אטרקציה קטיף שעל- הרפת הרובוטית באבני איתן בצפון משהו היה?

קן

משתמש רשום
מחפשת מידע עדכני על 2 האטרקציות: קטיף שעל בצפון, והרפת הרובוטית באבני איתן בגולן,
האם מתאים לילדים בגילאי 4-6? מה מבחינה כשרותית? מותר לאכול את הפירות שקוטפים? וכו',
תודה על כל מידע!
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
הייתי לפני מעל 10 שנים ברפת הרובטית.
היה נחמד מאוד, אבל גיל 4 לא מי יודע מה יקלוט את הקטע של הרובוט, צריך לברר האם הם עדיין מאפשרים אח"כ 'להשקות' את העגלים, זה כן ייתפוס.
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
1. הייתי ברפת הרובוטית, נחמד לילדים, גם אם לא יבינו את ההסברים, יהיו מעצם השהיה במקום.
2. לגבי הקטיף, הייתי בקטיף שנקרא קסם הפרי, לא יודע אם זה אותו אחד. היתה לי סיבה שעוררה אותי לשאול רב אם מותר לאכול במקום מהפירות בלי לעשר, והאם מועיל מעשר שהבעלים עושה עבור כולם, 3 מוצים (אחד מהם היה הגר"ע פריד) אמרו לי שאסור. הייתי היחיד שלא אכל. היו שם אברכים חשובים שאכלו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה