תח"צ קנס בדנקל על נסיעה עם רב קו של משתמש אחר

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
נערך לאחרונה ב:

יהודי חשוב

משתמש פעיל
יש לך מקור לדברים ה"ברורים" שלך?
יש רק מקור הפוך מדבריו הברורים של הנ"ל
 

אבישלום

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
אם יש לי בבית רב קו של הילד, כעת לא מוצאים אותו, למה שלא יכול לקחת רב קו של ילד אחר ולהשתמש בו, מה רע בזה, על שניהם שילמתי תשלום, ומשניהם מתקזז לי הסכום.
ברכבת הבנתי שאי אפשר לעלות על רב קו של מישהו אחר.
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
זה מבורך מאוד שלא כל אחד יכול לנסוע ברב קו של מישהו אחר אם אתה רוצה תעשה רב קו משלך למה אתה צריך להשתמש ברב קו של מישהו אחר
לא הבנתי מה אתה רוצה.... אם אנחנו משפחה שנוסעים כולם 8 נפשות אני צריך עכשיו להסתובב עם 8 כרטיסים טעונים שכידוע אי אפשר להטעין פחות מ10 ש''ח (ברוך ה' פעם זה היה 30) ולשמור עליהם, במקום 2 רבקו אחד מבוגר ואחד נוער.
ומה יעשה בן אדם שיש לו רכב ובחיים לא נוסע באוטובוס קרה תקלה ברכב, היה צריך לנסוע למוסך להוציא את הרכב אז לכבוד האירוע ילך (כי הוא לא יכול לנסוע כעת) למשרדי על הקו יעמוד בתור ויוציא רב קו?
ומה יעשה מישהו שאיבד את הרב קו ויש לו נסיעה דחופה... לא יכול לבקש מהחבר רב קו?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
גוגל ענה לי:
הרב-קו ניתן להטענה ולשימוש מתמשך. הוא יכול להיות אישי, ולכלול את פרטי המשתמש, או אנונימי. רב קו אישי אינו ניתן להעברה בין משתמשים.
נכון כבר הובא הציטוט הזה מספר פעמים
אל נושא האשכול היה לגבי הקנס, ואי אפשר לתת קנס על זה כמו שהובא לעיל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה