רכבים קניתם/עומדים לפני קניית רכב יד 2 - כנסו...!!!

כל בו לרכב

משתמש פעיל
בתור אחד שמכיר רכבים ובעל ניסיון בתחום
לא משנה איזה רכב חשוב תמיד לדעת שהכל תלוי איך מתחזקים את הרכב כמו שצריך , זה אומר שמן מים טיפול 10,000 בזמן ולא להזניח ולהגיד טוב לפני הטסט אני יסדר הכל , זה הטעות של האנשים וחבל
 

כל בו לרכב

משתמש פעיל
שאלה:
קיא סול 2011
במצב מצויין
לאחר טסט וטיפול יד 2
25000 ש"ח
רכב מצויין ונוח מאד מי שאוהב להרגיש בגובה , חסכוני מאד , אמין , יציב על הכביש , אם מתחזקים טוב את האוטו בזמן
אין תקלות כלל
חסרונות: צריכת דלק ביקוש נמוך מאד מכירה בעשרות אחוזים מתחת למחירון
הוא רכב שלא הולך כל כך טוב בשוק לכן הוא מאד זול
 

אפאצ'י

משתמש פעיל
לא מבין בזה רק מכיר מישהו עם דייהטסו סיריון 2006 שסבל מבעיות בגיר (גיר קופץ ולא תמיד מעביר לרוורס)
ועוד בעיות
חשוב לבדוק כמה הרכב מתוחזק ולבדוק במוסך אמין את הבעיה הנ"ל
 

סנדי שטיינר

משתמש פעיל
שאלה שקצת סוטה מהנושא
כמה בערך יוצא העלות להחזקת רכב לכל סוגי הנהגים
כמובן באדם שנוסע מירושלים ב"ב יום יום. ופה ושם נסיעות לצפון
כולל ביטוח כולל דלק כולל טיפול עשרת אלפים טסט וכדו'
בקיצור כל ההוצאות שיש כל השנה ולחלק אותו ל12 חודשים
כמובן ברכב סגנון טיוטה קרולה יונדאי וכדו' רכבים קטנים וחסכוניים
תודה
 

מולטי תקשורת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
שאלה שקצת סוטה מהנושא
כמה בערך יוצא העלות להחזקת רכב לכל סוגי הנהגים
כמובן באדם שנוסע מירושלים ב"ב יום יום. ופה ושם נסיעות לצפון
כולל ביטוח כולל דלק כולל טיפול עשרת אלפים טסט וכדו'
בקיצור כל ההוצאות שיש כל השנה ולחלק אותו ל12 חודשים
כמובן ברכב סגנון טיוטה קרולה יונדאי וכדו' רכבים קטנים וחסכוניים
תודה
זה בערך כמו לשאול כמה עולה מחיה בבית עם שתי ילדים..
זה תלוי בעשרות משתנים
איזה רכב צריכת דלק
בלאי
גיל נהג מבוטח
ועוד ועוד
זה לא משהו שאפשר לענות בשלוף תבוא אם נתונים ספיציפים יהיה קל יותר לכוון
בהצלחה
 

למד מכל אדם

משתמש פעיל
במכרז רכבי מדינה / משטרה יש סיכון משמעותי?
לפי מה שאני רואה מצורף לכל רכב טופס בדיקה. אפשר לסמוך עליו?
 

פרשן

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
לא מוכר רכבים אבל מבין טוב ברכבים
בתור "מבין"
אשמח אם תוכל לבאר לי מה המעלות שיש לטויוטה סיינה / פורד אקספלורר / יונדאי פאליסייד
מול השברולט טראוורס (הדגמים החדשים).
כלומר, לנו יש היום טראוורס, ואני רוצה לדעת מה יש לי ברכבים הרשומים לעיל שאין לי בטראוורס.
המעלות שיש לטראוורס לדוג', נוחות מאוד גדולה באוטו / 4+4 וכו'
מה יש לי בסיינה או בפורד לדוג', שאין לי בטראוורס (לא מדבר על חיסכון בדלק וכו')
אשמח לעזרתך.

תודה רבה
 

פרשן

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
בדוק פה
אני ממש נעזרתי בזה
אני מכיר את ההשוואות האלה וזה באמת נותן השוואה מדויקת.
אבל אני רוצה, בנוסף, לקבל ניתוח של מומחה שמכיר את הרכבים בפועל, ולקבל ניתוח מפורט יותר ועדכני יותר.
 

פרשן

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
בתור "מבין"
אשמח אם תוכל לבאר לי מה המעלות שיש לטויוטה סיינה / פורד אקספלורר / יונדאי פאליסייד
מול השברולט טראוורס (הדגמים החדשים).
כלומר, לנו יש היום טראוורס, ואני רוצה לדעת מה יש לי ברכבים הרשומים לעיל שאין לי בטראוורס.
המעלות שיש לטראוורס לדוג', נוחות מאוד גדולה באוטו / 4+4 וכו'
מה יש לי בסיינה או בפורד לדוג', שאין לי בטראוורס (לא מדבר על חיסכון בדלק וכו')
אשמח לעזרתך.

תודה רבה
@מטודלה אולי את מכירה.
 

מטודלה

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
אתנסח בזהירות כי הדגמים של יונדאי ופורד פחות מוכרים לי.
בגדול, ההבדל בין טראוורס לסיינה-
טראוורס היא 'בוקית' אמריקאית, גונבת הצגה מבחינת עיצוב.
מלבד זאת, טראוורס היא ג'יפ וחווית הנסיעה שלה היא גם כזאת
מצד שני סיינה היא וואן מנהלים כך שההבדל בין המכוניות זה בערך כמו בין ג'יפ לרכב מנהלים.
לג'יפ יש יותר נוכחות ושואו לעומת המנהלים שהיא יקרה יותר ויוקרתית ומחליקה יותר על הכביש.
(אגב, העיצוב של הסיינה היברידית מזעזע בעיני)
הייתי ממליצה להתנסות בסיינה מחבר/השכרה בשביל להרגיש את ההבדל.
הסיינה נחשבת ליותר מפנקת מטראוורס. והטראוורס ליותר מרשימה.
לגבי פורד-שוב חברה אמריקאית ומגושמת יחסית
יונדאי עדינה יותר וקוריאנית.
הסיינה היא היחידה עם מנוע טויוטה יפני. שיש נהגים שזה חשוב להם.
בהצלחה
 

פרשן

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
אתנסח בזהירות כי הדגמים של יונדאי ופורד פחות מוכרים לי.
בגדול, ההבדל בין טראוורס לסיינה-
טראוורס היא 'בוקית' אמריקאית, גונבת הצגה מבחינת עיצוב.
מלבד זאת, טראוורס היא ג'יפ וחווית הנסיעה שלה היא גם כזאת
מצד שני סיינה היא וואן מנהלים כך שההבדל בין המכוניות זה בערך כמו בין ג'יפ לרכב מנהלים.
לג'יפ יש יותר נוכחות ושואו לעומת המנהלים שהיא יקרה יותר ויוקרתית ומחליקה יותר על הכביש.
(אגב, העיצוב של הסיינה היברידית מזעזע בעיני)
הייתי ממליצה להתנסות בסיינה מחבר/השכרה בשביל להרגיש את ההבדל.
הסיינה נחשבת ליותר מפנקת מטראוורס. והטראוורס ליותר מרשימה.
לגבי פורד-שוב חברה אמריקאית ומגושמת יחסית
יונדאי עדינה יותר וקוריאנית.
הסיינה היא היחידה עם מנוע טויוטה יפני. שיש נהגים שזה חשוב להם.
בהצלחה
תודה על הפירוט.
לגבי הפינוק שיש בסיינה, לדעתי הטראוורס מפנקת לא פחות, קודם כל כי היא אמריקאית ואמריקאים תמיד הכי מפנקים (וגם הכי שותים דלק), ובפועל בנסיעה עם הטראוורס ממש מרגישים נוח מפנק וכיפי מעצם הנסיעה בו.
(אגב, העיצוב של הסיינה היברידית מזעזע בעיני)
גם לדעתי ולדעת עוד רבים אחרים, מה שכן, יכול להיות שזה ענין של הרגל עד שזה יראה לנו הגיוני ויפה בדיוק כמו הישנות, אבל רק אולי.
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אתנסח בזהירות כי הדגמים של יונדאי ופורד פחות מוכרים לי.
בגדול, ההבדל בין טראוורס לסיינה
טראוורס היא 'בוקית' אמריקאית, גונבת הצגה מבחינת עיצוב.
מלבד זאת, טראוורס היא ג'יפ וחווית הנסיעה שלה היא גם כזאת
מצד שני סיינה היא וואן מנהלים כך שההבדל בין המכוניות זה בערך כמו בין ג'יפ לרכב מנהלים.
לג'יפ יש יותר נוכחות ושואו לעומת המנהלים שהיא יקרה יותר ויוקרתית ומחליקה יותר על הכביש.
(אגב, העיצוב של הסיינה היברידית מזעזע בעיני)
הייתי ממליצה להתנסות בסיינה מחבר/השכרה בשביל להרגיש את ההבדל.
הסיינה נחשבת ליותר מפנקת מטראוורס. והטראוורס ליותר מרשימה.
לגבי פורד-שוב חברה אמריקאית ומגושמת יחסית
יונדאי עדינה יותר וקוריאנית.
הסיינה היא היחידה עם מנוע טויוטה יפני. שיש נהגים שזה חשוב להם.
בהצלחה
התייחס אחד ולאחד

======

אם מנהלים הטראוורס לוקח

=====

שניהם מיני משאיות
אמנם הסיינה קצת יותר עגלגלה מה שנותן פחות תחושה של משאית
שאפו לטויוטה אבל זה ממש מכוער בעיני

=====

הטראוורס יותר יקרה ויותר יוקרתית
הסיינה זה מיני-וואן

=====

הטראוורס יותר מפנקת מהסיינה
והיא גם יותר גבוהה

=====

טראוורס = שברולט חברה אמריקאית ומיוצרת בארה"ב
סיינה = טויוטה חברה יפנית ומיוצרת בארה"ב (ע"י החטיבה האמריקאית של טויוטה)

=====

דרך אגב המנוע של הסיינה
ושל האיילנדר אותה מנוע בדיוק

=====

למה לא לקחת קרניבל = קיה, קוריאנית
לדעתי אחד הרכבים היותר טובים בקטגוריה
ובפרט מול הסיינה היבריד
אשר דפקו לה את המנוע

=====

עוד דבר
טראוורס וסיינה לא יושבים באותה קטגוריה
פרט לחלק מחברות ההשכרה כאן בארץ
כי שניהם 8/7 מקומות
 

מטודלה

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
אם כבר להשוות מבחינת חווית נסיעה
אז צריך להשוות בין ההיילנדר לטראוורס
ולא בין טראוורס לסיינה.
כי היילנדר וטראוורס הם ג'יפים של 8 מקומות
מה שלא ניתן לומר על סיינה וקרניבל
 

פרשן

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הטראוורס יותר יקרה ויותר יוקרתית
הסיינה זה מיני-וואן
דווקא המחיר של הטרווארס - הדגם הממוצע, קצת פחות מהסיינה - הדגם הממוצע (כמובן שהדגם היקר של הטרווארס יקר יותר מהדגם הממוצע של הסיינה, אבל אחד מול אחד הסיינה קצת יותר יקרה) לדעתי זה בגלל היבוא המיוחד של "טרגט" שהוא יקר יותר מיבוא רשמי ורגיל (בחו"ל, לכאורה, הם בערך אותו מחיר), אבל בסופו של דבר הטרווארס מצמצם את הפער במחיר מול הסיינה בעקבות כמות הדלק שהוא שותה.
עוד דבר
טראוורס וסיינה לא יושבים באותה קטגוריה
פרט לחלק מחברות ההשכרה כאן בארץ
כי שניהם 8/7 מקומות
למה הם לא באותו קטגוריה אם שניהם 7/8 מקומות?

מכיר גם את הפורד והיונדאי (אקספלורר/ פאליסייד)?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה