להשראה קטי קטו - החנות משחקים החדשה ....

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

כבי800

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב מדליק צבעוני ומושך

מענין אותי ההחלטה לא לשים דמות ילד
או צעצוע

מי קהל יעד פה?
ההורים או הילדים?
תודה דריבלית
קהל היעד במודעות הוא בהחלט ההורים בשלב זה, חד משמעית.

לגבי ההחלטה על הנראות והויז'ואל-

קודם כל- השפה שלהם וקטורית לחלוטין, ותמונה תשבור את השפה הזו.
בשלב זה אשתדל כמה שיותר לשמר את השפה, אולי בהמשך נשבור אותה עם כמה כללים ברורים (ספר המותג בהכנה)

דבר שני:
לגבי צעצוע- החנות הזו גדולה (ולא רק פיזית) מכדי לשים צעצוע אחד בפרונט
לגבי ילד- צפוי מידי,
ואנחנו רצינו לבלוט. להיות שונים, אחרים. למשוך את העין, להיות בליגה אחרת מכל חנויות הצעצועים עד היום.
ב"ה, נראה שהשגנו את המטרה, יעזור השם הלאה.

לסיכום, פחות או יותר:
החנות הזו לא מוכרת צעצועים, היא מוכרת חוויה. הרפתקה. ( וגם מוצרים במחירים הכי טובים בשוק...)
ואת זה המודעה באה לספר, עם שפה וקטורית ייחודית ומלאת פאן.
 

כבי800

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לא אומרים הרפתקאה?
לא:)
הרפתקה אחת, הרבה הרפתקאות.
זו טעות נפוצה, אנשים פשוט גוזרים את היחיד מתוך הריבוי.
(כמו שלא תאמרי כסאה על משקל כסאות...)
 

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
מיתוג יפהפה!
פעם ראשונה שרואים חנות צעצועי ילדים שמושכת בעיקר את ההורים :)
מענין
זכור לי שגם בספרים כתוב תמיד הרפתקאה
תודה החכמתי
גם אני חשבתי כך, בדקתי ומצאתי שלא.. :)
 

כבי800

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
המודעה החדשה :)
1663836545200.png
 

AtArA R

תוכן. אש.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אלוף. צד תשומת לב, שובר שגרה, קולע למטרה. שאפו ענק- אחד הטובים ביותר!
 

רחלה 123

משתמש מקצוען
המודעות מדהימות.
כאחת שאוהבת חנויות צעצועים מה באמת החויה שעוברים שם ?!
כאילו קרה לי לא פעם שהגעתי לחנות אחרי מודעה מושכת והיא הייתה בדיוק כמו החנות שמתחת לבית שלי.
לכן מעניין אותי מה עומד מאחורי זה.
 

כבי800

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
כאחת שאוהבת חנויות צעצועים מה באמת החויה שעוברים שם ?!
כאילו קרה לי לא פעם שהגעתי לחנות אחרי מודעה מושכת והיא הייתה בדיוק כמו החנות שמתחת לבית שלי.
חבל לי לשמוע על חוויה מאכזבת שלך, כקהל יעד פוטנציאלי,
עקב מודעות שלא שיקפו נכון את העסק-
במקום לשבת על החוזקות האמיתיות שלו.

אני מאד מקפידה על מיתוג ופרסום שיושבים בדיוק על מה שיש לעסק למכור,
ומדגישים את החלקים הייחודיים שלו.
כך שאם כתבנו חוויה חדשה,
הבטחנו מאות מטרים (400 מ"ר!) וסדר בעיניים
סיפרנו על מבחר מסחרר (יבוא מושקע גם למוצרים שאין בכל החנויות)
וייעוץ מקצועי ואישי (אנשי מקצוע שמכירים לעומק ויודעים מה להציע ולמי) -
אז זה מה שיש שם:)

החנות הזו היא בהחלט בשורה חדשה בארץ, בפרט לחרדים.
מוזמנת בחום לבקר ולהיווכח.


ותודה לכל המפרגנים/ות על כל המילים הטובות כאן באשכול. כיף לקרוא!
 

קונכיה

הייסקופי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כבי תקשיבי,
אחד הטובים באמת!!!!!!!!
לא הצלחתי להמשיך לדפדף בעיתון!
פשוט נעצרתי.

כ"כ חדש וליגה אחרת!
גאוני
מושלם!!!

אפילו את בעלי עניינתי במודעה וניתחנו אותה
לא קלאסי ולא סטנדרטי בכלל!!!!!
תמשיכי לעשות חיל!

התגנבתי :)
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
חזק!!
נהנית כל פעם לראות את הפאנצ השבועי
הכל חי ושמח
ומאד מאד הייתי רוצה לראות תמונות של המקום עצמו
משדר אותה שפה?
כי באמת הרבה פעמים חנויות משחקים משדרות וואו ופאן ובסוף מגיעים לאיזה מקלט חיוור
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה