דרוש מידע רכבת קלה בבני ברק ברחוב עזרא?

גלינג

משתמש סופר מקצוען
האם יש למישהו מושג במה שונה המטרו מהרכבת הקלה
אז אם אפשר לעבור לשקף הבא – במטרו אנחנו קופצים מדרגה. אם נדבר על זה בגודל של הקו האדום, שלוקח משהו כמו 230,000 נוסעים ביום, המטרו לוקח כשני מיליון נוסעים ביום. זאת אומרת, שאנחנו מובילים פה לקפיצת מדרגה סופר-משמעותית, שכאשר הסעה של כמויות אדירות של נוסעים ולכן אנחנו מדברים - - - זה מאוד מאוד משמעותי.



עבודות המטרו - - - הרכבת הקלה היא רכבת שמושתתת על תחנות קצרות, במרחקים ממוצעים של חצי ק"מ ולכן גם פיתוח מהירות הנסיעה שלה היא יחסית נמוכה, מה גם שהיא עוברת באזורים אורבניים, שפוגשים תחבורה רגילה ולכן היא צריכה להתחשב ברמזורים או בהולכים על הדרך. המטרו כולו מתחת לאדמה. הוא עובר באזורים מאוד מאוד צפופים אבל הוא לא מפריע להם משום הוא עובר מתחתיהם. לכן, אנחנו מדברים כרגע על 145 ק"מ של סלילת תעלות תת-קרקעיות, ומרחקי התחנות יהיו בממוצע במרווחים של קילומטר.



הרכבת הקלה לוקחת כ-500 נוסעים, הרכבת הזאת יכולה לקחת כפול ויותר ותיסע מהר יותר. כאשר אנחנו מדברים על מערכת משתלבת עם המערכת שלה - - - ונותנת פתרונות שכבר לוקחים אותנו לאזור רחובות ודרומה, לוקחים אותנו למזרח, לאזור לוד ובית-שמש, לוקחים אותנו לצפון לאזור כפר-סבא, רעננה, ובעצם יוצרים תשתית מאוד מסודרת שבה אנחנו יודעים לאסוף בעת ובעונה אחת את כל מי שירצה לקבל שירותים ולהגיע ממקום למקום.
( << דובר_המשך >> יעקב - קובי בליטשטיין: << דובר_המשך >>)
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
שמועות אומרות לרחוב הרב לנדאו שסגורה ממילא לתנועת רכבים
הלואי, זה יביא תועלת ליותר תושבים מאשר בקצה רחוב עזרא.
מאידך, רק חסר לנו הפגנות וצמיגים בוערים בצומת הזו :( :mad: :( ...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה