רופא שיניים מומחה לילדים - בהסדר עם קופ"ח לאומית, מכירים?

תרצה

משתמש מקצוען
בן בחמש שלי התעורר בלילה מכאבי שיניים...
זה ילד שלא מאפשר לגזוז את שערותיו עם מכונת תספורת בגלל תחושת הדיגדוג, ואני לא מצליחה לדמיין אותו יושב רגע אחד בכסא של רופא השיניים.

האם אתם מכירים רופא שיניים מומחה לילדים שעובד בהסדר עם קופ"ח לאומית , באזור ירושלים-ביתר?

בתודה מראש!
 

לו יצוייר

משתמש סופר מקצוען
יש במרפאת 'מגן אברהם', רופא נהדר, קוראים לו 'גבי'.
הוא מומחה לטיפול בסרבנים וכיו"ב.
אבל אין לו תורים במיידי.
 

לו יצוייר

משתמש סופר מקצוען
זה המספר של המרפאה:
5372362
אני לא זוכרת את שם המשפחה שלו. קוראים לו גַּבִּי, ויודעים מייד למי את מתכוונת.
אבל:
1. הוא עובד רק בימי שני.
2. הם יענו לך בטוח שהתור הקרוב אליו הוא בעוד חצי שנה, צריך לנסות להתקשר בימי ראשון, שאז יש לפעמים ביטולים, או לשאול אותם מה עוד יש להם להציע.
יש להם רופא נוסף בשם 'ברוך', הוא גם מצויין, עם רוב הילדים הוא מסתדר נהדר, הבת שלי היתה סרבנית ברמה לא סטנדרטית, רק איתה הוא לא הסתדר, באשמתה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה