מדיה רעיון מה לכתוב במייל פרסומי

concept

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
שיגרום לאנשים לעצור ולהיכנס ולא לדפדף הלאה או במקרה הגרוע יותר לסמן כספאם?
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
1.כותרת יפה ומושכת / מסקרנת.
2.לתת ידע רלוונטי אמיתי בגוף המייל.
3. לחלק מתנה
4. לשאול שאלות
5.לרגש.
6. לגרום להם להרגיש שהמייל נוגע בצורך חשוב שלהם.
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מצטרפת לרות גודלבלט - לגבי לרגש
וגם לא לחפור
פעם אחת ודי.
אספר מניסיוני שמוטי ויטמן (נראה לי זה השם) שלח למשרד אצלנו פעם מייל על כנס להיות נשר בגיוס כספים.
מדובר על עמותה שמגייסת כספים והייתה מחשבה להירשם לכנס.
אבל מרגע שזה הפך להצפת מיילים
ונו-
לא תאמין כמה נרשמו...
הצפה על הטלפונים...
ו - עוד לא נרשמת??
וכו'

זה הפך את הבן אדם לנמאס.
ואת העסק והכנס לאחד שלא יסתכלו עליו.
כי אם הוא כ"כ זקוק לי למה שאני אהיה זקוקה לו?

אולי אחרי חצי שנה אפשר לשלוח עוד.
 

אסתי H

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
לא מפרסמת כלום...
אבל ליעל פיינגולד יש קורס חדש של מקלדת הכסף, ממש ממש מוצלח.
היום היה ערב השקה
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
לא מפרסמת כלום...
אבל ליעל פיינגולד יש קורס חדש של מקלדת הכסף, ממש ממש מוצלח.
היום היה ערב השקה
היא גם דוגמא בעצמה. גם במיילים שהיא שולחת, גם בוובינרים.
מצטרפת.
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מן הסתם את מקבלת פרסומים וניוזלטרים שונים במייל. נסי לעקוב לאיזה את נכנסת ואת מה את מוחקת במיידי.
אני מנוי לכמה ניוזלטרים, פחות בשביל התוכן, יותר כי אני לומד מהשיטות שלהם..
 

בונבוניירה פיקנטית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בתור אחת שמתעסקת בנושא-
דיבור אל הרגש בטעם ובמינון נכון - הוא הכרחי.
אבל אם את רוצה שיקראו ולא ידפדפו הלאה -
אז תנסי לחדש, לומר משהו מקורי, שעוד לא אמרו לפניך. לעצב ויזואלית אחרת את הטקסט, לסקרן עם חידוש שעוד לא היה.
מניסיון - זה אפשרי!
ועוד המלצה, לקלוע ללקוחות. כלומר - להתאים את הטקסט לקהל היעד. לדבר אל מה שמדבר אליו ואקטואלי. לגעת בזהירות ברצונות הכמוסים של קהל היעד ולהגשים אותם (אם כמובן זה מתאים...)
הרבה הצלחה.
 

nms

משתמש רשום
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
השאלה מאד משתנה,
אם אנשים נרשמו לתפוצה זו
או שזה תפוצה מאולתרת וכדומה...
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
לקט אקראי מהדואר הנכנס..

פייר, אנחנו מתרגשים! הניסוי שעשינו הצליח (יותר מדי)!

רגע לפני שחוזרים: איך נגרום לבוס שלנו להעריך אותנו יותר מעכשיו? [מכיל גם פרסומת]

כשאמא רוצה לזרוק את התינוק מהחלון

טיפ ממש ממש 100מם!!!1!
 

nms

משתמש רשום
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
מה דעתכם על 2 מיילים שראיתי לאחרונה, לא קשור ולא בא לפרסם כאן משהו
אבל נהניתי משתי הקצוות בניסוחים.
אשמח לקבל חוות דעת מקצועית על הכל

חוזרים לשגרה? חוששים מפני העתיד הבלתי נראה? משתתפים בכתיבת ספר התורה של כל עם ישראל להצלה מהנגיף הנורא ל"ע
תיבת דואר נכנסx

AIbEiAIAAABDCOaQgc6Cgcq2HSILdmNhcmRfcGhvdG8qKGFlMjU3MzY5NmQ5OTgyM2JmMThiMzhjMjc3MmFlZjA4Y2VhMmJiNTEwARRaAk2_YjaY_RLOpZYsz-_Orz3P

בשורה מיוחדת - מאורות הרש"ש דרך smail1008.com‏
יום א׳, 3 במאי, 11:58 ‎(לפני 3 ימים)‎
אני

תפריט נגישות


בס"ד


כולנו חוששים מפני הבלתי נודע?

לא יודעים מה ילד יום?


מצד אחד מהפרסומים עולה כי חוזרים לשגרה, ומצד שני הנגיף הקטלני ממשיך להשתולל ולגבות נפשות רבות ויקרות ל"ע בכל פינה וזווית.


אז איך נעשה את ההשתדלות שלנו?
אנו חייבים לעשות כאן צעד דרסטי לשינוי המצב!



וכאן ההזדמנות שלנו לעצור את המגיפה והמשחית - עד ל"ג בעומר הבעל"ט!!!



צפו כעת בסרטון המדהים - והצטרפו למיזם שיחבר יחדיו רבבות יהודים >>

לחצו על התמונה המצורפת

תמונה


לחסומים ניתן להוריד את הסרטון בג'מבו מייל (קל מאד להורדה)
להורדה - לחצו כאן

תמונה
 

nms

משתמש רשום
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
הנה נוסח שני:
הבשורה!!!!
בס"ד


כולנו חוששים מפני הבלתי נודע?

לא יודעים מה ילד יום?


מצד אחד מהפרסומים עולה כי חוזרים לשגרה, ומצד שני הנגיף הקטלני ממשיך להשתולל ולגבות נפשות רבות ויקרות ל"ע בכל פינה וזווית.


אז איך נעשה את ההשתדלות שלנו?
אנו חייבים לעשות כאן צעד דרסטי לשינוי המצב!



וכאן ההזדמנות שלנו לעצור את המגיפה והמשחית - עד ל"ג בעומר הבעל"ט!!!

צפו כעת בסרטון המדהים!!!
והצטרפו למיזם שיחבר יחדיו רבבות יהודים >>
לצפיה לחצו על התמונה כאן

מוקד ההרשמה לכל הפרטים והעדכונים:
03-506-06-78 |
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


 

concept

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
תודה לכולם השקעתם!!
אני מתכוונת לכותרת של המייל, לנושא שמופיע עוד לפני שפותחים את המייל.
התוכן זה מודעה מעוצבת, אז הצורך זה קודם כל לגרום לאנשים בכלל להיכנס למייל הזה. מקווה שהובנתי
 

חגית קרמר

בניית אתרים ברמה בינלאומית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
לגבי הכותרת של המייל, אפשר להעזר בכתבה ממילצ'ימפ
לדעתי, הדבר העיקרי שגורם לאנשים להכנס למייל הוא רלוונטיות.
פניה לקהל הנכון + כותרת נכונה = פתיחת המייל
 

רחל סרולוביץ

כתיבה שיווקית וקופירייטינג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
באיחור, אבל תמיד רלוונטי:
כותרת מנוסחת בבהירות, לא מתוחכמת מידי ובלי מילים גבוהות מידי.
חושפת טפח ומסתירה טפחיים- כלומר, מסקרנת (כדי שהקורא יפתח) אך רומזת לתוכן ההודעה (כדי למקד אותו).
(וגם, מומלץ להימנע מקלישאות כמו: הזדמנות חד פעמית!, במיוחד בשבילך, מבצעי סוף עונה שלא יחזרו...)
דוגמאות טובות? בבקשה:
- ככה עושים היום קניות! (קרדיט: אימא אלופה)
- שוב יצאה לך פיתה במקום פחזניה? (קרדיט: מרים אלחדד)
- הכסף שנמצא על הרצפה (קרדיט: ימימה ביסמוט)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה