שיתוף - לביקורת שאריות של החגים...

כותב השורות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
שאריות של החגים...

#
לא יודע למה, אבל השיר הראשון שהתחלתי לשיר בשולחן שבת [שבת בראשית, כן?] היה - 'ושמחת בחגך', וכשניסיתי לתזכר את עצמי, 'הלו אנחנו עוד רגע בחשוון'... התחלתי לשיר בדבקות 'חמול על מעשיך', לא יודע מה קורה לי, אבל זה עדיין מזמזם לי בראש.

#
אולי גם לכם זה קרה
הייתי בחנות ירקות, והגבהתי לימון בכדי לעמוד על טיבו ועל כמות המיץ החמוץ שהוא מכיל, כשבטבעיות אופיינית לימים אלו... התחלתי לעבור על השליש העליון שלו בחיפוש אחר נקודות שחורות, וכשמצאתי כמה כאלה ניגשתי לסודני שעבד שם ושאלתי אותו אם הוא יודע להוריד נקודות בלי לפסול את האתרוג, אופס', לימון...

#
גם אתם קיבלתם התראה חמישית לפנות אחר כבוד את הסט המהודר המוצב בסלון כאבן שאין לה הופכין, או יותר נכון כעציץ מתייבש?
אפשר להבין, קשה לכם להתנתק... נסו לחשוב על פתרון יצירתי כמו להניח את הסט באגרטל מפואר ולהקות במסירות מידי יום, לכו תדעו, יש מצב שההדסים ישרישו...

#
אני מכיר גם כאלה שמנסים ללא הצלחה להיפטר ממנהג ממכר... כשכמעט חודש בכל פעם שהם אוכלים תפוח הם רצים לארון ומטבלים את התפוח כהוגן בצנצנת הדבש.

#
בהנחה וכבר העלתם את הסכך לבויידעם או לחילופין הורדתם אותו למחסן, מה עם הדפנות??? לא הגיע הזמן? תודה מראש, וועד הבית.

#
כשביררתי על דירה במחיר מציאה, משום מה שאלתי את המתווך אם היא כשרה גם לפי החזון איש, הוא כחכח והסביר בנעימות שהוא לא מוכר סוכות אלא דירות, ואני ניסיתי לצאת מזה טוב כשאמרתי לו, 'אה נכון סליחה, אבל אם תשמע על סוכה 3 חדרים תעדכן אותי', הוא גיחך, 'סוכה 3 חדרים בבני ברק? אין מצב'.

מחכה לסופגניה של שבירת הצום במוצאי עשרה בטבת [בתקווה שלא יהיה]
 

כותב השורות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
לא, זה אמיתי!
בסדר ג' אני שואל בחור אם הוא יודע מה זה 'קנייןחופה'?
והוא ענה לי תוך כדי דיבור - "ארבע מקלות עם סכך"...
ואני: לא, זה ענק...
 

REBEKA997

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הכותרת. אחחח הכותרת...
והתוכן בכלל...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה