אני מעצבת, ובונה לעצמי אתר חדש.
העבודות שאני רוצה להציג יהיו מחולקות בגדול לפי קטגוריות עיקריות (מיתוג, אינטרנט ודפוס), וחלוקה נוספת לפי הלקוחות.
עכשיו הסתבכתי עם עצמי בשאלות לגבי זרימת המידע בין הדפים-
יש לי דף קטגוריית מיתוג (לדוגמא), ובה הרבה דוגמאות.
ההגיון אומר- בלחיצה על הדוגמית, נפתחת העבודה בהגדלה, ויש אפשרות דפדוף בין העבודות בקטגוריה.
אני תכננתי בהתחלה, שבלחיצה על דוגמית ייפתח דף נפרד שמוקדש כולו לאותו לקוח, אבל זה יוצר לי בעיה:
1- כדי להמשיך לראות עבודות בקטגוריית מיתוג, צריך לחזור לשם דרך התפריט. זה כאילו לצאת מהקטגוריה ולהכנס חזרה. נראה לי סיבוב מיותר.
בנוסף, במצב כזה הגולש בעצם עובר לקטגוריות אחרות, כי בדף הלקוח יש גם אתר, ופליירים ועוד, כשהוא בסך הכל רצה לעבור על הלוגואים...
2- נניח שהגולש לוחץ על לוגו שמופיע בקטגוריית מיתוג ועובר לדף הלקוח- כמובן שהלוגו מופיע ראשון. אבל אם הדוגמית נמצאת בדף "ווב"- בלחיצה הגולש יגיע לדף הלקוח, ושוב הלוגו יהיה העבודה הראשונה שתוצג. זה עלול לבלבל את הגולש (אפשר כמובן ליצור קישור עם עוגן, אבל זה נראה לי סתם מתוסבך).
3- יש לקוחות שעשיתי עבורם רק עבודה אחת, כך שלמעשה אין להם "דף לקוח", ואם הלחיצה תעביר את הגולש לדף שיש בו רק עבודה אחת, זה ייראה מגוחך.
בקיצור, מה שחשבתי לעשות, אבל אני לא יודעת אם זה הגיוני-
בלחיצה על הדוגמית, נפתחת העבודה בהגדלה, ויש אפשרות דפדוף בין העבודות בקטגוריה.
בתוך העבודה בהגדלה יש אפשרות לעבור לדף הלקוח.
בנוסף, בכל דף קטגוריה יופיע תפריט ימני ובו רשימת לקוחות, למקרה שהגולש ירצה לדפדף לפי לקוחות.
ואז אני חוזרת לבעיה הקודמת:
שוב, אם ללקוח יש רק עבודה אחת, חבל לי ליצור לו דף לקוח (ואז- איך הוא יופיע ברשימת הלקוחות מימין, ובדף הלקוחות הכללי?).
הסתבכתי לגמרי.
למישהו אולי יש רעיון איך לפתור את זה?
העבודות שאני רוצה להציג יהיו מחולקות בגדול לפי קטגוריות עיקריות (מיתוג, אינטרנט ודפוס), וחלוקה נוספת לפי הלקוחות.
עכשיו הסתבכתי עם עצמי בשאלות לגבי זרימת המידע בין הדפים-
יש לי דף קטגוריית מיתוג (לדוגמא), ובה הרבה דוגמאות.
ההגיון אומר- בלחיצה על הדוגמית, נפתחת העבודה בהגדלה, ויש אפשרות דפדוף בין העבודות בקטגוריה.
אני תכננתי בהתחלה, שבלחיצה על דוגמית ייפתח דף נפרד שמוקדש כולו לאותו לקוח, אבל זה יוצר לי בעיה:
1- כדי להמשיך לראות עבודות בקטגוריית מיתוג, צריך לחזור לשם דרך התפריט. זה כאילו לצאת מהקטגוריה ולהכנס חזרה. נראה לי סיבוב מיותר.
בנוסף, במצב כזה הגולש בעצם עובר לקטגוריות אחרות, כי בדף הלקוח יש גם אתר, ופליירים ועוד, כשהוא בסך הכל רצה לעבור על הלוגואים...
2- נניח שהגולש לוחץ על לוגו שמופיע בקטגוריית מיתוג ועובר לדף הלקוח- כמובן שהלוגו מופיע ראשון. אבל אם הדוגמית נמצאת בדף "ווב"- בלחיצה הגולש יגיע לדף הלקוח, ושוב הלוגו יהיה העבודה הראשונה שתוצג. זה עלול לבלבל את הגולש (אפשר כמובן ליצור קישור עם עוגן, אבל זה נראה לי סתם מתוסבך).
3- יש לקוחות שעשיתי עבורם רק עבודה אחת, כך שלמעשה אין להם "דף לקוח", ואם הלחיצה תעביר את הגולש לדף שיש בו רק עבודה אחת, זה ייראה מגוחך.
בקיצור, מה שחשבתי לעשות, אבל אני לא יודעת אם זה הגיוני-
בלחיצה על הדוגמית, נפתחת העבודה בהגדלה, ויש אפשרות דפדוף בין העבודות בקטגוריה.
בתוך העבודה בהגדלה יש אפשרות לעבור לדף הלקוח.
בנוסף, בכל דף קטגוריה יופיע תפריט ימני ובו רשימת לקוחות, למקרה שהגולש ירצה לדפדף לפי לקוחות.
ואז אני חוזרת לבעיה הקודמת:
שוב, אם ללקוח יש רק עבודה אחת, חבל לי ליצור לו דף לקוח (ואז- איך הוא יופיע ברשימת הלקוחות מימין, ובדף הלקוחות הכללי?).
הסתבכתי לגמרי.
למישהו אולי יש רעיון איך לפתור את זה?