קריאה לmc עם משתנה

רבקה200

משתמש רשום
שלום וברכה
יש לי מוביקליפ, לצורך העניין נקרא לו balls, ובתוכו יש הרבה מוביקליפים עם אותו שם (instence name) רק עם מספור עולה. לדוג': ball1, ball2 וכו'. בתוך כל מוביקליפ ישנה אנימציה, עם stop בהתחלה.
המוביקליפ הזה (ball) נמצא על ה-keyFrame השני בבמה.
ב keyFrame הראשון יש לי כמה כפתורים, ויש לי משתנה "cur". כשלוחצים על כל כפתור, נכנס ב "cer" ערך לפי הכפתור (הכפתור הראשון מכניס "1" ל cur, הכפתור השני "2" וכן הלאה.)
ב keyFrame השני אני רוצה שרק אחד מהמובקליפים יתנגן, לפי המשתנה. לדוג': אם עכשיו ב cur יש לי ערך "3" - אני רוצה ש ball3 יעשה play();
הבעיה היא שאני לא מצליחה לעשות את זה
ניסיתי לכתוב
קוד:
_root.balls.ball[cur].play();
והוא כותב לי שגיאה
ניסיתי להגדיר משתנה חדש
קוד:
aaa="ball"+cur
trace(aaa);
_root.balls.aaa.play();
והפעם הוא לא כתב לי שגיאה, אך זה לא פעל.
אם מישהו יוכל לעזור ולכתוב איך אפשר לקרוא למובקליפים שונים עם משתנה.
תודה רבה
(אני כותבת ב AS2)
 

izhaknatan7

משתמש רשום
שאלה

כדי ללמוד:
אם הבנתי נכון יש לך ב"רות" 2 מובי קליפים כשבקיפריים השני יש לך סטופ.
מובי קליפ אחד בקיפריים בראשון עם f5 עד לשני ומובי קליפ שני בפריים השני.
ואת רוצה שבכפתורים שיש בקי פריי הראשון כשלוחצים על כפתור (ואז יכנס משנתה לcur(
אז יתנן אחד מהמוביקליפים ה"בנים" לballs. הבנתי נכון? אם לא אשמח להבין להעשיר ידע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  24  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה