שאלה מעניינת ואשמח לתגובה...

miri photog

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני אומרת מראש שאני יודעת שזה לא קשור לתשובה שלכם.
וכל לקוח צריך את מה שהוא צריך אבל עדיין מאוד חשוב לי ומעניין אותי התשובה שלכם.:)


מה מעניין אותכם יותר לראות-
סרטון פרסומת שמשולב בו עלילה, או תדמית שמראה על העסק וכו?
מקווה שהובנתי.
כמובן שרק אם מבוצע בצורה הטובה והמשכנעת ביותר!
 

ללין

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
ברור שעלילה יותר מענין,

אבל מבינה את הלקוח אם הוא לא רוצה... הוא מרגיש שזה לא קשור ישירות לעסק שלו וחושש שהצופים ישכחו אולי מי שילם על הסרט...;)
 

Pencil

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יש כאן נגיעה בשתי צורות פרסום

- פרסום עלילה:
היי, הלווו יש כאן משהו מעניין, אני עוד לא קולט שמדובר בפרסומת, נראה טוב ורק אח"כ....
מופיע "העוקץ": המוצר X מאוד יעזור לך, יוכל לתרום לך המון! אנו מייצרים את המוצרים בקפידה, המוצרים שלנו הכי איכותיים בשוק...וכו..וכו..
בשביל פרסומת כזו (משהו חדש ולא מוכר) וודאי שעדיף עלילה
(אותי באופן אישי לא יעניין לראות פרסומת על חברה ליצור של דיסקים קשיחים כל עוד אני לא מבינה למה זה נחוץ לי, כמה הדבר תורם וכו')

- אם המוצר כבר קיים בשוק, מוכר= נמצא בתודעה של אנשים
אפשר ליצור פרסומת שמראה תהליך ייצור של כמה שניות, הצגת העסק וכו (שוקולד עלית למשל....)

לענ"ד פרסומת פיקנטית עם תסריט טוב/ עלילה קונה את הצופים מיד
הם עדיין לא קולטים שזו פרסומת בשביל ללחוץ >>>>>SKIP AD>>>>

הצלחות!
 

miri photog

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
היי תודה לכם על ההיענות!
אשמח לשמוע עוד..
פנסיל- תודה על התגובה המפורטת,
אבל שוב- השאלה שלי היא לא מה כדאי לי ואני צריכה לעשות.
היא פשוט התעניינות.
זה הכול...
 

יוליאוגוסט

משתמש רשום
עריכה והפקת סרטים
ברורר שפרסומת מענינת עם עלילה.
את הצופה הממוצע סרטון תדמית משעמם מהר מאד.
כל זה רק לגבי "המענין לראות".
בקשר ליעילות עסקית והעלאת מכירות לא תמיד סרטון עלילתי מתאים.
 

zip's

משתמש צעיר
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני חושבת שסרטון פרסומת שיש בו עלילה יוצר הרבה יותר ענין אצל הצופה יענין אותו אח"כ לפגוש במוצר
 

miri photog

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
לא כ"כ הבנתי אותך.
מעצבן עלילה או לא?
כי פרסומת חייב להיות באיזשהוא שלב...
לזה זה נועד.
ו-- תודה למגיבות...
כוונתי הייתה כי תמיד אנשים נמשכים לעלילות וסיפורים מאשר לפרסומות, לכן שלבי.
 

הדודה מלכי

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
תלוי למי את שולחת/מראה את הסרון ובאיזו פלטפורמה.
אם זה משהו שאמור להיות בהקדמה לסרט או משהו בסגנון - עלילה,
אבל אם זה משהו למי שמתעניין / עושה סיור / לומד על המותג או על התחום - סרטון תדמית.
אותי אישית בד"כ מסקרן הרבה יותר סרטון עלילה, אבל כמו שכתבו למשל על שוקולד עילית - כשאת מכירה את המותג מעניין אותך איך הוא נוצר ומה התהליך שלו.
בהצלחה!
 

Rotem100

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
אני חושבת שמענין יותר עלילה. רק חשוב לא לפספס את הפואנטה לפעמים נשארים עם טעם העלילה בפה במקום עם טעם הפרסומת. ואז זה גרוע. אולי כדאי להגדיר מראש שזו פרסומת עם התחלה של עלילונת כזו..:) אחת כאן מהפורום העלתה פה פרסומת מאוד מוצלחת לדעתי לאחד שהציץ לכולם בטלפונים וראה שהם לוקחים הלוואות בקלות לדעתי זאת היתה דוגמא לעלילה בפרסומת חזקה ביותר. [אני אחפש את הקישור]
 

miri photog

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
תודה לכולן.
אתן ממש חמודות וכיף לראות תגובות שלכם!
אבל שוב- אני לא שואלת בשביל לדעת מה לעשות,
ואני לא מתלבטת או מתייעצת.
פשוט מעניין אותי רק לדעת מה מעניין אתכם יותר..
מה שאני עושה ללקוח לא קשור בכלל למה שתענו לי.
אבל עדיין חשוב לי לשמוע.
אני רואה בסה"כ שכולם נוטים לאהוב את העלילה..
כמוני;)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  21  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה