אכן בתחום כל כך רגיש. פרסום ללא אסטרטגיה חדה ומדויקת לא שווה כלוםאולי בדרך כלל זה כך, איני יודע, אך במקרה הזה, היה עד היום משהו שהפרסומות יחסית כמעט לא הביאו לקוחות, לא בשלב מוקדם ולא בשלב מאוחר, כלומר גם לא אנשים שראו את המודעות ולאחר מכן קבלו המלצה, אלא רק אנשים שקבלו המלצות.
אפשר לומר לקוחות שהגיעו עד היום, במשך כמה שנים של עבודה, היו בד"כ ורובם המוחלט, רק אנשים שקבלו המלצות מגופים רלוונטיים מוסמכים או מוכרים, למרות שנעשו נסיונות שונים לפרסם.
אולי היו טעויות בדרכי הפרסום, אולי באמת יש עודף פרסומות בתחום הזה, אולי היתה כאן טעות אחרת.