שבת מוקדם ורגוע - תכנית מיוחדת לבתי ספר ותיכונים

רונצ

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
מי שזוכרת - לפני כמה שנים כתבתי כאן בפורום "איש את רעהו" על הארגון המיוחד שהקמנו - שמו"ר - שבת מוקדם ורגוע.
אז ב"ה הארגון גדל והתפתח ואלפי נשים ומשפחות מצליחות בזכות הפעילות שלנו להגיע למצב הנחשק של קבלת שבת מוקדם וברוגע.

כחלק מהפעילות שלנו להעלאת המודעות בנושא, אנחנו יוצאים עכשיו עם תכנית מדהימה, מרגשת ומיוחדת לבנות בתי הספר והסמינרים. תכנית שגורמת לכל בת שצופה בה - לחכות ולצפות לשבת בהתרגשות, להתארגן ולעזור בהכנות לשבת בהתלהבות ובציפיה למלכה שרק תגיע.
הפידבקים שאנחנו מקבלים על התכנית מדהימים ומרגשים! כמו למשל הרכזת של בית הספר בית יעקב גבעת שאול שהתקשרה אלי ביום חמישי בערב לאחר ההופעה וסיפרה לי שהתקשרה אליה אמא כבר בתחילה הערב ושאלה אותה "מה עשית לבת שלי?? אפשר כבר לעשות קידוש! הכל מוכן, כל הבית מתוקתק!!!"

בקצרצרה - מה מכילה התכנית?
אנחנו מספרים על מלכת אנגליה האהובה ונערצת על העם הבריטי, מקרינים קטעים אמיתיים ומרתקים שצולמו בתוך הארמון ומחוצה לו, איך מתארגנים ומכינים את הארמון לקראת שובה של המלכה לארמון, כיצד עומדים כל בני העם הבריטי ברחובות ומחכים בציפיה והתרגשות לראות את המלכה שאמורה לעבור ברחובותיה של לונדון, ורק משתוקקים לראות את פניה, אפילו לרגע.
ההשוואה החיה והמוחשית הזו בין מלכה בשר ודם לשבת המלכה - מדהימה ומרגשת את הבנות ומשאירה אותן פעורות פה ונרגשות! זה פשוט עושה את העבודה...
בהמשך אנחנו מדברים על השבת, על העניין החשוב של קבלת שבת מוקדם - עשר דקות לפני הזמן, מראים הסרטה של הרבנית קולודצקי שתחי' שמדברת על חשיבות הנושא ועל הסגולה הנפלאה ולמה שהיא מסוגלת.
ולסיום - שיר מרגש בלייב, של אם ובתה, על הרגע הגדול והעוצמתי של הדלקת נרות, בו מבקשת הבת מאמה שתתפלל עליה ותבקש בשבילה בזמן הדלקת הנרות.

אני מצרפת פרסום של התכנית, אם יש בקהל מי שעובדת בבית ספר או סמינר ויכול לעניין אותה - אשמח להגיע גם אליכן!
 

קבצים מצורפים

  • מודעה_רכזות.pdf
    7.4 MB · צפיות: 20

שמחה כ

משתמש מקצוען
האם התכנית מתאימה לכיתות א' וב'?
וכן , האם זה אפשרי בצהרונים?
 

רונצ

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
כן, התכנית מתאימה לכל הכיתות. אנחנו מתאימים את התוכן לרמה ולגיל.
נראה לי שזה אפשרי בצהרונים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה