כללי שילוב של שקיעה וזהב -

  • פותח הנושא dizi
  • פורסם בתאריך

dizi

משתמש רשום
מתקבל על הדעת או קיטשי מדי?
 

קבצים מצורפים

  • Sunshine2.jpg
    1.1 MB · צפיות: 9

ראש בריא

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
תרגום בבקשה... למה מיועד הלוגו אם יותר לי לדעת?
ואם אני צודק בהשערתי, ניסית לחקות את הלוגואים של האנימציות שיש בפתיחת הסרטים? אם זה סקיצה לאנימציה, זה כיוון טוב, אבל אם זה לוגו רגיל, אז תקחי בחשבון שהוא אמור להיות על עוד מלא סוגי רקעים ולא בטוח שכדאי לשייך אותו רק לשקיעה...
הייתי ממליץ לך להסביר מה הלוגו, ואת מה הוא משרת, זה יעזור בטוח!
בכלופן בהצלחה! :)
 

1Yudit

משתמש חדש
זה מרגיש לי מעט קיטש...
ולא כל כך מסתדר לי עם חינוך..
ולמי ששואל, התרגום: "10 שנים לחינוך יהודי"
 

dizi

משתמש רשום
זה באמת פתיחה למצגת - סרטון

שלאחריה יופיעו קטעי וידאו קצרים שהוסרטו במוסדות החינוך במשך השנים. וזה לא שקיעה, זו זריחה! (טעות שלי בכותרת). לכן זה מופיע בפתיחה. הלוגו המוזהב - הופיע גם בהזמנה לארוע וגם חרוט על כל מיני מתנות ותעודות הוקרה, אבל לא על כזה רקע.
דוקא מחמיא לי שזה דומה לאנימציות בפתיחות של סרטים, אני לא כל כך מעודכנת ולא חשבתי על זה... אני בכלל לא יודעת לעשות אנימציות. רק בפאוור פוינט...
 

dizi

משתמש רשום
נכתב ע"י 1Yudit;909905:
זה מרגיש לי מעט קיטש...
ולא כל כך מסתדר לי עם חינוך..
ולמי ששואל, התרגום: "10 שנים לחינוך יהודי"
למה לא מסתדר עם חינוך?
לי יותר מפריע הצד הויזואלי, לא הרעיוני. זה דוקא מסתדר לי יופי. (לכן גם לא טרחתי לתרגם, אבל בכל אופן תודה שחסכת לי את המילים...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה