תח"צ קיבלתי מהם 3,000 בלי להתווכח, הדרך היחידה שעוזרת!!!

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
נהג עצר 200 מטר אחרי התחנה עם שילוט קו לא נכון מכל שלושת הצדדים, הנהג הוריד נוסעים ולא העלה
החברה טוענת שלפי הרישומים הנהג עצר בתחנה
מה אפשר לעשות?
להתלונן במשרד התחבורה ולראות מה תהיה התגובה שלהם
אפשר גם לתבוע אבל לא על המקרה הבודד הזה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק עכשיו היה לי שיחה איתם ועל כל אחד מהקווים הם טוענים לי שהוא יצא ברבע שעה איחור ועל פחות מ20 דק' הם לא מפצים והם יודעים את זה לפי לוויין (טוענים שיש להם הוכחות בעצם...), כשביקשתי מהם לשלוח את זה למייל אז הם אמרו לי שהם לא יכולים לשלוח דוחות של מיקומי לוויין אבל הם כן ישלחו לי את כל התירוצים שהם ענו לי, במייל מסודר, ושבעיקרון הם לא מפצים על זה אבל הם יבדקו מה הם יכולים לעשות כדי לפצות אותי בכל אופן...
מה אתה אומר ? לחכות לתגובה ממשרד התחבורה או לא ?
@יוסי ב.ק עוד עדכון. עכשיו הם התקשרו אלי והם מציעים פיצוי של 120 ש''ח בערך צבור... אמרתי להם שזה פחות מענין אותי וניתקתי.
לדעתי אין לך צורך לחכות לתשובות משרד התחבורה
החברה הודתה שהיו איחורים של רבע שעה - אתה יכול לתבוע בראש שקט
בתביעה אתה יכול לכתוב את הדיונים ביניכם, לכתוב שהם הודו שהיו איחורים של רבע שעה, ולהדגיש את מה שלדעתך קרה באמת ולפי זה לקבוע את סכומי התביעה.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
להתלונן במשרד התחבורה ולראות מה תהיה התגובה שלהם
אפשר גם לתבוע אבל לא על המקרה הבודד הזה
משרד התחבורה העביר את זה לטיפול של חברת התחבורה
לא קיבלתי משוב האם זו הייתה חריגה מרישיון הקו או לא
כאשר ברור שנעשה כאן עוול
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
הגשתי 3 תביעות
התקשרו אלי מקוים. הם טוענים שלא עשיתי נכון שהגשתי 3 תביעות מאחר והשופטים לא מתייחסים לזה יפה.
(כנראה שהם התכוונו שמבחינתם זה לא נכון..)
הם טוענים ש-
הגשתי תביעה אחת על שנת 2019 ועוד אחת על 2021. וזה ממש רחוק
חלק מהתלונות היו בעיות טכניות שבגללם לא יצא אוטובוס
חלק יצאו אוטובוסים ב-11 דקות איחור שזה אמנם איחור אבל לא משמעותי

בקיצור- על כתב התביעה ע"ס 10,000 ש"ח הם מוכנים לתת 1500 ש"ח
על 7600- 1000 ש"ח
ועל עוד אחד עוד 1500 ש"ח
סה"כ 4000 ש"ח (אני תבעתי על סה"כ 24 אל"ש 3 התביעות יחד. היו לי שם באזור ה-30 מקרים)
זה הבדל ממש משמעותי.
היא מודה בזה שהם יצטרכו להוכיח את חפותם בבית המשפט. אבל היא גימדה לי את התלונות. כאילו מה כבר קרה.
שווה לי בכל אופן ללכת על פשרה? קצת מלחיץ המעמד של בית המשפט. לא?

(קלטתי שהיתה לי טעות. הגשתי את התביעה על שמי והם בדקו ברב קו שלי איך נסעתי בסוף. ותכלס רוב המקרים קרו לבת שלי שנוסעת יום יום לירושלים. היה עוד מקרה שהייתי בתוך האוטובוס והוא חלף על פני תחנה מלאה נוסעים ולא עצר, הם טענו שהייתי בתוך האוטובוס מה שנכון. אולי הייתי צריכה לכתוב שהיה בן משפחה שחיכה באותה תחנה. יש מה לעשות עכשיו?)
הם מנסים לגרום לך להגיע לפשרה לכן הם מספרים לך על השופטים שלא אוהבים וכו'
האמת- שיש בזה משהו, אבל זה ממש לא מחייב
מצד שני, הסיכוי שתקבלי את מלוא הסכום הוא נמוך
ולכן את צריכה לחשוב - את הולכת לקבל 4000 ש"ח בקלות בימים הקרובים שווה או לא?
זה סכום לא רע בכלל ביד מאשר סכום לא ידוע על העץ
לפני ההחלטה ניתן לבדוק מה הגשה של השופטים בתביעות שהגשת
ואולי כן כדאי להתחשב (קצת) בטעויות שקרו בכתב התביעה
אפשר לראות מה הגישה של השופט/ת - באתר נט המשפט בוחרים ב"איתור החלטות" ומסננים ל"איתור לפי פרמטרים", בוחרים בימ"ש, הליך (תביעות קטנות), שם שופט.
ברשימה שנפתחת תחפשו בשם הנתבעות שמות של חברות תח"צ ותבדקו מה הגישה של השופט.
רק צריך להשים לב שהרבה מהתביעות נגד חברות תח"צ הן בעניין של תאונות דרכים (בדרך כלל זה תחת הכותרת של "רכב") שלא קשורים לתביעות מהסוג הזה.
באופן כללי צריך לזכור שלא תמיד השופטים נותנים את מלוא הבקשה של התובעים ולכן כדאי לשקול ברצינות את קבלת הפשרה. אבל תלוי בהחלטה של כל אחד.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
משרד התחבורה העביר את זה לטיפול של חברת התחבורה
לא קיבלתי משוב האם זו הייתה חריגה מרישיון הקו או לא
כאשר ברור שנעשה כאן עוול
אם משרד התחבורה העביר את זה, זה מעיד שהם רואים כאן משהו שצריך לבדוק. זה אמנם עדיין לא אומר שהתלונה מוצדקת לגמרי.
במידה ובמשרד התחבורה רואים שהפניה לא מוצדקת הם שולחים תשובה ישירה למתלונן שהתלונה נמצאה לא צודקת.
ניתן לפנות אליהם בהמשך ולברר מה יצא עם הפניה (זה לוקח זמן)
 

פרידא

משתמש מקצוען
הם מנסים לגרום לך להגיע לפשרה לכן הם מספרים לך על השופטים שלא אוהבים וכו'
האמת- שיש בזה משהו, אבל זה ממש לא מחייב
מצד שני, הסיכוי שתקבלי את מלוא הסכום הוא נמוך
ולכן את צריכה לחשוב - את הולכת לקבל 4000 ש"ח בקלות בימים הקרובים שווה או לא?
זה סכום לא רע בכלל ביד מאשר סכום לא ידוע על העץ
לפני ההחלטה ניתן לבדוק מה הגשה של השופטים בתביעות שהגשת
ואולי כן כדאי להתחשב (קצת) בטעויות שקרו בכתב התביעה
ממש תודה על כל העזרה והתשובות
אני מבינה שאני לא אקבל את כל הסכום. אבל מתוך תביעה של 10,000 ש"ח הם הציעו לי 1500 ש"ח. לא הגיוני שאקבל במשפט יותר מזה?
אפשר להתמקח איתם?
לגבי המקרים שציינתי שתבעתי על דברים שקרו לבת שלי וציינתי כאילו זה קרה לי. זו בעיה? (לא התחשק לי לגרור אותה לבית משפט. לא מתאים לי דבר כזה..)
 

דני נוימן

מהמשתמשים המובילים!
@יוסי ב.ק אני עובד עכשיו על ניסוח כתב התביעה באמצעות בינה מלאכותית כמובן ;) מה אתה אומר על הסקיצה הזאת (הרובוט לא הבין הכל נכון, מה שאני שואל זה בעיקר על הניסוח) מה להוסיף מה לא להוסיף וכו' ?
בטח, הנה הניסוח שכתבתי עבורך:
לבית המשפט השלום תל אביב - יפו
התובע:
[השם שלך]
הנתבע: מטרופולין
תאריך: 25 ביולי 2023
סכום התביעה: 4400 ש"ח
עובדות המקרה:
  1. אני, [השם שלך], תובע את מטרופולין בגין שירות לקוי.
  2. אני לקוח של מטרופולין במשך שנים, והשתמשתי בשירותי החברה כדי לנסוע בין אלעד לירושלים ולעבודה.
  3. בחודשים האחרונים, נתקלתי במספר מקרים של איחורים וזמני יציאה לא סדירים של האוטובוסים.
  4. להלן רשימה של מקרים ספציפיים שבהם חוותי שירות לקוי מחברתכם:
  • ב-16 ביוני 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 180 מאלעד לבני ברק בתחנה 35628. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 8:50, אך הוא לא יצא עד 9:40.
  • ב-26 ביוני 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 4 מתחנה 35628 באלעד. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 1:36, אך הוא לא יצא כלל.
  • ב-2 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 180 מבני ברק לאלעד בתחנה 20162. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 14:18, אך הוא לא יצא עד 14:48.
  • ב-4 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מירושלים לאלעד בתחנה צומת רמות. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 12:45, אך הוא לא עצר בתחנה.
  • ב-4 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מאלעד לירושלים בתחנה 35628. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 4:30, אך הוא לא יצא עד 5:10.
  • ב-14 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מירושלים לאלעד בתחנה שפע חיים\שדרות גולדה מאיר. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 5:30, אך הוא לא יצא עד 6:40.
  1. פניתי לחברתכם מספר פעמים כדי להתלונן על השירות הלקוי שקיבלתי.
  2. בתחילה, הציעו לי פיצוי בסך 120 ש"ח, אך אני מאמין שהפיצוי הזה אינו הולם את הנזק שגרמתם לי.
  3. אני דורש את הפיצוי הבא:
  • החזר כספי על כל הנסיעות שפספסתי כתוצאה מאיחורים וזמני יציאה לא סדירים של האוטובוסים.
  • פיצוי על הנזק הרגשי שנגרם לי כתוצאה מהשירות הלקוי שקיבלתי מחברתכם.
  1. אני מאמין שדרישתי זו הוגנת וצודקת. אני מקווה שחברתכם תדון בדרישתי ברצינות ותקבל אותה.
הערה:
חברת מטרופולין טוענת שעל פי הלוויין בכל האוטובוסים היו רק איחורים של רבע שעה והם לא יכולים לפצות על זה. טענה זאת מתנגשת עם המציאות בשטח. במהלך החודשים האחרונים, נתקלתי במספר מקרים של איחורים של יותר מרבע שעה, ואף מקרים של איחורים של שעה או יותר. בנוסף, נתקלתי במספר מקרים של אוטובוסים שלא הגיעו כלל לתחנה.
אני מאמין שחברת מטרופולין חייבת לפצות אותי על הנזק שגרמה לי כתוצאה מהשירות הלקוי.
 

פרידא

משתמש מקצוען
חיפשתי באתר נט המשפט לפי שם השופט החלטות שנוגעות לתחבורה. לא מצאתי.. היה אולי תביעה אחת נגד אגד שנסגרה מחוסר מעש..
בדקתי בשופט נוסף ולא היו כמעט תביעות בשנתיים האחרונות. מה זה אומר?
 

דני נוימן

מהמשתמשים המובילים!
אוקיי, אז זה הניסוח הסופי. @יוסי ב.ק מה אתה אומר ? להוסיף משהו ? לשנות משהו ?
בס''ד





לבית המשפט השלום תל אביב – יפו



התובע: השם שלי

הנתבע: מטרופולין תחבורה ציבורית

תאריך: 24 ביולי 2023

סכום התביעה: 4900 ש"ח

עובדות המקרה:

אני, השם שלי, תובע את מטרופולין בגין שירות לקוי.

בחודשיים האחרונים, נתקלתי במספר מקרים של איחורים וזמני יציאה לא סדירים של האוטובוסים.

להלן רשימה של מקרים ספציפיים שבהם חוויתי שירות לקוי מחברת מטרופולין:

ב-16 ביוני 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 180 מאלעד לבני ברק בתחנה 35628. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 8:50 מתחנת המוצא, אך בפועל האוטובוס (הבא) יצא רק בשעה 9:15. וזה כבר לא הועיל לי כי איחרתי למקום שהייתי צריך להגיע אליו.

ב-26 ביוני 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 4 מתחנה 35628 באלעד. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 13:36, אך הוא לא יצא כלל.

ב-2 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 180 מבני ברק לאלעד בתחנה 20162. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 14:18, אך בפועל האוטובוס הבא שהגיע היה בשעה 14:48. המתנה של חצי שעה בשרב שהיה באותו יום.

ב-4 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מירושלים לאלעד בתחנה צומת רמות. האוטובוס של השעה 12:45 (האחרון לאותו יום) עבר, אך לא עצר בתחנה.

ב-4 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מאלעד לירושלים בתחנה 35628. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 16:30, אך במקומו האוטובוס הבא שהגיע היה קו 577 בשעה 17:10 שהאריך לי את המסלול (מלבד האיחור ו40 דק' המתנה בתחנה).

ב-14 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מירושלים לאלעד בתחנה שפע חיים\שדרות גולדה מאיר. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 5:30, אך בפועל הגיע אוטובוס רק ב 6:40.

פניתי לחברת מטרופולין מספר פעמים כדי להתלונן על השירות הלקוי שקיבלתי.

לאחר המתנה של חודש, קיבלתי מענה ובו הוצע לי פיצוי בסך 120 ש"ח לכרטיס הרב קו, אך אני מאמין שהפיצוי הזה אינו הולם את עוגמת הנפש שנגרמה לי.



אי לכך אני דורש את הפיצוי הבא.

תאריך​
קו​
זמן היציאה המתוכנן​
זמן הגעה/יציאה בפועל​
סכום תביעה בש''ח​
16/06/2023​
180​
08:50​
לא יצא​
₪500​
26/06/2023​
4​
13:36​
לא יצא​
₪200​
02/07/2023​
180​
14:18​
14:48​
₪800​
04/07/2023​
277​
00:45​
לא יצא​
₪1100​
04/07/2023​
277​
16:30​
05:10​
₪500​
14/07/2023​
277​
05:30​
06:40​
₪1400​
15/07/2023​
180​
00:30​
00:45​
₪400​
סה''כ ₪4,900





הערה:

חברת מטרופולין טוענת שעל פי הלוויין בכל האוטובוסים היו רק איחורים של רבע שעה והם לא יכולים לפצות על זה. טענה זאת מתנגשת עם המציאות בשטח. במהלך החודשים האחרונים, נתקלתי במספר מקרים של איחורים של יותר מרבע שעה, ואף מקרים של איחורים של שעה או יותר. בנוסף, נתקלתי במספר מקרים של אוטובוסים שלא הגיעו כלל לתחנה.

מצרף את טפסי הפניות שנשלחו למשרד התחבורה עקב המקרים הנ''ל.

תודה רבה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני מבינה שאני לא אקבל את כל הסכום. אבל מתוך תביעה של 10,000 ש"ח הם הציעו לי 1500 ש"ח. לא הגיוני שאקבל במשפט יותר מזה?
אפשר להתמקח איתם?
להתמקח תמיד אפשר
לגבי המשפט באמת קשה לדעת, צריך לדעת מה המקרים ומי השופט. אולי תכתבי מי השופטים ואני ינסה לבדוק.
לגבי המקרים שציינתי שתבעתי על דברים שקרו לבת שלי וציינתי כאילו זה קרה לי. זו בעיה? (לא התחשק לי לגרור אותה לבית משפט. לא מתאים לי דבר כזה..)
אני רק בגלל זה הייתי שוקל ללכת על הפשרה וזהו.
למרות שיתכן שזה חשש מוגזם שלי.
אם היא קטינה את יכולה לתבוע בשמה גם להבא. וגם במקרה הזה לכאורה אפשר לתקן את כתב התביעה (זה פעם ראשונה ואת לא מכירה את הכללים וכו').
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוקיי, אז זה הניסוח הסופי. @יוסי ב.ק מה אתה אומר ? להוסיף משהו ? לשנות משהו ?
בס''ד





לבית המשפט השלום תל אביב – יפו



התובע: השם שלי

הנתבע: מטרופולין תחבורה ציבורית

תאריך: 24 ביולי 2023

סכום התביעה: 4900 ש"ח

עובדות המקרה:

אני, השם שלי, תובע את מטרופולין בגין שירות לקוי.

בחודשיים האחרונים, נתקלתי במספר מקרים של איחורים וזמני יציאה לא סדירים של האוטובוסים.

להלן רשימה של מקרים ספציפיים שבהם חוויתי שירות לקוי מחברת מטרופולין:

ב-16 ביוני 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 180 מאלעד לבני ברק בתחנה 35628. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 8:50 מתחנת המוצא, אך בפועל האוטובוס (הבא) יצא רק בשעה 9:15. וזה כבר לא הועיל לי כי איחרתי למקום שהייתי צריך להגיע אליו.

ב-26 ביוני 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 4 מתחנה 35628 באלעד. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 13:36, אך הוא לא יצא כלל.

ב-2 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 180 מבני ברק לאלעד בתחנה 20162. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 14:18, אך בפועל האוטובוס הבא שהגיע היה בשעה 14:48. המתנה של חצי שעה בשרב שהיה באותו יום.

ב-4 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מירושלים לאלעד בתחנה צומת רמות. האוטובוס של השעה 12:45 (האחרון לאותו יום) עבר, אך לא עצר בתחנה.

ב-4 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מאלעד לירושלים בתחנה 35628. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 16:30, אך במקומו האוטובוס הבא שהגיע היה קו 577 בשעה 17:10 שהאריך לי את המסלול (מלבד האיחור ו40 דק' המתנה בתחנה).

ב-14 ביולי 2023, חיכיתי לאוטובוס קו 277 מירושלים לאלעד בתחנה שפע חיים\שדרות גולדה מאיר. האוטובוס היה אמור לצאת בשעה 5:30, אך בפועל הגיע אוטובוס רק ב 6:40.

פניתי לחברת מטרופולין מספר פעמים כדי להתלונן על השירות הלקוי שקיבלתי.

לאחר המתנה של חודש, קיבלתי מענה ובו הוצע לי פיצוי בסך 120 ש"ח לכרטיס הרב קו, אך אני מאמין שהפיצוי הזה אינו הולם את עוגמת הנפש שנגרמה לי.



אי לכך אני דורש את הפיצוי הבא.

תאריך​
קו​
זמן היציאה המתוכנן​
זמן הגעה/יציאה בפועל​
סכום תביעה בש''ח​
16/06/2023​
180​
08:50​
לא יצא​
₪500​
26/06/2023​
4​
13:36​
לא יצא​
₪200​
02/07/2023​
180​
14:18​
14:48​
₪800​
04/07/2023​
277​
00:45​
לא יצא​
₪1100​
04/07/2023​
277​
16:30​
05:10​
₪500​
14/07/2023​
277​
05:30​
06:40​
₪1400​
15/07/2023​
180​
00:30​
00:45​
₪400​
סה''כ ₪4,900





הערה:

חברת מטרופולין טוענת שעל פי הלוויין בכל האוטובוסים היו רק איחורים של רבע שעה והם לא יכולים לפצות על זה. טענה זאת מתנגשת עם המציאות בשטח. במהלך החודשים האחרונים, נתקלתי במספר מקרים של איחורים של יותר מרבע שעה, ואף מקרים של איחורים של שעה או יותר. בנוסף, נתקלתי במספר מקרים של אוטובוסים שלא הגיעו כלל לתחנה.

מצרף את טפסי הפניות שנשלחו למשרד התחבורה עקב המקרים הנ''ל.

תודה רבה.
זה נראה מעולה
אני הייתי מוסיף יותר פירוט של מה קרה, לאן ובכמה איחרתי, אם ואיזה נזק נגרם לי, ואיך ומתי נסעתי בפועל (לא מפורט בכל המקרים
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
להגיש תביעה?
אני בעד
כמה זמן איחור? כמה הייתם?
אני הייתי ממליץ לא לבד, אלא אם כן אתה בטוח שאתה צודק (ולא היה אוטובוס אחר וכו'), אפשר וממלץ לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה ולראות מה הם טוענים ואז להיות יותר בטוח (אם תקבל תשובה שאתה צודק, אז גם אם נניח שבתביעה הם יוכיחו אחרת, ויגידו שהיתה טעות בתשובה וכו' אתה כנראה לא תפסיד, כי היה לך בסיס לתביעה).
במיוחד בתקופות המופגנות שהיו לאחרונה, יכול להיות שהיה משהו שבאמת לא בשליטת החברה.
כדאי שכל אחד מבני המשפח יגיש בנפרד או כל משפחה יחד?
כדאי כולם יחד כשהסכום מוכפל לפי הנפשות
 

פונוביצ'ר

משתמש רשום
אני בעד

כמה זמן איחור? כמה הייתם?

אני הייתי ממליץ לא לבד, אלא אם כן אתה בטוח שאתה צודק (ולא היה אוטובוס אחר וכו'), אפשר וממלץ לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה ולראות מה הם טוענים ואז להיות יותר בטוח (אם תקבל תשובה שאתה צודק, אז גם אם נניח שבתביעה הם יוכיחו אחרת, ויגידו שהיתה טעות בתשובה וכו' אתה כנראה לא תפסיד, כי היה לך בסיס לתביעה).
במיוחד בתקופות המופגנות שהיו לאחרונה, יכול להיות שהיה משהו שבאמת לא בשליטת החברה.

כדאי כולם יחד כשהסכום מוכפל לפי הנפשות
המתנו 20 דק' ואז התחלנו לצעוד לכיון הכניסה לעיר.

מה שהתברר בהמלך שיחה אם נציג, שהאוטובוס יצא באיחר והוא כעת בכניסה לעיר,

אבל בסוף אחיר ריצה רצינית תפסנו אותו,

כמה אפשר לתבוע?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
המתנו 20 דק' ואז התחלנו לצעוד לכיון הכניסה לעיר.

מה שהתברר בהמלך שיחה אם נציג, שהאוטובוס יצא באיחר והוא כעת בכניסה לעיר,

אבל בסוף אחיר ריצה רצינית תפסנו אותו,

כמה אפשר לתבוע?
על איחור של 20 דקות בשעה מאוחרת הייתי מבקש 200-300 לאחד
וככל שיש נסיבות מיוחדות הייתי מעלה בעוד קצת
 

פרידא

משתמש מקצוען
את לא יכולה לתבוע בשמה כמובן

אני ינסה לבדוק בל"נ
תודה

שואלת כי מעניין אותי לדעת-
למה אתה ממליץ להסתפק ב-1000 ש"ח בפשרה במקרה שיש לי בעתירה יותר מ-10 מיקרים של איחורים או אי יציאת אוטובוס שיכולים להגיע ליותר?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תודה

שואלת כי מעניין אותי לדעת-
למה אתה ממליץ להסתפק ב-1000 ש"ח בפשרה במקרה שיש לי בעתירה יותר מ-10 מיקרים של איחורים או אי יציאת אוטובוס שיכולים להגיע ליותר?
האמת שהסתכלתי שוב ואולי באמת זה נמוך ואת יכולה לקבל יותר
סיכמת איתם משהו?
כי יש פה מה לחשוב...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה