קמפיין מטורף והזוי

נחליאלי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
קמפיין הזוי שמיועד לאנשים הזויים שאינם מתעוררים מרבצם...
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
לא יעבוד. לא ישכנע יותר מפרומיל.
 

ראש בריא

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
ילהיב את המולהבים ויעצבן את אלו שאין להם כח לבחירות...
 

שיין

משתמש מקצוען
טור קמפיין

קמפיין מחוץ לקופסה | טור דעה נוקב

שבועיים וחצי לבחירות הגורליות מתיישב לו איש היח”צ האלעדי חזקי מ. וביצירתיות מנסח טור מדהים, שכל מי שיקרא אותו יתענג על סגנונו הכובש ויהנהן בראשו לאות הסכמה עם כל מילה ומילה | אחרי שתקראו לא רק שתסכמו: ‘תכל’ס הבן אדם צודק’ אלא גם יגרום לכם ולנבחרי הציבור לצאת מהשאננות ולקום ולפעול למען רשימת ‘יהדות התורה’ וכמובן לצאת ולהצביע
יחזקאל אלעדי | 19:37 | כ״א בטבת תשע״ג
F090915KG05-220x150.jpg

יום חמישי בערב, רח’ יהודה הלוי 12, בני ברק. ניידת צבאית עוצרת בחריקה, 2 חיילים יורדים במהירות עם צו מעצר ונבלעים בבנין, מחפשים בחור ישיבה העונה לשם שלמה אלחנן ברקוביץ מספר זהות 0485685460.
בני ברק כמו בבני ברק, מבוגרי השכונה במרפסות. הנערים בחלונות, ומסה מרהיבה של ילדים מקיפה כמובן את הניידת בסקרנות אופיינית.
קרא עוד:
משלא מצאו את מבוקשם, המשיכו לישיבת חכמי המתיבתא השוכנת ברח’ רלב”ג, נכנסו להיכל הישיבה, הפסיקו את הריתחא של ה’שטייגען’ בעיצומו של הסדר, הורו לכולם לרדת לחדר האוכל, ערכו ביקורת ומסדר תעודות זהות.
לאחר דקות ארוכות של מתח ודפיקות מהירות בלב, ירד שלמה אלחנן, השפיץ של ישיבת חכמי המתיבתא, חיוור כסיד ההיכל, עם תפילין מתחת לשחיו, וגמרא כרוכה עם מחברת חידושי תורה מלווה עם שני החיילים שהחזיקו בו חזק חזק והכניסו אותו לניידת.
הבחורים התחילו לצעוק בהיסטרייה, שאגו בקולי קולות, בחור מייבין אחד אמר תתקשרו לגפני, השני צעק בגרון ניחר תנסו להשיג את ליצמן דחוף דחוף…
טוב, זה כמובן לא קרה. אבל כמשל? זה מהר מאד עלול להתרחש.
♦ ♦ ♦​
לא לא. לא באנו כאן לאיים על מישהו. אבל את הפעולה הזו שקראתם, הייתם צריכים לראות באמת, באמצעות מטה ההסברה של יהדות התורה. 6 מליון ש”ח מספיקים בהחלט לארגן הצגת קד”מ כזו.
האמת? משום מה, נראה שלמרות הסכנות האורבות לנו מייד אחרי הבחירות, השטח עדיין רדום וישנוני, מה שעלול לגרום לאחוזי הצבעה נמוכים ולנזק בלתי הפיך ח”ו לעתיד עולם התורה והישיבות.
נכון שסופסוף עלה לאוויר הקמפיין ‘כולנו חרדים’ שאמור להסביר לנו את חשיבות מצות ועשית ככל אשר יורוך, אבל עם כל הכבוד להוגי הקמפיין, תמונה של דופן אוטובוס אגד עדיין לא אמור להניע את האדישים והמתלבטים להבין את גודל הסכנה שבהסתה, אולי זה יצליח להביא כמה מכתבים נזעמים למערכות העיתונים שיגרמו לכמה קשישים בבני ברק לא לעלות על קווי אגד או לא לרכוש החודש חופשי חודשי כשמנהלי הקמפיין והמטות ימשיכו לערוך סיורים ברכבי שטח.
אגב, האם יש למישהו פתרון או תשובה להסתה? מדוע לא קמים ומנפצים את המיתוסים השקריים בתקשורת? מדוע לא מרכזים דוברים רהוטים שיעלו ויפריכו את הטענות השקריות, אחרי כל גלי ההסתה שחווינו בכאב בשנים האחרונות, עיין ערך פרשת עמנואל, היריקה בבית שמש, הדרת הנשים, ועוד.
עכשיו נזכרים בתשובה להסתה, האם מישהו באמת הולך לטפל בשאלה הבלתי נגמרת מדוע אין לנו דוברות מסודרת שיביאו אחת ולתמיד את הנתונים בסוגיות העומדות על הפרק ואת עמדת היהדות החרדית בתקשורת, האם יש אכן למישהו תוכנית או תשובה להסתה? אבל זהו כבר נושא לדיון בפני עצמו.
לעצם הענין, חשוב להעביר את המסרים, להבעיר את השטח ולתפוס את השיח הציבורי.
♦ ♦ ♦​
איך עושים זאת?
לא נראה לנו שמודעות בעיתונות החרדית עם גופנים בצבעי כחול-אדום ישיגו אכן את התוצאה הראויה והמתבקשת. עם כל הכבוד וההערכה, את קוראי המודיע – יתד – המבשר לא צריכים לשכנע.
הגיע הזמן שראשי המפלגות ומערכת ההסברה יצאו מקיבעון הריבוע הנוסטלגי, צריך לקחת את הקמפיין צעד אחד קדימה, לזעזע את השטח, להסביר ל’עמך’ העסוק בענייניו וטרדותיו היומיומיים, את המצפה לנו אחרי הבחירות, לא להסתפק עם קול-קורא ופסקי מרן למרות שזה אכן חשוב לקהל יעד מסוים ועיקרי.
עלינו לקחת מעולם השיווק והפרסום והקד”מ את שיטות הפעולה החדשים והעדכניים שיגרמו לסערה ויכבשו את כותרות היום והמחר.
להשתמש בפרסום גרילה.
הרעיון בסוג פרסום כזה הוא להביא לתודעה של הציבור ולעורר אותו בדרך שאיננה קונבנציונלית, באפס עלויות יחסית לשוק התקשורת, למקד דיון תקשורתי ["באז"] סביב הנושא או הדיון או המותג שבמקרה זו הוא הציבור החרדי וסכנותיו.
פרסום גרילה הוא מהלך שיווקי חריג אבל מעולה, כי הוא זה שיתפוס את קהל המטרה שלו, ויפתיע אותו במקום הרלוונטי, עם המסר הנוקב והבלתי ישיר, כשהוא עונה לצורך של קהל הצרכנים = הציבור החרדי שלא מודע לסכנת השאננות והאדישות.
המעלה היא שאי אפשר להתעלם ממנו, הוא תופס אותנו בהפתעה.
מה כן, פה נדרשת מנה הגונה של יצירתיות יוצאת דופן ושימוש ברעיונות מקוריים ועוצמתיים שאכן יגרמו לתת מודע לקלוט את המסר בצורה עמוקה וחזקה, ובעיקר משפיעה ובלתי-נשכחת.
לדוגמא, לאור הסקרים המתפרסמים בעיתונות החרדית כי פחד גיוס בני הישיבות היא זו המדאיגה את רוב הקהלים ביהדות החרדית. כאמור ניתן להציע להביא תהלוכת ג’יפים או משאיות צבאיות פתוחות עם חיילים דרוכים בנשקים שלופים (מחופשים כמובן) לריכוזים החרדיים, כשבתוכם יושבים בחורים אזוקים, והרמקול צועק מעליהם בקולי קולות עם בכיות מחרידות כל אוזן, אוי ווי גיוואלד!!! גיוואלד!!! לוקחים אותנו לצבא, אבא, אמאאאאא מה יהיה, מה נעשה !!! אוי לנו… איפה היינו ומה עשינו!!!! (אולי הירושלמים עוד ישתפו פעולה עם המיצג הזה בהתנדבות…).
לקינוח, אפשר גם לחלק צווי גיוס לכל העוברים ושבים…
כמובן שהדוגמא מעט קיצונית וחשוב לא לסטות מהטון המכובד של סיעה קדושה, אבל כפריצת דרך, הנה יש לכם מקפצה לרעיונות.
זה טוב לכל תחום וענין, ניקח את נושא מצוקת הדיור או תקצוב המוסדות, הישיבות והתתי”ם, ונחלק לכל ההורים מכתב שהחל מהיום לאור ביטול/קיצוץ בתקציבי הישיבות – החיידרים – והכוללים, יעלה החל מהחודש מחיר השכ”ל ב-800 ₪ נוספים עם טבלה של ס”ה לכל משפחה כפול מספר נפשות, התוצאה: תוספת חודשית של אלפי ₪ לחודש.
הזוגות הצעירים יקבלו מכתב על ביטול המענק לרכישת דירה בפריפריה. ועוד ועוד.

כשזה נוגע לכיס הפרטי ולילדו האישי, כל אחד יבין את אשר עליו לעשות !
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יד

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה