תח"צ קיבלתי מהם 3,000 בלי להתווכח, הדרך היחידה שעוזרת!!!

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
זאת אומרת שכל שעלי לעשות הוא לקבל בכתב מהמשטרה שלא היה באותו יום/זמן הפגנה, ולצרף את זה לתביעה.
נכון?

לא צריך. רק אם הם יטענו להגנתם שהיה הפגנה אז צריך להכחיש אותם. לא סביר שהם יטענו אם לא היה הפגנה באותו יום.

זכור לי שלסדרן יש סמכות להורות על שינוי מסלול, אבל לא הצלחתי כעת למצוא מקור חוקי לזה
אני הייתי בוחר לנסות להגיע למידע מהחברה ומהמשטרה מראש לפני הגשת התביעה
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
לי אולי אין אבל לנציגה שנותנת לי מידע לא אמור להיות את כל המידע ? כולל הפירסום באתר?
וזו לא היתה נציגה אחת, יותר מ4.
לא מספיק?

אני פתחתי את המקרה במייל וזה היה אגד.
הם טענו שהם דילגו על תחנה אחת בלבד זו שסמוכה לעבודטות בכביש בזמן שהם בפועל דילגו על 5 תחנות והפנו אותנו לתחנה הבא ששם התיבשנו גם
אם המידע שנמסר על ידי מוקד המידע של אגד היה שגוי יש להגיש תלונה לאגד ולמשרד התחבורה במקביל

האם הקלטתם את השיחות?
 

שרה41102

משתמש צעיר
זכור לנו שכן אבל זה 31.8.23 אז צריך לערוך חיפושים.

הגשתי תלונה רק לאגד וקיבלתי מכתב התנצלות .
 

SHOLI

משתמש רשום
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
היום המתנתי לאוטובוס בין עירוני של אגד,
לאחר רבע שעה של המתנה חייגתי לאגד ואמרו לי שיבדקו, תוך כדי התנתקה השיחה.
לאחר מספר דקות עבר שם האוטובוס הנהג פתח את הדלת ואמר שהאוטובוס מקולקל והוא נוסע להחליף אוטובוס
אני מיהרתי מאוד ולא היה לי זמן להמתין, לקחתי מונית ויש ברשותי קבלה,

רציתי לשאול האם זו עילה מספקת לתביעה, ואם כן איזה סכום עלי לדרוש מהחברה?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
היום המתנתי לאוטובוס בין עירוני של אגד,
לאחר רבע שעה של המתנה חייגתי לאגד ואמרו לי שיבדקו, תוך כדי התנתקה השיחה.
לאחר מספר דקות עבר שם האוטובוס הנהג פתח את הדלת ואמר שהאוטובוס מקולקל והוא נוסע להחליף אוטובוס
אני מיהרתי מאוד ולא היה לי זמן להמתין, לקחתי מונית ויש ברשותי קבלה,

רציתי לשאול האם זו עילה מספקת לתביעה, ואם כן איזה סכום עלי לדרוש מהחברה?
אפשר לבדוק עכשיו עד 12 בלילה לפי מספר קו, שעת יציאה ומספר לוחית רישוי אם האוטובוס הגיע לתחנות האחרונות במסלול
 

מצפה לישועה

משתמש מקצוען
בירור לגבי מקרה שקרה לי היום בביתר עילית
המתנתי לקו עירוני הייתי עסוק עם חבר במרחק מה מהתחנה ושהגיע הקו רצתי יחד עם בני הקטן בן החמש לעלות אליו והגעתי לדלת הקדמית אחרי שסך הכל הנהג המתין בתחנה כחצי דקה בלבד וכבר סגר את הדלת אך בדלת האחורית עדיין עלו נשים עם עגלות והנהג לא הסכים לפתוח וסימן שאעלה מאחורה ואני לכמה שניות עדיין התעקשתי שיפתח לי מקדימה כי מאחורה היה עמוס אך הוא לא הסכים לפתוח אז הלכתי לדלת האחורית ואז תוך כדי הוא סוגר את הדלת וממתין כמה שניות בהפגנתיות להראות לי שדפק אותי ואז נוסע לו..
קשה לי תאר את העלבון וההשפלה שהרגשתי באותה רגע והתחושה של החוסר אונים.

כבר שלחתי פניה במייל לחברת קוים רק רציתי לשאול האם יש עילה לתביעה?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
עזרה פרטית .
א. עד כמה רלוונטי לפתוח תיק אם עבר 9 חודשים מהמקרה?
ב. האם כדי לעשות עם זה משהו :
המתנו לאוטובוס בתחנה X יותר מ40 התקשרנו לברר והתשובה הייתה שהכל תקין והם לא רואים בעיה ושהאוטובוס המשיך במסלול לתחנות אחרות . (אני עם חברה וסכ"ה 7 ילדים איתנו)בדקנו עם המידע הארצי של דן והם אמרו שלא אמורה להיות בעיה אבל בפועל מרחוק שמענו עבודות בכביש וראינו שהכביש ממנו צריך לפנות האוטובוס סגור וגם את זה ציינו להם בשיחה והם לא ידעו על מה אנחנו מדברים איתם.)
הגענו לתחנה שניה כדי לתפוס משם את האוטובוס הרצוי וגם שם המתנו 30 דק והבנו שיש שם עוד אנשים עם אותה תופעה אבל הפעם אנחנו הגדלנו ראש להתקשר מספר פעמים ולתפוס מספר נציגים שכולם מהם יענו לנו את אותו התשובה שהמסלול רגיל ואין בעיה או דיווח על כך .
לאחר מכן התקדמנו לעוד תחנה ובסוף אחרי שעתיים עלינו לאוטובוס המבוקשר יחד עם עוד אנשים שפגשנו בתחנות קודמות והנהג פשוט הסביר לנו שעקב עבודות כביד הם דילגו על יותר מ10 תחנות ולא הודיעו לציבור וגם שירות לקוחות של דן לא ידע מזה.

האם יש מה לעשות עם זה?
אז בזמנו התקשרתי אלהם והם פשוט ענו שקורים דברים כאלה התנצלו וזהו ..התעקשתי על טיפה מעבר אבל לא היה מקום לזה בשיחה.
א. על פרק זמן כזה בהחלט ניתן לתבוע.
ב. בהחלט נשמע לא תקין שבמוקד לא עדכנו אתכם. רק שהשאלה היא מה יקרה אם החברה תטען שהמשטרה/עירייה לא עדכנו אותם על העבודות.
מה אגד כתבו לכם בהתנצלות?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
היום המתנתי לאוטובוס בין עירוני של אגד,
לאחר רבע שעה של המתנה חייגתי לאגד ואמרו לי שיבדקו, תוך כדי התנתקה השיחה.
לאחר מספר דקות עבר שם האוטובוס הנהג פתח את הדלת ואמר שהאוטובוס מקולקל והוא נוסע להחליף אוטובוס
אני מיהרתי מאוד ולא היה לי זמן להמתין, לקחתי מונית ויש ברשותי קבלה,

רציתי לשאול האם זו עילה מספקת לתביעה, ואם כן איזה סכום עלי לדרוש מהחברה?
יש נוהל אוטובוסים תקולים. צריך לבדוק אם זה עומד בכללי הנוהל.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בירור לגבי מקרה שקרה לי היום בביתר עילית
המתנתי לקו עירוני הייתי עסוק עם חבר במרחק מה מהתחנה ושהגיע הקו רצתי יחד עם בני הקטן בן החמש לעלות אליו והגעתי לדלת הקדמית אחרי שסך הכל הנהג המתין בתחנה כחצי דקה בלבד וכבר סגר את הדלת אך בדלת האחורית עדיין עלו נשים עם עגלות והנהג לא הסכים לפתוח וסימן שאעלה מאחורה ואני לכמה שניות עדיין התעקשתי שיפתח לי מקדימה כי מאחורה היה עמוס אך הוא לא הסכים לפתוח אז הלכתי לדלת האחורית ואז תוך כדי הוא סוגר את הדלת וממתין כמה שניות בהפגנתיות להראות לי שדפק אותי ואז נוסע לו..
קשה לי תאר את העלבון וההשפלה שהרגשתי באותה רגע והתחושה של החוסר אונים.

כבר שלחתי פניה במייל לחברת קוים רק רציתי לשאול האם יש עילה לתביעה?
תשלח תלונה גם למשרד התחבורה.
לדעתי יש מצב שיש עילה לתביעה אם כי מקרה קצת מסובך מהרגיל.
 

שרה41102

משתמש צעיר
א. על פרק זמן כזה בהחלט ניתן לתבוע.
ב. בהחלט נשמע לא תקין שבמוקד לא עדכנו אתכם. רק שהשאלה היא מה יקרה אם החברה תטען שהמשטרה/עירייה לא עדכנו אותם על העבודות.
מה אגד כתבו לכם בהתנצלות?
הנדון: שיבושי תנועה- קו 85 בתאריך 27/08/2023

הרינו מאשרים את קבלת פנייתך ומצרים על אי הנעימות שנגרמה לך.

עמידה בלוחות הזמנים הינה מחויבות מרכזית של חברת "אגד" ללקוחותיה ולכן, אנו עושים את מירב המאמצים כדי שהאוטובוסים יצאו מתחנת המוצא במועדים שפורסמו מראש לציבור.

מבדיקה שערכנו, עולה כי עקב עבודות תשתית חלו שיבושים במסלולי האוטובוסים.

לידיעתך, "אגד" פועלת על פי עדכוני "משרד התחבורה", הרשויות וגורמי האכיפה השונים, כמו כן, לעיתים חלים שינויים נוספים במסלולי הקווים באופן בלתי צפוי.

חברת "אגד" מאחלת לך נסיעות טובות ובטוחות.
 

שרה41102

משתמש צעיר
אני ממש אשמח להכוונה מדויקת,
אין לי שיחות עם המודיעין של אגד אבל יש לי עוד 2 נוסעים עדים - יש לי הקלטת טלפון של הנהג שאומר שהוא מדלג על התחנות X Y Z (7 תחנות) שבפועל לנו אמרו רק תחנה אחת שאותו קו מדלג ומשעב 11:20 עד השעה 15:00 היינו במסע רחובות להשיג את הקו זה מתחנה לתחנה עם 7 ילדים! . יש לי שיחה מוקלטת עם נציגה בתלונות של אגד שבו אני מתארת לה את מה שחווינו בדיוק. אני יכולה לומר שעלינו על 2 אוטובוסים כדי להתקרב לעוד תחנה שהקו עובר שזה בטח גם מתועד ברב קו.

האם ניתן להוציא הקלטות שיחה מחברת הסלולר
מה דעתכם?
 
נערך לאחרונה ב:

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
הנדון: שיבושי תנועה- קו 85 בתאריך 27/08/2023

הרינו מאשרים את קבלת פנייתך ומצרים על אי הנעימות שנגרמה לך.

עמידה בלוחות הזמנים הינה מחויבות מרכזית של חברת "אגד" ללקוחותיה ולכן, אנו עושים את מירב המאמצים כדי שהאוטובוסים יצאו מתחנת המוצא במועדים שפורסמו מראש לציבור.

מבדיקה שערכנו, עולה כי עקב עבודות תשתית חלו שיבושים במסלולי האוטובוסים.

לידיעתך, "אגד" פועלת על פי עדכוני "משרד התחבורה", הרשויות וגורמי האכיפה השונים, כמו כן, לעיתים חלים שינויים נוספים במסלולי הקווים באופן בלתי צפוי.

חברת "אגד" מאחלת לך נסיעות טובות ובטוחות.
לדעתי מה שאולי כדאי לנסות זה לפנות שוב לאגד ולציין שאת מתכוונת לתבוע אותם בת"ק.
אסביר קצת באופן כללי מה שידוע לי בסיכויים והסיכונים שבהגשת תביעה קטנה. זה יכול להיות בין זכייה מלאה (מה שבדרך כלל לא קורה, תלוי גם בסכום וכו'), לבין דחייה של התביעה וחיוב בהוצאות משפט כשבדרך כלל הסכום הוא של כמה מאות שקלים (עד 500 ש"ח).
כמובן שאנחנו רוצים שהתביעות יצליחו ומהרבה סיבות (לא רק הזכייה בכסף). ומה שאנחנו הכי לא רוצים זה לצאת חייבים ולשלם הוצאות משפט. ככל ונוכיח שהיתה לכאורה עילה לתביעה, אז הסיכויים שנשלם הוצאות משפט מתקטנים גם אם השופט יחליט שלא לחייב את החברה מסיבה כלשהי.
לכן אם את תוכיחי שפנית לחברה בשאלה ספציפית לברר "האם ידעתם שיש עבודות בכביש?" ולא תקבלי מענה הולם תוכלי לפחות לטעון שגם אם החברה תוכיח שפתאום החלו עבודות ללא התרעה מוקדמת, את מצידך עשית הכל כדי לברר אם יש מקום לתביעה שלך ומכיון שלא קיבלת מענה ענייני וספציפי (אם כך אכן יקרה) הגשת את התביעה בתום לב.
זאת גם אחת הסיבות שלדעתי כדאי לצרף כמה מקרים לתביעה אחת.

במקרה הספציפי שלך לדעתי לכאורה המצב הרבה יותר טוב. קודם כל ממשך הזמן ומהפניות החוזרות ונשנות. כי גם אם לפתע החלו עבודות פתאומיות ולא מתוכננות בגלל צינור שהתפוצץ ללא התרעה מוקדמת, זה הגיוני שיהיו שיבושים בזמן הקצר. אבל אם במוקד רואים שאת מתקשרת שוב ושוב ובמשך שעות אז מצופה שהם יעשו עם זה משהו ויבררו מיוזמתם.
זאת טענה שבהחלט יכולה להתקבל על לב השופט בת"ק. וגם אם אין חוק/נוהל מפורש כזה (ויתכן שיש) זאת אחת מהמטרות של מוקד המידע!
כל שכן אם מדובר בעבודות שנראות או שאת יודעת שהיו יזומות ומתוכננות מראש שיש מה לתבוע ובפרט שבמענה של החברה לא מופיע שמדובר בעבודות פתאומיות וכדומה. לדעתי ולדעתי בלבד יש סיכוי טוב לתביעה להצליח.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בירור לגבי מקרה שקרה לי היום בביתר עילית
המתנתי לקו עירוני הייתי עסוק עם חבר במרחק מה מהתחנה ושהגיע הקו רצתי יחד עם בני הקטן בן החמש לעלות אליו והגעתי לדלת הקדמית אחרי שסך הכל הנהג המתין בתחנה כחצי דקה בלבד וכבר סגר את הדלת אך בדלת האחורית עדיין עלו נשים עם עגלות והנהג לא הסכים לפתוח וסימן שאעלה מאחורה ואני לכמה שניות עדיין התעקשתי שיפתח לי מקדימה כי מאחורה היה עמוס אך הוא לא הסכים לפתוח אז הלכתי לדלת האחורית ואז תוך כדי הוא סוגר את הדלת וממתין כמה שניות בהפגנתיות להראות לי שדפק אותי ואז נוסע לו..
קשה לי תאר את העלבון וההשפלה שהרגשתי באותה רגע והתחושה של החוסר אונים.

כבר שלחתי פניה במייל לחברת קוים רק רציתי לשאול האם יש עילה לתביעה?
מעט מאתגר לדעתי (אם זה מעניין אשמח בל"נ להסביר למה).
יש לך עדים שתוכל להביא?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
היום המתנתי לאוטובוס בין עירוני של אגד,
לאחר רבע שעה של המתנה חייגתי לאגד ואמרו לי שיבדקו, תוך כדי התנתקה השיחה.
לאחר מספר דקות עבר שם האוטובוס הנהג פתח את הדלת ואמר שהאוטובוס מקולקל והוא נוסע להחליף אוטובוס
אני מיהרתי מאוד ולא היה לי זמן להמתין, לקחתי מונית ויש ברשותי קבלה,

רציתי לשאול האם זו עילה מספקת לתביעה, ואם כן איזה סכום עלי לדרוש מהחברה?
אפשר לבדוק לפי נוהל אוטובוסים תקולים
המקרה דורש מעט יותר פרטים
 

ספרא רבא

משתמש רשום
זאת גם אחת הסיבות שלדעתי כדאי לצרף כמה מקרים לתביעה אחת.
סיבה נוספת, על פי הכלל הבריסקאי הידוע "עדיף תשובה אחת על שלוש שאלות מאשר תשובה נפרדת על כל שאלה". במקרה אחד יכולים לטעון על מעידה חד פעמית או הפגנה וכדו', לעומת צירוף כמה מקרים, אם הם בתקופה קצרה, מעיד על ההתנהלות.
 

avi++

משתמש מקצוען
אני ממש אשמח להכוונה מדויקת,
אין לי שיחות עם המודיעין של אגד אבל יש לי עוד 2 נוסעים עדים - יש לי הקלטת טלפון של הנהג שאומר שהוא מדלג על התחנות X Y Z (7 תחנות) שבפועל לנו אמרו רק תחנה אחת שאותו קו מדלג ומשעב 11:20 עד השעה 15:00 היינו במסע רחובות להשיג את הקו זה מתחנה לתחנה עם 7 ילדים! . יש לי שיחה מוקלטת עם נציגה בתלונות של אגד שבו אני מתארת לה את מה שחווינו בדיוק. אני יכולה לומר שעלינו על 2 אוטובוסים כדי להתקרב לעוד תחנה שהקו עובר שזה בטח גם מתועד ברב קו.

האם ניתן להוציא הקלטות שיחה מחברת הסלולר
מה דעתכם?
הקלטות שיחה אני לא בטוח שאפשר להוציא
אבל עדים זה מצוין וגם התיעוד נסיעות (אפשר להוציא את הפירוט בצורה מסודרת במשרדי ''על הקו'') לא יכול להזיק
מה שאני עושה בדר''כ, זה להגיש תלונה לחברה גם במייל, ככה זה נהיה ראיה כתובה ולא כהקלטה שמסרבלת את העניין ויכולה להימחק וכו'
אבל לא הבנתי
אין לי שיחות עם המודיעין של אגד
או ש
יש לי שיחה מוקלטת עם נציגה בתלונות של אגד
?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
איך אפשר לראות במקום כתוב אם האוטובוס יצא או לא?
יש אתר שמעודכן בו האוטובוסים שיצאו?
את מרבית הנסיעות אפשר לבדוק באתר איפה בוס באותו יום עד השעה 12 בלילה
שימו לב שבאתר הזה לפעמים נסיעות לא מופיעות למרות שהן בוצעו

לאחמ"כ צריך לבקש ממשרד התחבורה את הנתונים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה