דרוש מידע ריהוט לחדר הורים

-הודיה אזולאי-

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אנו רוצים לקנות חדר שינה מי שיכול להעשיר אותנו בעצות מועילות מחיר איכות רמה אמינות וכו' נישמח מאוד
גם טיפים קטנים יעזרו מאוד
אזור ירושליים בית שמש והסביבה
 

ואן גוך

משתמש פעיל
אנחנו קנינו ריהוט של ר.א. מאד מאד מרוצים גם מהאיכות והאמינות וגם מהאחריות של ההתקנה (נפל לנו איזה ציר והם שלחו את המתקין כעבור מס' ימים)
מבחינת מחיר אנחנו קנינו לאחר המלצות כאן בפורום אצל הניקית @חפציבה שמצהירה שעל כל הצעת מחיר מהחנות היא נותנת הצעה יותר זולה, ואנחנו מרוצים ממנה מאד. מהשרות ובעיקר מרמת האמינות הגבוהה. ממליצה בחום!!
בעקון היא עובדת עם קטלוג במייל אבל גם ניתן לקבוע אתה פגישה פרונטלית בביתה בעיקר כדי להתייעץ ולהתרשם מהצבעים. יש לה שם גם דוגמיות של מזרונים.
אפרופו מזרונים הנה טיפ קטן: לבדוק. לבדוק. לבדוק. לא להאמין להבטחות של מוכרים שזה המזרון הכי נוח. לכל אחד נוח משהו אחר.
בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה