קמפיין במבחן: אושר טיים, תתחילו לרוץ?

אשר כותבת

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אשר כותבת submitted a new Article:

קמפיין במבחן: אושר טיים, תתחילו לרוץ?

האם גם אתם מצאתם את עצמכם עומדים השבוע בתורות הענק של רשת אושר עד כדי לקנות עוד מוצר חשמל (מיותר?) לבית, במחיר עלות? האם חווית הקניה הזו הותירה בכם רושם טוב או מעיק מהרשת? ומה גרם לכם בכלל, לעזוב את כל העיסוקים שלכם כדי לקנות מזגן (ללא התקנה) ברשת מוצרי מזון?? הפרסומאים כאן, כדי לתת ציונים.

צפה בקובץ המצורף 514616



וואקום, זה שם המשחק
ישראל לונדנר- מנהל משרד פרסום "תפיסת עומק"

הקמפיין...


Read more about this article here...
 

ראפ

משתמש פעיל
אמנם לא ירדתי לרמה של לקנות מזגן אבל ציפסר למשל כן שמתי לב לעוד דבר מעניין שאנשים רואים קודם הם לוקחים רק אחר כך הם חושבים מן בהלה כזו אולי אני אפסיד לדעתי זה מגיע מתחושה של הם מפסידים עלי ואני לא אפול בפח ואקנה סתם וככה אני ארוויח עליהם עוד נקודה קחו למשל ציפסר כל אחד אוהב להיות מאובזר אבל לא בכל מחיר ופה זה מתאפשר פלימוביל כנ"ל ביום יום 400 שקל על פלימוביל זה יקר אבל 150 לפנק ת'נכדים למה לא אמנם אי אפשר להיתעלם מזה שאנשים גם קנו דברים מיותרים לחלוטין
תחלס אני תמיד אוהב ללכת לאושר עד א. הם חנות יחסית זולה הב. יש שם תמיד איזה מוצר מעניין במחיר מצחיק ותחלס זה כיף לקנות דברים מיותרים מדי פעם שביום יום רק אנשים שקונים כל מה שבא להם קונים
רמי לוי אמר בזמנו על המבצע של עוף בשקל שהוא הרוויח באותו זמן את כל הכסף שעולה לפרסם המבצע עשה לו את העבודה
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יש כאן שני עניינים וכדאי לעשות את ההבחנה:
יש את החלק השיווקי - ויש את החלק הפרסומי.

בעניין השיווק אושר-עד ממציאים כל תקופה מחדש את כל המושג צרכנות - ככל שהם עושים דברים מופרכים והזויים יותר - כאלה שכל איש שיווק יתחלחל מעצם הרעיון - ככה הם זוכים לאהדה גוברת יותר מקהל הצרכנים. בארה"ב הם מכרו ביום בהיר שטריימלים בחנות מזון (!@#$%!!) נחסל שם עד היסוד. אבל זה נושא לפורום שיווק ומכירות אם הוא יקום יום אחד בפרוג.

אנחנו התכנסנו לדון בחלק הפרסומי:

המפרסם הצליח במינימום מילים, ליצור תחושה של 'משהו ענק' שמי שלא רץ יתחרט על כך. משהו עם זהות משל עצמו - זה לא סייל-ענק-באושר-עד, זה 'OSHER TIME' משהו עד גמר המלאי, שכדאי לעזוב הכל ופשוט להתחיל לרוץ.

כן, בהחלט מברוק לפרסומאי, אבל זה לא בטוח שזה היה עובד בכל סופרמרקט, במקום מהוגן וסטנדרטי - זה אפילו היה עלול ליצור תחושה של מהומה על לא מאומה. זה רק משתלב מצוין עם ה-די.אן.אי. הייחודי של אושר-עד - מרכז השטיקים והטריקים האהוב.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
המפרסם הצליח במינימום מילים, ליצור תחושה של 'משהו ענק' שמי שלא רץ יתחרט על כך. משהו עם זהות משל עצמו - זה לא סייל-ענק-באושר-עד, זה 'OSHER TIME' משהו עד גמר המלאי, שכדאי לעזוב הכל ופשוט להתחיל לרוץ.

יותר מזה
אנשים מכירים את הסייל הזה, ויודעים על מה מדובר
הוא שווה, אין אפס
הם השקיעו במהלך הזה הרבה מאד כסף והצרכן הרוויח

אם ההבטחה לא היתה שווה את הפרסום, לא היה כזה טררם.
כשהמוצר חזק, לא צריך הרבה דיבורים.
 

COFFEE

משתמש צעיר
פרסום וקופי
אכן,לא היה פה גימיק שיווקי מפולפל אלא מוצרים ש"מכרו את עצמם" במחיר אפסי וכמעט לא ראלי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה