פנתה אלי אלישבע מורה מדהימה לחינוך מיוחד באחד מבתי הספר החנ"מ הגדולים בארץ
היא קיבלה כיתה ה' זה אמנם כיתה ה'
אבל מה שהיא צריכה ללמד אותם זה רמת בסיס ממש קצת אותיות קצת חשבון עיצוב התנהגות וכ'
היא ניסתה להסתובב קצת לראות איך היא יכולה להלביש את הכיתה שלה וכאן היא הסתבכה ופנתה אלי- תראי אני חייבת שזה יהיה יפה צבעוני צבעים בולטים (לא כל הבנות רואות כל כך טוב) מושך ומלא חיות אבל... אני בשום אופן לא רוצה שיראה גן...
אני לא רוצה שאמא שנכנסת לכיתה ה' של הבת שלה תיפגוש את הסגנון קירות שיש לבת שלה בגן חובה....
בקיצור הסתערתי על האתגר לעשות קישוט צבעוני יפהפה ומושך אבל לא סגנון ילדותי מידי
בשיחה איתה התברר שיש לה הרבה קירות נושא - קיר לחשבון קיר לקריאה קיר לעיצוב התנהגות וכ'
חשבנו יחד על אלמנט מתאים החלטנו שעיפרון הוא לא ילדותי מידי ולא בוגר מידיי
שלחתי לה כמה דוגמאות של עפרונות
ונבחר העפרון הזה
אוקי דבר ראשון העפתי את הכובע- לא קשור והחלפתי את ההבעה ליותר ידידותית ומושכת
עם משקפיים ובלי משקפיים לפי העניין....
חשבנו על שמות לכל קיר,
שוב הרגישות המדהימה של אלישבע -זה בנות בנות 11-15 אני לא רוצה שמות בסגנון שיש גם בגן...
אז לפינת קריאה הוחלט לקרוא -סימן קריאה
לפינת חשבון- חושבים חשבון וכן הלאה...
אחרי כמה משחקים החלטתי שבכל קיר העיפרון מחזיק שלט עם שם הקיר (שם הקיר חייב להיות ישר גדול וברור שהבנות שקצת יודעות לקרוא יצליחו לקרוא אותו)
ואלמנטים מתאימים,
כדי שיצא באותו סגנון כל הכותרות את האלמנטים עשיתי בסגנון מדבקות...
בין השורות-למזל"טים ומחמאות
דף חדש- למפגש בוקר
סימן של עשיה-לתורניות
חושבים חשבון-לחשבון
סימן קריאה -לקריאה
על לוח ליבי-לכישורי חיים ורגשות
לעיצוב התנהגות
בתחילה עשיתי ללא קו מסביב אלישבע ביקשה קו מסביב שיוכלו לגזור בקלות
את הקו החלטתי לעשות קצת מסביב שיהיה גם קצת משטח לבן-גם מתאים לסגנון מדבקות וגם הרבה יותר קל לגזירה...
כמובן נוספו גם רגשות ללוח רגשות כרטיסים וכ'
וזה הסט שיצא לנו...
ולסיום סוף חמוד כשאלישבע קישטה את הכיתה שלה נכנסה המורה של הכיתה ליד והתלהבה ממש
היא התקשרה אליי- תקשיבי אני זורקת את כל מה שהכנתי בפוור פוינט לפח...
פשוט עושה מצב רוח להיכנס לכיתה של אלישבע ואני רוצה גם ...
תעשי לי אותו דבר בול רק במקום וורוד שימי תכלת/טורקיז שיתאים לכיתת בנים
כמובן שאלתי את אלישבע רשות (זה השתלם לה שתיהן קיבלו מחיר קצת יותר מוזל...)
וזה הסט שקיבלה המורה השניה
ועוד כמה שיתופים קטנים...
זה מה שעשיתי לאלישבע שנה שעברה
(הפעם נדלג על התהליך וכו')
מכתב הזמנה שעשיתי לגננת מיוחדת (איך אני אוהבת את הגננות שנה ראשונה עם ההתרגשות וההשקעה בכל פרט)
ולסיום משהו שעשיתי לפני 3 שנים...
כשהתמנתה רכזת חדשה לגנים באיזה מוסד וראתה שהגננות כבר קנו לתקיות שקיות חלקות
והיא רצתה שיהיה צבעוני מודפס עם לוגו וכ... אבל כבר א"א היה להחזיר אז עשיתי לה על דף עיצוב יפהפה הדפיסו עשו למינציה והדביקו על השקיות יצא מושלם!
וזה יצא לטובה כי בסוף עשינו סט כריכה לקלסר ופתק עם שם לכל ילדה ועוד...
היא רצתה בעיקר שישדר שהגן שלנו כמו בית... חם ואוהב
עד כאן להיום...
היא קיבלה כיתה ה' זה אמנם כיתה ה'
אבל מה שהיא צריכה ללמד אותם זה רמת בסיס ממש קצת אותיות קצת חשבון עיצוב התנהגות וכ'
היא ניסתה להסתובב קצת לראות איך היא יכולה להלביש את הכיתה שלה וכאן היא הסתבכה ופנתה אלי- תראי אני חייבת שזה יהיה יפה צבעוני צבעים בולטים (לא כל הבנות רואות כל כך טוב) מושך ומלא חיות אבל... אני בשום אופן לא רוצה שיראה גן...
אני לא רוצה שאמא שנכנסת לכיתה ה' של הבת שלה תיפגוש את הסגנון קירות שיש לבת שלה בגן חובה....
בקיצור הסתערתי על האתגר לעשות קישוט צבעוני יפהפה ומושך אבל לא סגנון ילדותי מידי
בשיחה איתה התברר שיש לה הרבה קירות נושא - קיר לחשבון קיר לקריאה קיר לעיצוב התנהגות וכ'
חשבנו יחד על אלמנט מתאים החלטנו שעיפרון הוא לא ילדותי מידי ולא בוגר מידיי
שלחתי לה כמה דוגמאות של עפרונות
ונבחר העפרון הזה
אוקי דבר ראשון העפתי את הכובע- לא קשור והחלפתי את ההבעה ליותר ידידותית ומושכת
עם משקפיים ובלי משקפיים לפי העניין....
חשבנו על שמות לכל קיר,
שוב הרגישות המדהימה של אלישבע -זה בנות בנות 11-15 אני לא רוצה שמות בסגנון שיש גם בגן...
אז לפינת קריאה הוחלט לקרוא -סימן קריאה
לפינת חשבון- חושבים חשבון וכן הלאה...
אחרי כמה משחקים החלטתי שבכל קיר העיפרון מחזיק שלט עם שם הקיר (שם הקיר חייב להיות ישר גדול וברור שהבנות שקצת יודעות לקרוא יצליחו לקרוא אותו)
ואלמנטים מתאימים,
כדי שיצא באותו סגנון כל הכותרות את האלמנטים עשיתי בסגנון מדבקות...
בין השורות-למזל"טים ומחמאות
דף חדש- למפגש בוקר
סימן של עשיה-לתורניות
חושבים חשבון-לחשבון
סימן קריאה -לקריאה
על לוח ליבי-לכישורי חיים ורגשות
לעיצוב התנהגות
בתחילה עשיתי ללא קו מסביב אלישבע ביקשה קו מסביב שיוכלו לגזור בקלות
את הקו החלטתי לעשות קצת מסביב שיהיה גם קצת משטח לבן-גם מתאים לסגנון מדבקות וגם הרבה יותר קל לגזירה...
כמובן נוספו גם רגשות ללוח רגשות כרטיסים וכ'
וזה הסט שיצא לנו...
ולסיום סוף חמוד כשאלישבע קישטה את הכיתה שלה נכנסה המורה של הכיתה ליד והתלהבה ממש
היא התקשרה אליי- תקשיבי אני זורקת את כל מה שהכנתי בפוור פוינט לפח...
פשוט עושה מצב רוח להיכנס לכיתה של אלישבע ואני רוצה גם ...
תעשי לי אותו דבר בול רק במקום וורוד שימי תכלת/טורקיז שיתאים לכיתת בנים
כמובן שאלתי את אלישבע רשות (זה השתלם לה שתיהן קיבלו מחיר קצת יותר מוזל...)
וזה הסט שקיבלה המורה השניה
ועוד כמה שיתופים קטנים...
זה מה שעשיתי לאלישבע שנה שעברה
(הפעם נדלג על התהליך וכו')
מכתב הזמנה שעשיתי לגננת מיוחדת (איך אני אוהבת את הגננות שנה ראשונה עם ההתרגשות וההשקעה בכל פרט)
ולסיום משהו שעשיתי לפני 3 שנים...
כשהתמנתה רכזת חדשה לגנים באיזה מוסד וראתה שהגננות כבר קנו לתקיות שקיות חלקות
והיא רצתה שיהיה צבעוני מודפס עם לוגו וכ... אבל כבר א"א היה להחזיר אז עשיתי לה על דף עיצוב יפהפה הדפיסו עשו למינציה והדביקו על השקיות יצא מושלם!
וזה יצא לטובה כי בסוף עשינו סט כריכה לקלסר ופתק עם שם לכל ילדה ועוד...
היא רצתה בעיקר שישדר שהגן שלנו כמו בית... חם ואוהב
עד כאן להיום...
תשובההעברה |