רשת תפוסה...שגיאת התחברות..נמאס

הפוך

משתמש צעיר
דיברתי עכשיו עם משרד התקשורת (035198231) והם אמרו שזה בהחלט בסמכותם לדרוש שיהיה עוד אנטנה (מודיעין עילית) והם ביקשו לשלוח מייל מפורט עם הבעיות לכתובת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
אולי אם נציף אותם במיילים זה יעזור. בבקשה מי שנתקל בבעיות שישלח מיילים
 

אך

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מנויה בפרטנר, גרה בב"ב וגם פה יש מאתמול קשיי קליטה איומים באזורים שונים בעיר. זה לא שייך לדגם הטלפון כי אנחנו עם 2 דגמים שונים של טלפונים ולכולנו יש בעיות. לשכנה בבנין ליד יש את אותה בעיה וניסיתי להתקשר למישהי בצפון וגם הטלפון שלה לא זמין. גם בחוץ, גם בבית, גם ברחובות שונים בעיר. הכל ניסינו. הבעיה קיימת מאתמול בערב, האם יש עוד מי שנתקל בזה?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
דור 4 עדיין לא רלוונטי לשיחות הטלפון, היות והוא לא תומך בארץ בשיחות אלא רק בגלישה.
וכפי שציינתי גם מכשיר דור 3 כגון C2 צריך להיות מוגדר על מצב דור 3 (UMTS בלבד) ולא על אוטומטי או על דור 2 (GSM), כדי להנות מאיכות הרשת של דור 3.
יצויין כי מצב דור 3 מנצל יותר סוללה.
 

יראת

משתמש מקצוען
גם אני בפרטנר וחווה רשתות לא זמינות וכד'.. חושבת לעבור לרמי לוי. משהו התנסה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה