שאלה בUX, תורת המשחקים, שני מסכים

5127109

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
עיצוב גרפי
נתחיל בשאלת UX. - יש לזה השלכות גדולות בעולם הUI. כדי ליצור שיח יותר מעינן ומובן אני שואל את זה כמו חידה.
נניח שאתה בעל גמח והכספת המרכזית נמצאת בבית.
חברת הביטוח דורשת שבמקום יהיו עוד 2 כספות דמה - כלומר כספות ריקות ששם לא יהיה הכסף. יש כספות בשלושה גדלים, קטן , בינוני וגדול. ואפשר להזמין מה שרוצים רק שבסופו של דבר יהיה כספת של הכסף ועוד שתים. אפשר להזמין הכל גדול או הכל קטן וכו'. מבחינת חברת הביטוח, לא משנה העיקר שיש 3 כספות ואתה מכוסה. השאלה היא:
בהתחשב שיש לך את כל הכלים שיש בבית (נניח סלוטפ, או מרקר, מדפים, ארונות וכו'), איך הייתם מעצבים את זה ככה שהגנב שיבוא לגנוב ויתחיל לעבוד על כספת, יעבוד על הכספת הלא נכונה וככה כבר תופעל האזעקה וכו'.
אפשר לשים אחת גדולה ושם הכסף לידה 2 קטנות. אחד בארון אחד על מדף וכו'. זה העיקרון.

כמו כן, ראינו לקוחות שלנו שעובדים תמיד עם המוצרים שלנו בשני מסכים. האם יש השלכות לזה בעולם הUXUI שיש איזה משהו שמתאי דווקא לעבודה עם כזה דבר?
 

מיליארד

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
אם חושבים יו-איקסית-
נמקם את הכסף בכספת קטנה בתוך כספת גדולה :) הכספת השלישית - תהיה בינונית ליד הכספת הגדולה
 

EPaP

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
סורי על ההקפצה.
אם חושבים יו-איקסית-
נמקם את הכסף בכספת קטנה בתוך כספת גדולה :) הכספת השלישית - תהיה בינונית ליד הכספת הגדולה
הדרישה היא 2 כספות דמה.
ברגע שמכניסים כספת בתוך כספת זה אומנם מחזק את ההגנה וקשה יותר לפרוץ, אבל זה לא נחשב ככספת דמה.
חברת הביטוח דורשת שבמקום יהיו עוד 2 כספות דמה - כלומר כספות ריקות ששם לא יהיה הכסף.
הייתי קונה 3 כספות באותו הגודל,
ממקמת אותן אחת אחרי השניה בגומחא בגודל מדוייק (כך שאי אפשר לגשת לכספת הבאה אם לא מוציאים את הקודמת) ואת הכסף שמה בכספת האחרונה.
הגנב מתחיל לפתוח את הכספת הראשונה, ריקה. מנתק אותה מהקיר, עובר לזו שנגלית לו אחריה, ריקה. עובר לאחרונה שם הכסף.

מבחינת תורת המשחקים (1) - הייתי עושה משהו אחר, קצת יותר מסובך:
ג"כ אחת אחרי השניה בגומחא (אני חושבת שזה פתרון שגורם להתעכב)
כספת מספר 1 - גדולה, עם מפתח לכספת מס' 3 וכיתוב 3
כספת מס' 2 - קטנה, שם נמצא הכסף.
כספת מס' 3 - גדולה, עם מפתח לכספת מס' 1 וכיתוב 2

מה שכתבתי מבחינת תורת המשחקים הוא שלב התחלתי שאפשר לשכלל להרבה הרבה רמות מעל...

כמו כן, ראינו לקוחות שלנו שעובדים תמיד עם המוצרים שלנו בשני מסכים. האם יש השלכות לזה בעולם הUXUI שיש איזה משהו שמתאי דווקא לעבודה עם כזה דבר?
מסקרן אותי אם לזה מצאתם תשובה ^
 

5127109

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
עיצוב גרפי
גם גומחא וכו׳ זה לא בדיוק השאלה, זה מבחינת ui בעקרון לא ממש מבחינת איך להסתיר את הכסף.
אין לזה תשובה אלא כמה וכמה הצעות ואין הזה נכון או לא נכון.....
בנתיים, אני שומר בבנק...
 

EPaP

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי

5127109

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
עיצוב גרפי
הקטע של הui הוא נגזרת מזה שמה שהגנב יעשה או לא יעשה לאור החיוי הויזאלי שהוא רואה.
האם לגדלים יש השפעה על מה שהוא לוחץ או ״הולך על זה״.
אם זה ככה אני יכול לכוון את הלקוח לאיזה כפתור שאני רוצה שהוא ילחץ למשל התחל קניה או משהו כזה.
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה