קופירייטינג שאלה בנושא עלות

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
ואני שואל למה לפרסם בכלל???
משלל הנחות היסוד הבנתי שאתה המקצוען;)
אינני מקצוען ולא למדתי את הנושא.
אבל הנתונים שראיתי מליווי העסק במשך כמה שנים עזרו לי להבין קצת את השיווק בתחום הספציפי הזה.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
כתיבת הרעיון. והארטר. ללא עיצוב גרפי

בין 250-400 ₪
למודעה סטנדרטי..

ת'אמת שגם זה קשה לענות. כי זה תלוי בהרבה דברים מוצר. עסק. קהל יעד. מתחרים. וכו' כמה שזה דרוש ההשקעה והמוח..

וכמה לקחת לשיפוץ מודעה קייימת?או שם עסק וסלוגן?
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שיפוץ זה בערך כמו מודעה נוספת באותו סדרה בלי שינוי בלנק.. 100-150 שח לא כולל גרפיק

שם וסלוגן זה משהו אחר
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
שיפוץ זה בערך כמו מודעה נוספת באותו סדרה בלי שינוי בלנק.. 100-150 שח לא כולל גרפיק

שם וסלוגן זה משהו אחר
אתם ממש עוזרים!
(לקחתם בחשבון שאני מתחילה?)

ואשמח לדעת כמה לקחת על שיפוץ והחלפת שם או סלוגן.
 
נערך לאחרונה ב:

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אפשר להיות מתחילים 10 שנים..
וזה בסדר.. רק צריך לדעת להעריך לעצמינו את העבודה וככה נוכל להרויח ולבקש בהתאם..

אגב. יש כאלו שעובדים לפי שעות
לדוגמא 500 שח לשעה וזה כולל הכלל מודעה כולל גרפי.. ואז מתי שהוא רוצה משהו מקזזים דקות
ואז לא משנה תמחור של שינוי או מודעה חדשה לגמרי. הכל בהתאם

נראה לי גם המנהלת @לאה בלוי

בהצלחה
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אתם ממש עוזרים!
(לקחתם בחשבון שאני מתחילה?)

ואשמח לדעת כמה לקחת על שיפוץ והחלפת שם או סלוגן.
שם וסלוגן? זה משהו חדש לגמרי. לרענן את העסק. שילווה אותו לעתיד..
700-800 שח לפחות (ואפילו יותר ;))

עדיף שתסגרי מול גרפיקאי לבד שתוכלי ללוות אותו מה לעשות ואיך.. ואז להגיש לוגו מוכן..
ואז תבקשי בהתאם כולל גרפיקה
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
שם וסלוגן? זה משהו חדש לגמרי. לרענן את העסק. שילווה אותו לעתיד..
700-800 שח לפחות (ואפילו יותר ;))

עדיף שתסגרי מול גרפיקאי לבד שתוכלי ללוות אותו מה לעשות ואיך.. ואז להגיש לוגו מוכן..
ואז תבקשי בהתאם כולל גרפיקה

זה לא מידי הרבה?
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה לא מידי הרבה?
תלוי גם אם זה לגן פרטי או לחנות חדשה? מה המוצר? עסק גדול?

ואולי המומחים כאן ידעו לענות יותר.
לי אישית לא יצא לעשות רק שם וסלוגן.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הכל (גם המודעות) לעסקים קטנים, ממש קטנים.
על השם וסלוגן מינימום 700-800 ₪

כמובן להגיש בהתאם 3-4 שמות סקיצות כולל סלוגנים.
+ הסברה קצרה על כל אחד..

שיעשה התרשמות..
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אגב. יש כאלו שעובדים לפי שעות
לדוגמא 500 שח לשעה וזה כולל הכלל מודעה כולל גרפי.. ואז מתי שהוא רוצה משהו מקזזים דקות
ואז לא משנה תמחור של שינוי או מודעה חדשה לגמרי. הכל בהתאם

נראה לי גם המנהלת @לאה בלוי

אני באמת עובדת במסלול של שעות ייעוץ, במקרים רבים מאוד. זה משתלם יותר לשני הצדדים כשמדובר בשעות בודדות.

אבל שלא ישלה מישהו את עצמו שאפשר בשעה לבצע גם פגישת ייעוץ וגם להכין מודעה, ועוד גם גרפיקה... (שזה שירות שאני לא נותנת בכלל, רק בפרוייקטים מתומחרים עם מעצב/ת על).

זה אומר שמחיר המינימום לכתיבת מודעה הוא יותר משעה, ולפעמים מוערך בחמש שעות לפחות - תלוי בצרכים.

במקרים בהם יש הרבה מאוד שעות על פרויקט אחד, או ליווי חודשי, המחיר בכל מקרה עובר להיות גלובלי. אחרת לשנינו ירד הראש - לי מספירת זמן ולו מספירת הכסף.
 

זה זה - רותי לוי

משתמש פעיל
פרסום וקופי
נראה לי שהמחיר המינימאלי לניסוח מודעה, ולא משנה הגודל הוא מתחיל ב400 ש"ח
וזה ממש זול, כי זה דורש אסטרטגיה, קהל יעד דיוק והברקה

מה זה תיקונים? שלך או של מישהו אחר?

אם זה שינויים של כותרות כל שבוע אז זה תמחור של חבילה
 

זה זה - רותי לוי

משתמש פעיל
פרסום וקופי
תיקונים זו עבודה קשה, כי כבר יש ערוץ חשיבה מסוים , תיקון מודעה או כותרת- תתחילי מ300 ש"ח

שם וסלוגן
סלוגן לקופיריטר מתחיל- 800 ש"ח תיקון סלוגן , אין לזה מחירון , אם זה חדש זה מחיר מלא, אם שיפוץ של קיים אולי חצי מחיר,
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מדובר בפרסומת עבור מטרת טיפול רגשי, שאמורה לעלות מחיר קופירייטינג, גרפיקה, ופרסום בעיתון העירוני.
ולכן גם אם מדובר בעסק מבוסס, לא שווה לשלם פרסום שיעלה 1300 שזה כולל 1000 על המודעה ועוד 300 של העיתון - אם יגיע רק לקוח אחד, שרק לאחר חודש/ חודשיים עבודה אתו, יצליחו לכסות בשכר של העבודה את הוצאות הפרסום.
מדובר בהרבה מאוד עבודה מאמצת, שלא מצדיקה לכסות רק עלות מודעה במשך כמה שבועות של עבודה.
אבל אם לדוגמה יעלה 200+300 ומקווים שמטופל אחד יגיע מזה, זה כבר יותר נשמע, כי לאחר טיפולים ההתחלתיים כבר מכסים את עלות המודעה.
או לחילופין גם אם זה יעלה 1300 ש"ח אבל אם בטוח שיגיעו שלושה או ארבעה מטופלים מזה, זה גם טוב, כי ככה זה מכסה כבר בהתחלה על עלות הפרסום.
אבל זה פחות נשמע מציאותי שהמודעה תוכל להבטיח להביא שלושה או ארבעה מטופלים.
לדעתי בתחום הזה מודעה לא תביא גם לא לקוח אחד. בגלל שזה תחום שאנשים מחפשים אדם שהם מרגישים שהם סומכים עליו לעומת זאת חבילת מיתוג ופרסום עם אסטרטגיה טובה תביא לך בע''ה המון לקוחות (כמובן בתנאי שאתה באמת מומחה)
בהצלחה!
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני שומע, אבל אני מבין שמדובר על ציבור מסויים של מומחים שאכן יכולים לשער, אבל כיצד ניתן לדעת על כל איש מקצוע אם הוא ספציפית יכול לדעת?
כמו שהלקוחות שלך מבררים עליך תברר אתה על אנשי מקצוע
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה