מידע שימושי רשימת הניספים ז"ל במגיפה מהציבור החרדי - והחי יתן אל לבו!

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי

דודסטו

משתמש סופר מקצוען

היונה לבנה

משתמש מקצוען
לטובת החסומים:
גבאי בית הכנסת המיתולוגי נפטר מקורונה
הלילה נלקח לבית עולמו הר"ר משה השל ז"ל מי ששימש במשך עשרות שנים כגבאי בית הכנסת 'הראשונים' בעיר בני ברק | האיר פנים לכל אדם ודאג לרומם את בית מקדש מעט בכל ליבו ומאודו | חבל על דאבדין
ברוך דיין האמת23.10.2020 | 12:09

a9bca9be8e1c0fef95be.jpg


הר"ר משה השל ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת. הר"ר משה השל ז"ל גבאי בית כנסת הראשונים בבני ברק, מי שהיה גבאי מסור ועסק בצורכי ציבור באמונה נפטר לאחר שחלה בנגיף הקורונה.

ר' משה השל בן 83 היה גבאי מסור ונאמן בבית הכנסת הראשונים ברחוב רבי עקיבא 17, במשך שנים רבות הוא היה ממשכימי קום ודאג לכל צרכי בית הכנסת לשם שמים, החל מתקופת מגיפת הקורונה הוא לא הגיע לבית הכנסת והיה לו על כך ייסורי נפש גדולים. בחודשים האחרונים יצא מביתו והיה מקפיד מאוד על הכללים חבש מסיכה והתפלל רק במנייני חצרות.

זה עדיין לא מנע ממנו לארגן את בית הכנסת הראשונים שכל כך אהב לימים הנוראים ולסדר את המקומות. הגבאי המסור גם ניהל גמ"ח כספים, וכל אדם התקבל אצלו במאור פנים, הוא היה מחלק לילדים ממתקים כדי לעודד אותם להגיע לבית הכנסת.

הוא היה מאד מאד זהיר לגבי כל שקל של הבית הכנסת, ודאג לכל פרוטה שלא תאבד, הוא היה עוסק בצרכי ציבור באמונה לאורך שנים רבות. הוא השאיר אחריו בן ובת, ומספר נכדים.

הלוויתו תצא בשעה 12:45 משער "אוהב ציון" בבית העלמין סגולה פתח תקווה.

ת.נ.צ.ב.ה.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אחרי שלושה שבועות עם למעלה מ-50 נפטרים,
ביממה האחרונה ב"ה לא נפטר בבני ברק אף אחד מקורונה.
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
אחרי שלושה שבועות עם למעלה מ-50 נפטרים,
ביממה האחרונה ב"ה לא נפטר בבני ברק אף אחד מקורונה.
בד"ה הגאון רבי דוב זקס מראשי ישיבת סלבודקה לצעירים אושפז במצב קשה מאד לאחר שהחלים מהקורונה.
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
ב.ד.ה. בכניסת השבת נפטר בביה״ח ׳מעייני הישועה׳ מקורונה ר׳ שלמה הירש גנץ ז״ל. מחשובי חסידי ויז׳ניץ. אלי ביתאן: מדובר באסון רביעי של קורונה במשפחה. המנוח הוא דודם של האחים משה יוסף ויחיאל אוברלנדר ושל דוד אוברלנדר - שהלכו לעולמם מקורונה בחודשים האחרונים
 

היונה לבנה

משתמש מקצוען
ב.ד.ה. בשבת נפטר מקורונה ר׳ ברוך רובין ז״ל. בעלי חנות קרוקס ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. בן 70.

איש החסד ר' ברוך רובין ז"ל שהיה קשור לחצר חסידות ספינקא וניהל רשת חנויות בבני ברק נפטר בשבת מנגיף הקורונה והוא בן 70 בלבד |מסע הלוויה יתקיים במהלך הערב | ברוך דיין האמת
95faae48f376de338e51.jpg

ר' ברוך רובין ז"ל צילום: באדיבות המצלם
ברוך דיין האמת: בשבת קודש נפטר לבית עולמו בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב ר' ברוך רובין ז"ל מנתניה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ל"ע והוא בן 70 בפטירתו.
רבים נשאו תפילה לרפואתו של ברוך בן בלומה שאושפז במצב קשה, הרופאים נלחמו על חייו אך למגינת לב בני משפחתו ומכריו הרבים הוא נפטר לבית עולמו.
ר' ברוך רובין ז"ל היה קשור לחסידות ספינקא, היה איש עסקים מצליח שהקים את רשת חנויות 'אדון' להלבשה ואת חנות 'קרוקס' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.
לצד היותו איש עסקים קבע עיתים לתורה סיים את הש"ס ונודע כאיש חסד גדול מאוד שנתן בסתר צדקות ועשה חסידים בגופו וממונו.
מכריו מספרים על יהודי מיוחד שמעולם לא כעס ולא התרעם על אף אחד.
הותיר אחריו את רעייתו שתחי', בנים ובנות, אחד מחתניו הקלידן ארל'ה נחשוני.
על מסע הלוויה הלילה מוצאי שבת קודש פרשת נח נמשיך ונעדכן.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
 
נערך לאחרונה ב:

היונה לבנה

משתמש מקצוען
זכה לקדש שם שמים: ר' יהודה ברקן ז"ל נפטר מקורונה
השחקן שזכה לחזור בתשובה לפני עשרות שנים, ר' יהודה ברקן ז"ל נפטר בשבת בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שנדבק בנגיף קורונה
1603558420448.png

לאחר שחלה בנגיף הקורונה, נפטר בשבת השחקן והיוצר ר' יהודה ברקן ז"ל, הוא פונה להדסה עין כרם לפני כארבעה שבועות, לאחר שחלה בקורונה וחלה הדרדרות במצבו.
עם הגעתו הוא טופל ביחידה לטיפול נמרץ עקב הדרדרות נשימתית ולאחר מספר ימים הונשם והורדם. משפחתו הספיקה להגיע ולהיפרד ממנו והודתה בחום לצוות הרפואי שטיפל בו בשבועות האחרונים.
ברקן קידש שם שמים לפני עשרות שנים כשעזב את דרכו החילונית וחזר בתשובה, מסר אלפי הרצאות בסמינרים לחזרה בתשובה והכל ללא כל תמורה לשם שמים
לאחר חזרתו בתשובה עבר בארקן ליצירה ומשחק סרטים חרדיים: שיחק בסרט "גבורה של ילד" שביים משה חורי בהפקת "חלום הפקות איכות". שיחק בסרט "כל יהודי זהב" בהפקת "ניצוצות של קדושה". הופיע בסרט, ובמסע הופעות "מאבא גנוב לאבא שבשמיים" בו הוא מספר את סיפור חזרתו בתשובה. לפני חמש שנים שיחק בסרט "סיפורי מעשיות של רבי נחמן" שכתב וביים צבי פישמן.
במשך תקופה הגיש תוכנית שבועית לפרשת השבוע, "חכמים בלילה", העוסקת בשאלות למאזינים, ברדיו קול חי. משנת 2011 שידר את התוכנית ברדיו קול ברמה מדי יום שלישי בחצות. בשנת 2015 התוכנית ירדה מהאוויר.
 

טיגריס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
ב.ד.ה. בכניסת השבת נפטר בביה״ח ׳מעייני הישועה׳ מקורונה ר׳ שלמה הירש גנץ ז״ל. מחשובי חסידי ויז׳ניץ. אלי ביתאן: מדובר באסון רביעי של קורונה במשפחה. המנוח הוא דודם של האחים משה יוסף ויחיאל אוברלנדר ושל דוד אוברלנדר - שהלכו לעולמם מקורונה בחודשים האחרונים
שוב מוכיח שזה משהו גנטי. כמו שאמר רופא בהדסה עין כרם.
 

שירהפ

משתמש מקצוען
משגיח הכשרות המוכר נפטר מנגיף הקורונה
אבל בעיר טבריה עם היוודע פטירתו במהלך השבת של רבי שמעון איפרגן ז"ל, מהדמויות המוכרות בעיר, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני כחודש ומאז מצבו הידרדר (דיין האמת)

אבל בעיר טבריה עם היוודע פטירתו במהלך השבת של רבי שמעון איפרגן ז"ל, מהדמויות המוכרות בעיר, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

המנוח היה מוכר מאד בקרב תושבי העיר בשל עבודתו כמשגיח כשרות בענף המסעדנות בעיר, ומכריו מספרים כי ר' שמעון ז"ל היה תמיד מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, איש צנוע בדרכיו ובהליכותיו שעשה מעשי חסד רבים לטובת אנשים שהתקשו בחייהם בתחומים רבים.

בצעירותו זכה המנוח לשמש גם כנהגו ועוזרו האישי של רבה הראשי של העיר טבריה דאז, הגאון הרב דוד פרץ זצ"ל, תוך שהוא מסייע רבות לענייני הדת בעיר.

לפני כחודש נדבק המנוח בנגיף הקורונה, ולאחר שמצבו הרפואי הידרדר, הוא אושפז לפני כשבועיים בבית החולים פוריה בעיר, שם הוא הורדם והונשם, אך במהלך השבת השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני משפחתו ומכריו הרבים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה