הבעיה הגדולה שלנו
שעיתונאים הוגדרו עובדים חיונים
ולהם מותר לשבת באולפנים בתוך 2 מטר וללא מסכות
ולהם מותר להסתוב ברחובות ובשביל לראיין ולתפוס סקופ או תמונה להצטופף
ולעבור על כללי משרד הבריאות המומלצים
כי הם מוגדרים "עובדים חיונים"
וכן הם חושבים את עצמם שבשביל ללקק לברנז'ה שלהם החילונים
עליהם להלקות את הציבור החרדי בכמה שירבוטים או הגיגים מידי יום
ולספר או ללכלך
מדוע הציבור החרדי יותר חולה...
אינו ממושמשע...
זה החלק ההוא בציבור...
זה הם... ולא אנחנו...
והעיקר יקבלו אולי איזה פרוטות וטובות הנאהאו אפילו רק מחמאה או לייק או שיתוף של השטות שכתבו על הציבור החרדי מהחברים שלהם בברנז'ה החילונים
שהנה תראו אפילו החרדים אומרים ככה....
ראו את התגובות לאחר העליהום שעשו הכתבים החרדים על רינה מצליח
איך השתיקו את הסיפור בכמה שיחות של מנהל הערוץ
עם הכתבים החרדים
בדיוק כמו פרשיית אל על וכדו'
כל מילה!
ולהלן ציטוט של שיחה עם משרד הבריאות
אברך: שלום, רציתי לדעת האם האפשרות ליציאת 100 מ' עדיין בתוקף
משרד הבריאות (משה"ב) : כן.
אברך: האם זה מוגבל לזמן?
משה"ב: לא
אברך:ואם יש עוד אנשים שיצאו להתאוורר ב 100 ' שלי זה מגביל אותי?
משה"ב: לא. רק לשמור על מרחק 2 מ' אחד מהשני.
אברך: ואני יכול לקיים תפילה בהתאם לנתונים הנ"ל ?
משה"ב: לא. לא לא לא לא זה לא!!!!
כל מילה נוספת מיותרת.
ואם הם יבינו (ואנחנו נבין!) שכמו שחשוב להם להחזיר את ההייטק כך חשוב לנו להחזיר את הבתי כנסיות אז נדע שאנחנו מדברים באותה השפה.
אפילו אם אני יצליח לנער רק 10 אנשים שיספיקו לראות את זה לפני שהוא הולך לפח והיה זה שכרי.
אם היו אומרים לכם שכדי לעצור את ההתפשטות אין אפשרות להשתמש בחשמל ועליכם לחיות בחושך
גם הייתם מוותרים על זה בכזו קלות? והיתם מלשינים על כל אחד שלא נצמד ב 100% להוראות?
אז תתיחסו לזה כאילו לקחו לכם מצרך חיוני ולא בכזו קלות "מה בסך הכל בקשו? - לסגור את בתי הכנסת!"
לפני שהאשכול הולך לפח
יש הבדל עצום בין תפילה במניין לבין שאר הדברים
קודם כל
במניין אתה נמצא זמן ארוך עם אנשים ומתפללים - שזה אומר דיבור שיוצא רוק מהפה - גם בלי שרואים
לעומת סופרים וכדו'
שאתה עובר על פני אנשים וכל אחד עם מסיכה וכפפות וכו' והסיכויים להידבקות יותר נמוכים
באולפנים לא יושבים פחות מ 2 מטר זו המצאה מרושעת
לא יודע מתי ראיתם אולפן מבפנים...
וחצי מהשדרנים אם לא יותר משדרים היום מהבית
אבל הדבר הגדול הוא כזה
ואת זה אמרו רבנים
וכתבתי את זה כבר באשכול אחר
רואים במרור שצריך להטביל בחרוסת כדי לבטל את הארס שהאדם לא יוזק מזה
ויש שאלה - מדוע רק בפסח יש צורך ומי שאוכל את זה במהלך השנה אינו צריך לטבול בחרוסת?
והתשובה היא - כי במצווה חוששים שאדם ינזק ויאמר שבגלל המצווה הוא הוזק וזה דבר נורא וגם חילול ה'
כמו"כ
יש נידון על אדם שהוא איטר - שמאלי על איזה צד הוא צריך להיסב
והשאלה גם כאן היא
מדוע אין את הנידון הזה בכל שאר ימות השנה - כשבזמנם היו מסיבים תמיד
והתשובה היא כנ"ל
כיון שכאן זה חיוב וזה מצווה לא רוצים שחלילה אדם יוזק ויגידו שהוא ניזוק ממצווה
ממילא כל הזעקות השבר על הביצים והסופרים והעיתונאים לא רלוונטיות
ובוודאי שכל הרבנים שפסקו שאסור להתפלל במניין - חשוב להם לא פחות ממכם והם יודעים את מעלת תפילה במניין אם יורשה לי - אפי' יותר ממכם...
ובכל זאת זה מה שהם פסקו
אז מי אתם בכלל שתפתחו את הפה
אנשים מתלמדנים פה על ענייני פיקוח נפש
אגב, לידיעת כל הכותבים
תפילה בציבור אינה חיוב מן הדין כמו כל חיוב
זה בהחלט עניין גדול וחייבים בזה
אבל הלשון בשולחן ערוך זה - ישתדל אדם להתפלל בציבור....