוקחים את האוטובוסים הללו לבית שמש ולהערים אחרות שסובלות ממחסור בתדירות מק"ס....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  45  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה